Сторінка 3 з 5

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 20 лютого 2008, 13:17
PILOT
БФ гудріч Муд 31-33? :shock: :shock: Люди а шось побюджетніше? Зараз стоїть Росава якась всесезонна 185\65\16 :D Думаю з гудрічем там все ліфтувати прийдеся або взагалі різати,тай гума обійдеся як сам газік!

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 20 лютого 2008, 13:23
PILOT
йду в гараж доробляти той мотор, вчора ввірвав болт шатунний (не маю динамо кльча). сьгодні по роботах з мотором мав би бути фініш. Як навчусь добавляти фото на форум то опублікую, може кому буде цікаво, або підскаже шо.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 20 лютого 2008, 17:00
Shurik
йду в гараж доробляти той мотор, вчора ввірвав болт шатунний (не маю динамо кльча)
Я казав що доробляєш не значить зробив :)
БФ гудріч Муд 31-33? :shock: :shock: Люди а шось побюджетніше?
ВЛ-30.
Я-192 - ще на 20 гривень бюджетніще.
Я-245 нарезка. Ще гривень 20 зекономиш. (Тобто протектор на ній сам ножем нарізаєш)

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 21 лютого 2008, 09:59
PILOT
Там така хе*ня на 21ому моторі шо коли маховик прикручений то кожух не вчіпиш бо мішають напр. штифти :? :? маховик і корзину чіпляти через низ кожуха муфти чи шо? :roll: :roll: сьоня гляну до коробки якшо нормал то поставлю агрегат на машину. Хтось підскаже як на форум фото добавити? Треба розміщати на URL чи можна з компа?

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 21 лютого 2008, 23:29
svyn
PILOT писав:БФ гудріч Муд 31-33? :shock: :shock: Люди а шось побюджетніше? Зараз стоїть Росава якась всесезонна 185\65\16 :D Думаю з гудрічем там все ліфтувати прийдеся або взагалі різати,тай гума обійдеся як сам газік!
Продається прекрасна наварка під "Сімех"дешево і сердито сам на такій "повзаю" :? А арки в газончику різати взагалі не треба 34 резина влазить зі свистом(перевірено)

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 22 лютого 2008, 08:44
васька кран
якщо цікавить дешеві і високі колеса на розварених дисках,розмір 34 - диски 16дюйм. нарізані з напрямком-пиши вишлю фото.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 24 лютого 2008, 11:47
PILOT
Вчора закінчили з мотором і вирішили зробити холодну обкатку. До того коли регулювали клапани то на заводну ручку доводилось ставати ногою щоб зірвати, причіпили трос... ключовий момент і ось тобі муфта пробуксовує- 3тя передача, повишена на роздатці, передній міст, всь то їде а мотор стоїть!!! Шо робити? невже розбирати наново двигун? моторист сказав що він так крутися бо не втерся і приробиться а тут така засада.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 24 лютого 2008, 12:04
umka
Вот теперь, учитывая такой хороший опыт, пришла пора выбросить раритетный металлолом из-под капота и купить двигатель.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 24 лютого 2008, 12:27
Shurik
моторист сказав що він так крутися бо не втерся і приробиться а тут така засада.
Берешь монтиовочку и зуб за зубом за маховик крутишь.Пока не почувствуешь что пошел полегче.
Потом можно потихоньку кривым стартером. Тоже пока не сможешь крутить руками.

Причина в том что старые мотористы делают моторы в "0" и считают что если коленвал на 2-3 сотки в минусе то это плохо и не правильно.
И токаря уже им так и обтачивают коленвалы чтоб не связыватся.

После того как ты его размаслаешь кривым стартером схема такая. Цепляешь тягач, перед самым началом движения еще несколько раз проворачиваешь мотор корбой, потом трогаешься и делаешь парк кружков на холодную. После этого можно заводить. (не забыв залить воду). Заведенному мотору дать скушать литров 5-6 бензина на холостом ходу, после чего можно приступать к окончательной регулировке и обкатке.

И самое важное. Еще по крайней мере неделю перед выездом мотор 2-3 раза повернкть кривым стартером перед заводкой. Иначе можно сорвать вкладыш.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 24 лютого 2008, 18:00
PILOT
Дякую! Завтра спробую, якшо не вийде покрутити то доведеться знімати піддон і робити шось кардинальніше (так не хочу шо жах). Бувалий шофер порадив між шатуном і кришкою шатуна підкласти 2 шари газети, але мені здається шо в такому випадку порушується геометрія шатуна? він сказав:
"-ми в колгоспі так всі мотори робили, бо не було вкладишів з точним розміром, не те шо тепер купив зібрав і поїхав....
Шось на то всьо скептично дивлюсь... в кого яка думка?

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 24 лютого 2008, 18:07
Shurik
порадив між шатуном і кришкою шатуна підкласти 2 шари газети,
Ні в якому разі.
Всьо вийде нормально.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 25 лютого 2008, 10:20
K2
Бугого... Нє, ну я справді в першу секунду подумав шо ти такий злий:
Pilot писав:
...всь то їде а мотор стоїть!!! Шо робити...моторист сказав що він так крутися бо не втерся...
Shurik писав:
Берешь монтиовочку и зуб за зубом ...

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 25 лютого 2008, 11:00
Shurik
Бугого... Нє, ну я справді в першу секунду подумав шо ти такий злий:
Свій так розмаслував.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 25 лютого 2008, 23:20
svyn
Двигун їздити не буде :cry: не відїзджай на ньму далеко :? бо буде пльохо добиратись додому(механік)
Умка правильно порадив знайди двигун :wink:

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 27 лютого 2008, 09:20
PILOT
З мотором картина наступна: Крутив, крутив і нічого не получилось тоді вирішив розбирати. Відпускаю по одній шийці і пробую котра тримала... відкрутив всі крім першої корінної(через котру масло подається в коліно) і все одно туго.!!! Думав там вкладиш підібраний погано- підкладаю між кришкою і блоком прокладку :) (Газета :D :D ) закручую, результату нема!! відкручую, закручую взагалі без вкладиша-результату нема!!!! :shock: :shock: Потім замітив шо там шайби на коліні є з напрвляючими замками (від прокручування). там то і була засада: шайби затискали колінвал так як не були правильно встановлені(не попали в замок кришки). Так шо дого він би не поїздив...