Сторінка 2 з 5

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 21 січня 2008, 16:22
umka
Д.Marko писав:А коли встановлювати шось таке то все підходить, запихається як по маслу?


Конечно!
Любой автопроизводитель предусматривает возможность установки его двигателей на УАЗ и ГАЗ любой модификации.

Особенно классно устанавливаются V12 от Мерседеса-600 и БМВ 750, даже карданы не нужно менять - фланец от коробки прикручивается напрямую к РК от ГАЗ-69, которая, в свою очередь - к хвостовику заднего моста. После этого родные задний и передний карданы скручиваются вместе и используются как один длинный для переднего моста.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 21 січня 2008, 17:07
K2
umka писав:
Д.Marko писав:А коли встановлювати шось таке то все підходить, запихається як по маслу?


Конечно!
Любой автопроизводитель предусматривает возможность установки его двигателей на УАЗ и ГАЗ любой модификации.

Особенно классно устанавливаются V12 от Мерседеса-600 и БМВ 750, даже карданы не нужно менять - фланец от коробки прикручивается напрямую к РК от ГАЗ-69, которая, в свою очередь - к хвостовику заднего моста. После этого родные задний и передний карданы скручиваются вместе и используются как один длинный для переднего моста.



ну тут умка, звичайно, трохи прибрехав. два кардана просто так не скрутиш. між ними ше треба ставити еластичну муфту. по-перше так надійніше, а по-друге там коли їх скручуєш- якраз 2см не вистачає. от муфта їх і компенсує. але головне ті зєднання постійно мазати нігролом, бо при русі вони постійно перегріваються і КПД роздатки падає ізза різниці тисків шатунів...

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 21 січня 2008, 17:24
umka
Оп-па. Да, с шатунами недоработка. Забыл совсем. Но эта проблема ликвидирована на Брабус V12 6.3 biturbo. Правда, там 1006 Нм @ 1200об/мин, поэтому, чтоб кардан не изнашивался слишком быстро, надо одну крестовину (ту, что на раздатке) заменить на ШРУС. А шлицы на ШРУСах Lobro как раз компенсируют недостающие 2см.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 21 січня 2008, 18:12
васька кран
якщоб це було просто - внас би вже небуло бобіків з рідними моторами!
навіть 16-ти клапанний двигун(єдиний вартий уваги)не просто ставиться.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 22 січня 2008, 12:41
Д.Marko
Shurik писав:Конечно!Любой автопроизводитель предусматривает возможность установки его двигателей на УАЗ и ГАЗ любой модификации. Особенно классно устанавливаются V12 от Мерседеса-600 и БМВ 750, даже карданы не нужно менять - фланец от коробки прикручивается напрямую к РК от ГАЗ-69, которая, в свою очередь - к хвостовику заднего моста. После этого родные задний и передний карданы скручиваются вместе и используются как один длинный для переднего моста.


Да уж :?: .

Добре тоді поставим питання так, який двигун від якої машини крім волг і відчизняних машин, найлекше і з найменшими затратами зусиль можна поставити на газ або уаз і як я поняв не дизель бо хер зареєструю, може хто знає якісь силки де покроково все росписано чо робити?

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 22 січня 2008, 13:57
nick2121
Д.Marko писав:і як я поняв не дизель бо хер зареєструю

А яка різниця дизель чи ні? Бензиновий від MB/BMW/VW/... теж хєр зареєструється (тюнинг ніби заборонили?) :evil:

Зворотній приклад -- якщо на Ниву поставити дизель XUD9SD 1.9л то це може прокатити (маю таку надію) під "зміну моделі" (переробка у ВАЗ 21215). Ті двигуни ніби ще ставили на Peugeot 406, Citroen Xantia, Citroen Xsara. Але той дизель трохи слабенький: 75 л.с. / 4600 об., 135 нм / 2250. Для порівняння 1.7л 21213й двигун дає 76 л.с. / 5200 об., 125 нм / 3000 об. :?

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 23 січня 2008, 22:55
svyn
Д.Marko писав:
Shurik писав:Конечно!Любой автопроизводитель предусматривает возможность установки его двигателей на УАЗ и ГАЗ любой модификации. Особенно классно устанавливаются V12 от Мерседеса-600 и БМВ 750, даже карданы не нужно менять - фланец от коробки прикручивается напрямую к РК от ГАЗ-69, которая, в свою очередь - к хвостовику заднего моста. После этого родные задний и передний карданы скручиваются вместе и используются как один длинный для переднего моста.


Да уж :?: .

Добре тоді поставим питання так, який двигун від якої машини крім волг і відчизняних машин, найлекше і з найменшими затратами зусиль можна поставити на газ або уаз і як я поняв не дизель бо хер зареєструю, може хто знає якісь силки де покроково все росписано чо робити?

Якщо маєш можливість то став двигун найпотужніщий якомога .ві тобі буде їхати як дурний а їсти палива менще ніж уазівський

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 19 лютого 2008, 21:19
PILOT
тема спільна тому нової робити не став: ВЖЕ МАЮ газ-69, неробочий стан, док. нема точніше Є але доручення простр. і не на мене, а власник в канаді і про цю богом забуту земль вже і не згадує. Придбав на розборку (хотів зробити міні трактор,) за 400 уголовних ед. притягнули мені його з стуканим 21м мотором подивився і загорівся OFF-road ом Кузов, рама живі вся трансмісія рідна мости колх. підвернулись документи за 300дол (в них вказано безн. кузов, безном. рама)Брати не брати підскажіть бо в Тому зелений... :D :D :D :D не знаю також в скільки встане мінім. доводка шоб трохи болото погребти?!!! Поможіть бо ХОЧУ АЖ ПИЩУ!!! просто не знаю з чого почати...

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 19 лютого 2008, 22:05
svyn
Безномерні документи це хід тупіковий ,машину на себе не переоформиш,томущо її не можливо поставити на облік,єдиний варіант отримати довгострокове доручення.А коштів в машинку для off-road можна вкласти безмежну кількість :wink:

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 20 лютого 2008, 02:00
Shurik
Здай то всьо на металобрухт.
Дешевше буде купити шось на ходу чим будувати з того що є.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 20 лютого 2008, 11:17
PILOT
Ну навіть не знаю, зовсім не то сподівався почути бо якраз сьгодні закінчую капіталку 21ому мотору. за пару днів машина буде находу. Не думаю шо за 700 баксів мона шось забадяжити?!!! тим більше шо 400 вже заплатив. Реально хочу якшо не монстра, то хоча б живу машину для бездору. Думку професіоналів враховую завжди і поважаю... Попробую шо воно заспіває а потім напишу враження. Чекаю розумних порад.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 20 лютого 2008, 11:53
Shurik
Записуй всі витрачены гроші. До копійки.
А потім порахуй і зроби висновки.
Від закінчування капіталки то виїзду ще йой скільки часу. (і грошей)
І доречі вже не 700. капіталка коштує 300-500$ по запчастинах. Так, що 1000.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 20 лютого 2008, 12:27
PILOT
А шо реально зробити, як бути ? :shock: Бюджет зжатий але можливий. 69й можу продати хоть вже, за ті самі гроші, а на шо тоді цілитись? в тому ділі новачок через то й питаю. Руки в мене рівні і голова на плечах є, до переробок готовий! :P Маю в запас 2 мости зад., 1 роздатку, 1 мотор 21запас. купу карданів, коробки 21ої і 69го(різниця в принципі невелика) іше стирту всякого супутньго металолому. Так як маю ше газ-53, газ-3307, ваз-2109, самопальний трактор(двіг т-25)-то по стирті ше до кожного назбираєтся!!!!. Може хто знає ждиперів з Тернополя а то ні клубу ні однодумців немаю.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 20 лютого 2008, 12:34
Katonych
PILOT писав:А шо реально зробити, як бути ? :shock: Бюджет зжатий але можливий. 69й можу продати хоть вже, за ті самі гроші, а на шо тоді цілитись? в тому ділі новачок через то й питаю. Руки в мене рівні і голова на плечах є, до переробок готовий! :P Маю в запас 2 мости зад., 1 роздатку, 1 мотор 21запас. купу карданів, коробки 21ої і 69го(різниця в принципі невелика) іше стирту всякого супутньго металолому. Так як маю ше газ-53, газ-3307, ваз-2109, самопальний трактор(двіг т-25)-то по стирті ше до кожного назбираєтся!!!!. Може хто знає ждиперів з Тернополя а то ні клубу ні однодумців немаю.



"пан має час та натхнення" (с)
як на мене, якщо хочеться - роби, і пофігу що це фінансово невигідно.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 20 лютого 2008, 12:58
K2
газік сам пособі непоганий внедорожник. ти зроби так шоб він просто їхав. потім постав простеньку резуну- 31-33БФГ МТ. і то вже буде непоганий всюдихід. а далі будеш вже сам бачити шо до чого.