Сторінка 1 з 5

Газ 69 брати чи не брати

Додано: 09 січня 2008, 14:26
Д.Marko
Всім вітання!!!!!
Питання полягає в тому шо маю грошей "гулькін ніс" :( ,а в душі джипер, хочу взяти газіка. Дайте будьласка поради в модифікації шоб було максимально дешиво, зато і виїхати кудась можна. Хочу попробувати вліпити двигун від 24 волги для початку :shock:

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 09 січня 2008, 14:59
Shurik
Якщо грошей мало краще не бери.
Зараз всьо дороге.
І ремонт 69го і УАЗа.
Але то не значить що ти не можеш по кататись по бездору.
Штурманів треба не меньше чим пилотів. Покатайся з кимось штурманом - попрацьюй з лебідкою, сендтреками, лопатою навігацією. А з часом, якщо забажаєш, назбираєш грошей купиш собі таку машину як тобі треба а не таку яку можеш..

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 17 січня 2008, 20:06
васька кран
69-тий БОБІК --це кайф.
має декілька недоліків:
слабша рама,але я ще небачив поломаної.
рідний двигун - "труп"
коробка переключ передач теж ненадійна,
ЗАТО він піддається до переробок і при цьому дуже стильно виглядає.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 17 січня 2008, 20:24
васька кран
ЩЕ ПОРАДА:
двигун волговский дорогий в ремонті,якщо тобі подарують його то став на перший час
покатаєшся.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 17 січня 2008, 22:55
K2
васька кран писав:ЩЕ ПОРАДА:
двигун волговский дорогий в ремонті
ХА! залежно з чим рівняти! будь-який інший (кращий) мотор який туда можна запхати (а при бажанні туда можна запхнути шо завгодно) буде на порядок дорожчим і ремнті і в експлуатації.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 18 січня 2008, 14:41
Д.Marko
Доречі якщо запхати якись наприклад дизельок чи зареєструю я зарас таке чудо? :|
І якщо так, скільки то мені буде коштувати?
О і таке запитаннячко, якщо брати газік, нашо краще звертати увагу на наявність підключеного моста, чи вже зроблиного двигуна наприклад волговського, чи важко поставити новий міст і скільки він коштує, що за труднощі можуть винекнути при встановленні нового моста?
Нерозумію такої ххххх як відключання переднього моста, то купіть якись собі там жигуля, чи шо , і бензини жре менше і лекший. Наш народ дивний, а то де негляну одні газіки з відключеними мостами :evil:
Доречі ніхто такого чогось не продає часом? :mrgreen:

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 18 січня 2008, 19:21
K2
Доречі якщо запхати якись наприклад дизельок чи зареєструю я зарас таке чудо?
нєа. вже нєа.
нашо краще звертати увагу на наявність підключеного моста, чи вже зроблиного двигуна наприклад волговського
ги-ги-ги. а при покупці мерса на що краще дивитись- щоб були всі колеса, чи шоб руль був?
чи важко поставити новий міст
ні.
скільки він коштує
за містом можна знайти по 100баків.
що за труднощі можуть винекнути при встановленні нового моста
криві руки і, мабуть, столітня іржа...
Нерозумію такої ххххх як відключання переднього моста
но комент

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 19 січня 2008, 10:27
васька кран
при заміні моста потрібно мати нові стремянки з гайками,болгарку,хороший домкат(який під піднімає з нуля).якщо стремянки невідкручуються - ріж зразу.за годину справишся.
мій ГАЗІК теж був недопривід.
обовязково порахуй ператочне число,щоб було одинакове з задом.


про двигун:
краще знайти за 200-300 уо бензиновий підушатаний (наприклад бмв з коробкою)двигун і доушатувати його з поуттям гордості,ніж вкласти 500 в волговский, який при всьому бажанні буде "трупом".це вже перевірено.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 19 січня 2008, 12:49
Shurik
краще знайти за 200-300 уо бензиновий підушатаний (наприклад бмв з коробкою)двигун і доушатувати його з поуттям гордості,ніж вкласти 500 в волговский, який при всьому бажанні буде "трупом".це вже перевірено.
В Василя то так і буде.
А якщо самому то почнеться.
До діигуна ще додасться машина з якої треба буде пів року всьо розпродавати.
Потім плати за кожен кронштейн кожну, гайку. Коли нарешті то всто впхаєш виявится що двигун труп в до його ціни додастся капіталка. Після того ти на ньоми виїдеш він застукає і ти викинеш тої двигун разом з машиною.
Якщо не застукає то будеш платити кожному даїшнику за то що в тебе двигун поміняний. Зарееструвати то тепер не можливо.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 19 січня 2008, 17:00
васька кран
НАГЛЯДНИЙ ПРИКЛАД -СВИН!
їздить вже рік ( польща Київ карпати і тд...)
якщо бобік з нормальними документами ніхто не примахується до мотора.це не кримінал і даі немає справи до об"єму.Тимпаче кругом вал крадених,лівих МЕРСЮКІВ І ЛЕКСУСІВ!
"зубів боятись-в ... не давати".

ясно що всьо відносно, але люий бензиновий БМВшний мотор,з пробігом 500000 км кращий відремонтованого ГАЗовского.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 19 січня 2008, 18:55
Shurik
В мене був німець. Теж після капіталки двигун мав ходити 350 000.
Але через 20 000 прогріла прокладка. Фірмова - не радянська.
До того здурів карбюратор. Поміняв (!) бо відрегульовати його не можливо.
Потім здурів ДРУГИЙ карбюратор. Посавив солекс. Той не дурів але холостого просто не було.
Думаєш з інодизелем буде не таке саме.
Свічки ТНВД трубки прокладки. Я не кажу що рідний чи волговський двигун то шось супер але до нього хоч запчастини є. А від БМВ з шроту може і не бути.

Але в принципі то же залежить від везіння. Ктось бере двигун за 100$ і він в ньго працьює а хтось за 1500$і він в нього стукає за 100км.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 19 січня 2008, 21:26
васька кран
КАПІТАЛКА -КАПІТАЛКІ ...
ПРОКЛАДКА МОЖЕ ПРОГОРІТИ і через 100км,якщо крива головка,або перегріти мотір!
запчастини зараз є любі і якість їх різна,навідміну від уазовских---вони всі хренові.
наколіні зубилом збадуна
з металолому неможливо зробити якісні.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 20 січня 2008, 01:34
svyn
Василь правий як завжди,але якщо вибирати між дешевим газіком та уазіком тто крще брати уаз з ним набагато простіше працювати а двигун треба ставити такий на який є гроші,кращеі звичайно щось потужне і кльове

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 21 січня 2008, 12:05
Д.Marko
K2 писав:краще знайти за 200-300 уо бензиновий підушатаний (наприклад бмв з коробкою)двигун і доушатувати його з поуттям гордості,ніж вкласти 500 в волговский, який при всьому бажанні буде "трупом".це вже перевірено.
А коли встановлювати шось таке то все підходить, запихається як по маслу?

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 21 січня 2008, 14:18
Shurik
А коли встановлювати шось таке то все підходить, запихається як по маслу?
Фіг там. Що не береи з всім мудохатись треба. Добре якщо колектора не на той бік.
А то може і піддон в міст впертись. Не кажучи вже про вирізи в кузові тому що туди шось не влазить.