Всім привіт.
Отже паркетник у вигляді турбофорестера і є час від часу виїзди в лісок\на шашлики\на пісок\грунтовки полями.
Надоїла мені чисто легкова літня шосейна гума і захотілось чогось з AT.
Проблема в тому, що ромір дуже легковий, а саме 225\55R17. Зима стоїть 215\60R17. По відгуках інших субароводів, то спокійно стає 225\60R17.
Промоніторивши ринок дійшов до такого списку доступної гуми:
Bridgestone A/T 001 225\60R17 - найдорожчі зі всіх але доступні в продажі
Cooper Discoverer ATT 225\60R17 і 225\55R17
Pirelli Scorpion ATR 225/60R17 - майже нереально знайти в продажі, тому відпадає.
Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012 225/60 R17 99H
Continental CrossContact™ ATR 225/60 R17 99H
Найцікавішими по ціні виглядають Cooper Discoverer ATT, але майже ніде нема відгуків по них.
Поділіться, хто юзав щось вище переліченої гуми в любих розмірах, які у вас були враження? цікавить повадки на асфальті, по мокрому, шум, їзда по глині
Вибір AT гуми на паркетник
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Вибір AT гуми на паркетник
Як то кажуть, "найкраще АТ гума то БФГ МТ"
Я-б на форік краще шоссейну гуму плюс ланцюги взяв.
В мене були геоландери такі, тільки в іншому розмірі - норм. Не для того, щоб рубатись - а щоб можно було звернути на мокру грунтовку і не перейматись.
Купери завжди норм, т.як дешевші за інших. Ну ходять може не так довго.
Я-б на форік краще шоссейну гуму плюс ланцюги взяв.
В мене були геоландери такі, тільки в іншому розмірі - норм. Не для того, щоб рубатись - а щоб можно було звернути на мокру грунтовку і не перейматись.
Купери завжди норм, т.як дешевші за інших. Ну ходять може не так довго.
Главная дорога та, по которой едет танк