Супер вітаю хай радують.Прошу пропоную писати відгуки та викладати фото-відео. З нетерпінням буду чекати.Андрій105 писав:Після довгих сумнівів придбав я таки собі таку резину в 37 розмірі.Проїхав на ній вже приблизно 300км з них половину по горам.Перший і останній в неї недостаток її вага.Хоть і поклав я собі заниженні пари але моему слабенькому мотору всерівно тяжко її розкручувати по асфальту але це стае не замітно коли з*їзджаеш на пересічну дорогу.
На тиску 2,0 резина трохи жостка,коли спускаеш до 1,5 то наче на пневмоподушках їдеш.Камні,болото,то її стехія в глині хоть і забиваеться але бокові грунтозацепи дають можливість рухатись.Глину протестував на перевалі Легіонів в самому кінці спуска,там раніше без лебідки не міг проїхати.
Ну і вигляд в неї бомбезний,особливо на машині,жаль що поки що не можу показати фото,так як на прикінці поїздки загубив телефон с фотографіями.
MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
- ОМЕЛЯН
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 17 січня 2011, 12:15
- Ім'я: Ігор
- Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
- Звідки: Україна, м.Львів
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
Сонця всім!...
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
Ага мені тож цікаво )))
Вага???
Ціна ???
Вага???
Ціна ???
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
Давно вже цікавлюсь цією резиною. Дещо накопав.
На фото в першому пості саме модель 8060 Трепадор Біас. Біас - діагональна, просто Трепадор - радіальна. Саме Біас і варто в наших умовах використовувати. Їде вона знатно. Рівень Сімексів-Сільверів. Має ярко виражену орієнтацію на гори - камінці і глину. По ковровому болоту не їздить толком, як і всі сімексоїди. По асфальту зношується не так інтенсивно як сільвера, але і не така стійка як сімекс. Коштує в районі 400$ за балон. Випускається в 37 і 40 діаметрах. Що характерно, вона міцніша за Сільвера - не боїться порвати боковину за рахунок високого протектора на боковині. Ще поки що не зустрів відзивів в мережі щоб її порвали.
Ще часто використовується американцями в роккроулінгу і азіати часто її беруть на РейнФорестЧелендж.
Багато про неї мені розказував один інтернет-знайомець з Ростова. Він чоловік далеко не бідний. Має 61 Патруля на Лапландерах. Катає багато по Кавказу. Вони в своєму клубі вважають, що якщо резина для гір і розміром до 35-36 включно - то Сільвер. Якщо 37-40 то Трепадор. Зараз він якраз переставив свого Патруля з 37 на 40 трепадора. Але ще не їздив пробувати, бо машину троха побив і ладить.
Ще казав, що камінці так само гризуть грунтозацепи, як і на Сільвері. Радіальних тріщин і повних відривів бокових зацепів не бувало навіть під тяжкими Патрулями з бензиновими моторами, які їздять з тапкою в підлогу.
Ну загалом отакево.
Я собі думаю взяти таку, в 37 розмірі коли зношу 35 Сільвера і якщо фінанси будуть дозволяти.
А, ще забув - якщо її брати для змагань, то її прийнято стригти як богери - через одну шашку, в шахматному порядку.
Якщо когось цікавлять ще якісь моменти - запитуйте, я попробую помогти взнати інформацію...
На фото в першому пості саме модель 8060 Трепадор Біас. Біас - діагональна, просто Трепадор - радіальна. Саме Біас і варто в наших умовах використовувати. Їде вона знатно. Рівень Сімексів-Сільверів. Має ярко виражену орієнтацію на гори - камінці і глину. По ковровому болоту не їздить толком, як і всі сімексоїди. По асфальту зношується не так інтенсивно як сільвера, але і не така стійка як сімекс. Коштує в районі 400$ за балон. Випускається в 37 і 40 діаметрах. Що характерно, вона міцніша за Сільвера - не боїться порвати боковину за рахунок високого протектора на боковині. Ще поки що не зустрів відзивів в мережі щоб її порвали.
Ще часто використовується американцями в роккроулінгу і азіати часто її беруть на РейнФорестЧелендж.
Багато про неї мені розказував один інтернет-знайомець з Ростова. Він чоловік далеко не бідний. Має 61 Патруля на Лапландерах. Катає багато по Кавказу. Вони в своєму клубі вважають, що якщо резина для гір і розміром до 35-36 включно - то Сільвер. Якщо 37-40 то Трепадор. Зараз він якраз переставив свого Патруля з 37 на 40 трепадора. Але ще не їздив пробувати, бо машину троха побив і ладить.
Ще казав, що камінці так само гризуть грунтозацепи, як і на Сільвері. Радіальних тріщин і повних відривів бокових зацепів не бувало навіть під тяжкими Патрулями з бензиновими моторами, які їздять з тапкою в підлогу.
Ну загалом отакево.
Я собі думаю взяти таку, в 37 розмірі коли зношу 35 Сільвера і якщо фінанси будуть дозволяти.
А, ще забув - якщо її брати для змагань, то її прийнято стригти як богери - через одну шашку, в шахматному порядку.
Якщо когось цікавлять ще якісь моменти - запитуйте, я попробую помогти взнати інформацію...
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
За чотири дні відтестував свій максіс в горах по коротких дорогах і по різних грунтах.В спочатку давленіе в шинах було 1,3 бар.При такому тиску в глині колеса швидко замилюються.Спустився до 1 бар,замітно краще,на 0,75 колеса мене повезли практично без зупинок.
В порівнянні з ф-белами в чистій глині максіс програе однозначно,на інших грунтах їде без зупинок,на ділянках де болото покрито травою максіс не так швидко зариваеться і з ходу проїзджає.Немало важний плюс це повноцінний 37 розмір,за патролом на ф-белах взагалі мостами не доставав до грунта.
Висновок такий,їздити чисто по горах на цій резині,як для мене,трохи за дорого,краще взяти ф-бели.Але як універсальну резину для асфальта і бездору то самий раз.Відео буде трохи пізніше.
В порівнянні з ф-белами в чистій глині максіс програе однозначно,на інших грунтах їде без зупинок,на ділянках де болото покрито травою максіс не так швидко зариваеться і з ходу проїзджає.Немало важний плюс це повноцінний 37 розмір,за патролом на ф-белах взагалі мостами не доставав до грунта.
Висновок такий,їздити чисто по горах на цій резині,як для мене,трохи за дорого,краще взяти ф-бели.Але як універсальну резину для асфальта і бездору то самий раз.Відео буде трохи пізніше.
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
Цікавий відзив...
А на Сільверах ви їздили? Як вони в порівнянні з цим Максісом?
Не претендую на правду, але таке чув шо Белки тоже не ідеальні. В цисто глині і різних її умішах їдуть, але на мокрі камінці як то в річках буває або на мокрих схилах дуже неохоче лізуть.
А ще я тут подумав, що Белки добре для місцевих поїздок - типу як Толстяк їздить - виїхав з хати і вже гори. А як шурувати зі Львова чи Тернополя, то вони геть нікудишні. Тому як би Белки не вважаю за повноцінну резину. Це скоріше вузькоспеціалізований інструмент - як то ланци, гусениці і тд.
А на Сільверах ви їздили? Як вони в порівнянні з цим Максісом?
Не претендую на правду, але таке чув шо Белки тоже не ідеальні. В цисто глині і різних її умішах їдуть, але на мокрі камінці як то в річках буває або на мокрих схилах дуже неохоче лізуть.
А ще я тут подумав, що Белки добре для місцевих поїздок - типу як Толстяк їздить - виїхав з хати і вже гори. А як шурувати зі Львова чи Тернополя, то вони геть нікудишні. Тому як би Белки не вважаю за повноцінну резину. Це скоріше вузькоспеціалізований інструмент - як то ланци, гусениці і тд.
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
А і доречі, наскільки мені відомо, то Максіси як Богери для того щоб вони поїхали треба стригти. Як вам як користувачу така ідея? Поїдуть вони краще?
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
У Вас диски з бед-локами???Андрій105 писав:За чотири дні відтестував свій максіс в горах по коротких дорогах і по різних грунтах.В спочатку давленіе в шинах було 1,3 бар.При такому тиску в глині колеса швидко замилюються.Спустився до 1 бар,замітно краще,на 0,75 колеса мене повезли практично без зупинок.
... було видно, було чути як реве ревучий...
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
Отаке авто було на змаганнях, з такою резиною. Розмір не памятаю, але назбирали кп більше ніж ми...
І що саме цікаве, здивував ціною, триста з чимось...
Точно не памїтаю.
І що саме цікаве, здивував ціною, триста з чимось...
Точно не памїтаю.
... було видно, було чути як реве ревучий...
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
На сільверах не їздив,але порівняти можу після карпатского гамбіту.Перше що нехватає сільверу це розміру.В чистій глині він їде краще до тих пір поки не достане машина мостами грунту,а достає вона дуже швидко.На інших грунтах максіс не уступає сільверу в проходимісті в багатьох містах особливо в колії де 80-ка на 35 сільверах просто сідала на мости 105-ка на 37 максісі проїзджала без проблем.
Універсальної резини не має,десь ф-бели і сільвера їхали краще десь максіс,в горах різні грунти.Ще цим колесам треба потужного турбового мотору чого моїй 105-ці не вистачає.
Діски на моїй машині без бед-локів,але при тиску 0,75 і 0,85 колесо не розбортувалось.
Звичайно якщо його порізати то їхати він буде краще але поки новий то рука не піднімається.
Універсальної резини не має,десь ф-бели і сільвера їхали краще десь максіс,в горах різні грунти.Ще цим колесам треба потужного турбового мотору чого моїй 105-ці не вистачає.
Діски на моїй машині без бед-локів,але при тиску 0,75 і 0,85 колесо не розбортувалось.
Звичайно якщо його порізати то їхати він буде краще але поки новий то рука не піднімається.
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
Передивився я відео вашої поїздки Карпатами. Для себе зробив висновок - стоковий максіс не їде як належить. Треба стригти, тоді мав би поїхати...
Доречі, а який тиск тримали в колесах?
Доречі, а який тиск тримали в колесах?
- Толстяк
- Повідомлень: 1087
- З нами з: 01 липня 2007, 11:18
- Ім'я: Геннадий
- Авто: Nissan, KTM
- Звідки: Карпати, Рахів
- Контактна інформація:
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
Якщо постригти Трепадор, то всі його переваги перед Ф-Белами щезнуть. Це можливість їздити по асфальту, мокрому камінню, можливість відбалансувати. Порізаний протектор буде танути на очах. Для суперпрохідності можна купити колеса не за 1700 $, щоб порізати, а за 1000$.Dutka писав:Передивився я відео вашої поїздки Карпатами. Для себе зробив висновок - стоковий максіс не їде як належить. Треба стригти, тоді мав би поїхати...
Доречі, а який тиск тримали в колесах?
067 З12 4З З6
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
Дозволю собі трошки не погодитись.Толстяк писав:Якщо постригти Трепадор, то всі його переваги перед Ф-Белами щезнуть. Це можливість їздити по асфальту, мокрому камінню, можливість відбалансувати. Порізаний протектор буде танути на очах. Для суперпрохідності можна купити колеса не за 1700 $, щоб порізати, а за 1000$.Dutka писав:Передивився я відео вашої поїздки Карпатами. Для себе зробив висновок - стоковий максіс не їде як належить. Треба стригти, тоді мав би поїхати...
Доречі, а який тиск тримали в колесах?
- по асфальту точно так само буде їхати. Сімекси ж їздять.
- по мокрому камінню їде більше склад резини ніж протектор. Має їхати нормально.
- балансувати 37 резину і вище сумнівна справа. Якщо резина хороша, то бити не буде. А як ні, то як не балансуй...
- Максіси як я зрозуів з відгуків користувачів і так ходять на рівні Сільверів. Так шо по асфальту особо не порисачиш.
- по цінах - богери ж стрижуть. А вони в два рази дорожчі за Максіс.
Порівнювати Максіс з Белками вважаю не зовсім коректно. Максіс таки автомобільна шина і в любому випадку дозволяє худо-бідно доїхати до Карпат за 200км і далі. Белка шина невиїздна з Карпат. Або возити за собою причіп.
Re: MAXXIS TREPADOR 35X12.5R15
І як там MAXXIS поживає ?Андрій105 писав:На сільверах не їздив,але порівняти можу після карпатского гамбіту.Перше що нехватає сільверу це розміру.В чистій глині він їде краще до тих пір поки не достане машина мостами грунту,а достає вона дуже швидко.На інших грунтах максіс не уступає сільверу в проходимісті в багатьох містах особливо в колії де 80-ка на 35 сільверах просто сідала на мости 105-ка на 37 максісі проїзджала без проблем.
Універсальної резини не має,десь ф-бели і сільвера їхали краще десь максіс,в горах різні грунти.Ще цим колесам треба потужного турбового мотору чого моїй 105-ці не вистачає.
Діски на моїй машині без бед-локів,але при тиску 0,75 і 0,85 колесо не розбортувалось.
Звичайно якщо його порізати то їхати він буде краще але поки новий то рука не піднімається.
Як треться на асвальті і веде себе???
Як рветься на каміні ?
І може пробували на снігу і по слизькому?
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!