яка резина найкраща?

Колеса, диски, шини — вибір, ремонт та обслуговування
Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 231
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: яка резина найкраща?

Повідомлення Vovic » 25 лютого 2020, 11:54

ЖЄСТЬ писав:Вопрос у меня по шинам, но правда не по АТ:) Нужно было помочь выбрать комплект резины на обычный седан и везде суют тему с "сопротивлением качению". Типа в состав резины начали добавлять элементы специальную и силику, которая уменьшает сопротивление качению, а значит экономит топливо. Чуть ли не до 10% обещают, вот например Michelin Energy Saver Plus https://shyp-shyna.com.ua/ru/catalogs/t ... rgy_saver/ Даже в название экономия полная:) Реально ли эта тема с экономией топлива действует или нет?


думаю що то просто назва... та й ціна, щось як для оригінального мішлена явно дуже цікава... та і тут на форумі більш цікаво МТ або ще щось позліше обговорювати...
ну а по результатах... найкраща резина та, яку вже купив :D

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6878
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: яка резина найкраща?

Повідомлення Volodymyr » 25 лютого 2020, 12:28

Опір коченню — це сукупність сил, які впливають на шину і перешкоджають її вільному руху вперед. На його подолання необхідна додаткова енергія, тому 5-15% палива автомобіль витрачає лише на те, щоб просто котитися вперед.

Щоб зрозуміти як це працює на практиці, уявіть: ви розганяєте автомобіль, потім відпускаєте важіль газу і просто котитеся вперед. Через якийсь час машина зупиняється. На одних шинах це станеться через 15 метрів, на інших через 18м, на третє через 20м. Шини, які проїдуть далі всіх, володіють самим низьким опором коченню і кращої паливною економічністю. Клас економічності звичайно зазначений на етикетці шини і позначається латинськими буквами від A до G, де A - найкраща економічність, G - найгірша.

rolling-resistance.jpg


Від чого залежить опір коченню шини?

Є два основні чинники, які впливають на опір коченню покришки:

  • Під час руху боковини та блоки протектора постійно деформуються і повертаються в початкове положення. На такі короткі, але регулярні цикли доводиться до 90% втрати енергії.
  • Також на шину впливає аеродинамічний опір, яке забирає ще від 0 до 15% енергії.

Як виробники знижують опір коченню?

Зміна практично кожного елемента шини має потенціал до підвищення її паливної економічності. Ось що роблять виробники:

  • Полегшують масу шини, без шкоди для її міцності.
  • Зменшують висоту протектора, щоб знизити деформації блоків під час руху. Але при цьому важливо зберегти стійкість шини до аквапланування і її ресурс.
  • Оптимізують боковину, розташування і форму блоків протектора таким чином, щоб вони менше деформувалися при їзді.
  • Покращують склад гумової суміші за рахунок спеціальних добавок і з'єднань, які знижують нагрівання покришки і її силу тертя.
  • Оптимізують малюнок протектора, щоб йому чинився менший аеродинамічний опір.

У паливоекономічних шин гірше зчеплення з дорогою?

Є думка, що висока паливна економічність шини шкодить її гальмівним якості. Адже з одного боку покришка повинна відчувати меншу силу тертя, щоб легко котитися і споживати менше палива. З іншого боку, сила тертя повинна бути великою, щоб у шини було надійне зчеплення з асфальтом. Це підтверджують багато тестів, в яких «зелені» шини займають перші місця по витраті палива, але слабо гальмують на асфальті.

Це справедливо лише відносно дешевих шин або старих моделей. Щорічно компанії на кшталт Michelin, Continental, Goodyear та інші преміум-виробники вкладають величезні гроші в розробку нових шин. Сучасні матеріали і технології моделювання дозволяють випускати максимально збалансовані покришки, які володіють високою паливною економічністю і відмінними зчіпними якостями. Але і є такі шини найдорожчими в своєму класі.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

ЖЄСТЬ
Повідомлень: 132
З нами з: 24 вересня 2008, 20:36
Ім'я: Олег
Авто: черный араб
Звідки: украина львов

Re: яка резина найкраща?

Повідомлення ЖЄСТЬ » 21 травня 2020, 21:25

Vovic писав:думаю що то просто назва... та й ціна, щось як для оригінального мішлена явно дуже цікава... та і тут на форумі більш цікаво МТ або ще щось позліше обговорювати...
ну а по результатах... найкраща резина та, яку вже купив :D

та вы знаете сколько товарищей по интернетам, которые купили, а потом плачутся. Но в основном это касается, только дешевые резины. Скупой платить дважды
WWW.ITOC.SU


Повернутись до “Колеса”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей