ComeUp Seal Gen2 9.5rs

Вибір, встановлення, обслуговування
Відповісти
Аватар користувача
phobos98
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 57
З нами з: 12 вересня 2017, 13:37
Ім'я: Іван
Авто: Toyota Land Cruiser FZJ80
Звідки: Львів
Контактна інформація:

ComeUp Seal Gen2 9.5rs

Повідомлення phobos98 »

ComeUp Seal Gen2 9.5rs

Обзавівся новою лебідкою.
Старий T-Max 6500 був вже ну зовсім пожований.
0-02-04-327b8127afc95b14a5158fced31e5705b1de2fe2e976a8f7a3601ff32d8e9cd3_1c6d99800cb840.jpg
Основні критерії вибору лебідки були:
- Потужніше, ніж 6500. 6500 залипшу в глині машину тягнув ну зовсім в'яло.
- Щось з "тих ліпших"
- Наявність запчастин і можливість тюнінгу
- На виріст - щоб можна було переставити і на іншу, важчу машину
- З синтетичним тросом, щоб штурману було легше
- З дистанційним пультом, щоб штурман сам собі міг нею управляти, коли йому в'язати треба
- Шоб в гак влазили обидва вуха корозахисту і не треба було там шакл чіпляти

Довго думав, та й придумав :)

Ще осьо тут є цікава інформація про цей камап https://www.drive2.ru/b/1810463/

Підключення.

Блок соленоїдів було зразу задумано сховати під капотом - подалі від води і бруду.
На штатну лапу він нікуда під капотом не стає, бо дуже високий. Причепив за задню стінку - там є т-образні пази для вставляння болтів. Оскільки треба була рівна поверхня, плюс мусив бути доступ з другого боку для прикручування гайок, він поставився на крило над колесом.
0-02-04-2c3e5443b7d6cd6e3d75aa577aa4fff5cdc08dcf026dc10d6ce1a31abe9a8cc2_1c6d99800c8728.jpg
Плюсовий провід ліг по штатній трасі. Його рідна клема була відпиляна, і замість неї стали 2 клеми під 25 квадратів, щоб красиво чіплялось на клему акумулятора.
0-02-04-d143a5963c3db44b6379034e0cd17cc77abbee328662c6aee3fde98acebd5da1_1c6d99800c9d64.jpg
0-02-04-096481e29bda763d3c0908575793eee765bdde23bd22ff901aaf46b1056453ec_1c6d99800c9c60.jpg
Довжини комплектних плюсового і мінусового проводів було в акурат як треба, щоб їх акуратно прокласти по машині, і не задовгі, і не закороткі.

Рідних дротів соленоіди-лебідка не вистачило на таку установку (по версії камапа блок соленоїдів кріпится десь поруч з мотором).
Благо в гаражі в наявності були як і провода на 50 квадратів товстожильні, так і клеми під них і гідравлічний ключ для обжимки клем.
0-02-04-480eedfd8ffa2f6befedb0cc0dad3ca60a5fba9080b06e6d9b6cba33717bf9cf_1c6d99800cb473.jpg
0-02-04-b8c66d1fa6fff04c3d0eb741464172bed615c70d07722bc37d9b66919b9d921e_1c6d99800c8848.jpg
0-02-04-4b1a2dd91bc9d8e6eb27f7e6663c8f7f29fb02e12aeed44c917d093e76ab35ee_1c6d99800c98b1.jpg
Про провода ще ось на таку цікаву статейку був наткнувся https://www.drive2.ru/l/8093656/

Проклалось найкоротшим можливим маршрутом. Так, було б краще поставити блок соленоїдів справа по ходу машини, щоб провода були коротші, але там в інжекторної ниви нема місця.

Маса блоку соленоїдів зроблена швидкозйомною, щоб його можна було швидко включати-виключити, і не городити покищо лишніх кнопок. Пультік дистанційний катаєтся в бардачку - відповідно відключення блоку реалізовано для того, щоб виключити шанс його випадкового спрацьовування. Корпусів роз'ємів чото не найшлось в сусєках гаража, тому гола клема так валяєтся.
0-02-04-de96d348a57d65c3b1b281ac3def641dab83ac8fdf93b9d18d7548542e4f7fa2_1c6d99800c8677.jpg
Враження.

Користувались покищо лише один раз - на одному підйомі на КК не хватало двигуна заїхати на гору. Піднімались кусок підйому суто на лебідці. Змотали 4 повних барабана за один підхід.

Системи живлення (100А генератор і 66Аг акумулятор) хватило шоб успішно намотатись 3 рази, на четвертий вже мусили робити трошки перерви по пару хвилин і чекати шоб зарядився акумулятор назад.

Мотор лебідки майже не нагрівся - надточний термометр-рука виміряв десь градусів 40 на корпусі двигуна.

В лебідки є верещалка, яка верещанням сигналізує про всякі нештатні ситуації. В тому числі про просад напруги. Тільки от в книжечку-інструкцію про верещалку камап написати забув, довелось питати в гугла чо вона верещить.

При відключенні маси блока вона "забуває" дистанційний пульт. Після включення несамовито верещить, поки пультік назад не "прив'язати".
Мотає відчутно бодріше, ніж старий тмакс 6500. Не вертикалка, звичайно, але вже веселіше.

Вільна розмотка туга до всрачки, після користування стала трошки легша, але трос сам з неї нажаль не випадає, а хотілося б. Піждем може ше ся розробе, а може доведется лізти в редуктор і міняти мазуту на якусь рідкішу. Дасть сі чути.

Синтетичний трос - кайф, легенький, м'якенький, можна і без перчаток орудувати.

Покищо так.
В незрозумілій ситуації: блокуй і понижай
Відповісти