Сторінка 7 з 7

Re: Вибір лебідки

Додано: 23 січня 2018, 10:11
Katonych
Volodymyr писав:
robosol писав:Вважається що вибирати лебідку треба по тязі що перевищує вагу автомобіля хоча б в півтора-два рази.
Із власного досвіду - 8500lbs на ниві - мінімум ( якщо брати середньо статистичну недорогу лебідку :!: ). вага такої лебідки порівняно з наступними моделями невелика але тяга вже на щось здатна.
Навіть не 1.5-2, а всі 2.5. АЄОА. Виходячи з такого концепту, на Ниву вагою в 1.5 т - 8000 lb, то на Крузаrа чи Паторола треба 16000 lb!?
Реально я такого не бачив що б ставили 16000 lb. 12000 lb, інколи навіть 9000 lb і не паряться, за важко — доставив блок.

Там дуже важливе зауваження - "звичайну середньостатистичну лебідку". Тобто "китайську, але не з найгірших".
А в китайців цифри трохи інші, 9-ка реально тягне хіба як справжніх 6500.

В цілому якшо брати нормальну лебідку то 6000 нива, 9-ка то короткий крузак або патрол, 12-ка довгий.
Але залежить для яких умов - якшо в спорт, тобто коли тягнути без блоку то одне, якшо в експедиції або раз на рік на рибалку -- то інше.
В мене в довгому крузаку стоїть 9500 і абсолютно нормально, бо це не в спорт і я можу якшо треба тягнутись з блоком.


пс. і ваще машина має їхати своїм ходом, а лебідка то лише помічне на випадок коли залип.

Re: Вибір лебідки

Додано: 23 січня 2018, 11:02
Volodymyr
Katonych писав:А в китайців цифри трохи інші, 9-ка реально тягне хіба як справжніх 6500.
Власне так. Хотів про це написати, що "чайна вінч" не відповідає номіналу, і не дивно що 6000 "чайна вінч" слабо ту Ниву тягнув. В усіх розрахнках я оперував фізичними величинами в тонах і фунтах, а не 4-х значними цифрами що пишуться виробниками на лебідках.

Re: Вибір лебідки

Додано: 23 січня 2018, 16:11
Vovic
Katonych писав:пс. і ваще машина має їхати своїм ходом, а лебідка то лише помічне на випадок коли залип.
- воно то так, але від випадку коли залип ніяка машина не застрахована, і коли їхати в декілька машин то не є конче суттєво, зате як поїхав десь навіть в дві-три людини, але в одну машину, то наявність лебідки набагато полегшить життя... Ну і на КК від явища залип не застрахований і краще швиденько самому підтягнутись, аніж просити когось розвернутись- створювати пробку..., тим більше іноді бувають моменти коли це і не є можливим...
Приклад наш самий перший підйом на КК2017, коли ми вирішили об'їхати пробку і попали на гарний глинисто-камяний підйомчик, де машинки на 2/3 підйому виїжджали а дальше ні... Кіа (Макса з Херсону) мала лебідку,підтягнулась і виїхала, а Нивки без лебідок витягати/випихати прийшлось, бо реально місце таке було, що і не було як розвернути Кіа, щоб допомагала своєю лебідкою...

Re: Вибір лебідки

Додано: 23 січня 2018, 21:42
Katonych
Просто той розрахунок, шо на попередній сторінці - він скорше для спорту чи маньяків які їдуть без мозгів. Там лебідка перестає бути рятівним приладом, а стає повноправним засобом пересування

Re: Вибір лебідки

Додано: 23 січня 2018, 22:31
ярко
Volodymyr писав:
robosol писав:Вважається що вибирати лебідку треба по тязі що перевищує вагу автомобіля хоча б в півтора-два рази.
Із власного досвіду - 8500lbs на ниві - мінімум ( якщо брати середньо статистичну недорогу лебідку :!: ). вага такої лебідки порівняно з наступними моделями невелика але тяга вже на щось здатна.
Навіть не 1.5-2, а всі 2.5. АЄОА. Виходячи з такого концепту, на Ниву вагою в 1.5 т - 8000 lb, то на Крузаrа чи Паторола треба 16000 lb!?
Реально я такого не бачив що б ставили 16000 lb. 12000 lb, інколи навіть 9000 lb і не паряться, за важко — доставив блок.
Згідний з Володею на всі 100%. стоїть 8000 lb WАRN на довгій ТЛК 78, спокійно працює, правда без сильного" залип".

Re: Вибір лебідки

Додано: 23 січня 2018, 23:09
robosol
можете погоджуватися з чим завгодно, але як правильно помітив Katonych - " якщо брати середньо статистичну недорогу лебідку :!: "
по перше будьте реалістами. в реаліях тонна може виявитися не тонною, а лбс не лбс. наврядчи на ниву буде хтось ставити імениту лебідку. а про "середньо статистичну недорогу лебідку :!:" - вже було написано.
по друге, "з блоком", "на рибалці" а в реальності - знову ж таки все не так виходить. з блоком трос діли на два, а ще на барабані має бути пару витків, а подовжувача нема і т.д. про те що треба мати - треба, але...
саме тому, в наших реаліях, лебідка на ниву - 8000 середньо статистичних лбс - само воно, враховуючи габарити і масу лебідки. якщо це іменита лебідка - тоді можна говорити як 9000 тягне тойоту 3х тонну мостами по ковровим болотам і навіть не потіє :lol: .

Re: Вибір лебідки

Додано: 24 січня 2018, 10:08
ярко
Теж правда. А не краще взяти імениту але слабшу, можна легко юзану ніж потужного китайця за приблизно ті самі гроші ? виграємо в надійності і вазі.

Re: Вибір лебідки

Додано: 19 лютого 2018, 21:11
Vovic
всім привіт. не витримав і все ж купив собі для Нивки лебідку Dragon Winch DWM 8000 HD... Тепер треба знайти гідного майстра, щоб мені її встановив, не за космічну суму...

Re: Вибір лебідки

Додано: 23 лютого 2018, 22:23
DRAKKAR
Volodymyr писав:
DRAKKAR писав:Як раз думав пошукати людей які могли би сказати скільки буде коштувати втулити лебідку на 5 т.
А для чого тобі 5 тон? В мене стоїть на 12000 фунтів це 5.44 т. На вагу Ланоса з головою 6000 фунтів, і то навіть менше би пошукав, гляув би в сторону http://www.comeupwinch.com/pro/list.php?cid=116&f=103 (на них для клубу є знижка навіть якась) 1.3 - 1.8 т. це з головою (це 3-4 модель).
Можливо знаєте або підкажите, з стаціонарної лебідки доцільно робити виносну (наприклад з Titanium Colorado 8000), чи буде ще більше мороки? Бо як практика показує ви праві і краще мені мати виносну, щоб в любий бік можна було.

Re: Вибір лебідки

Додано: 24 лютого 2018, 00:18
Volodymyr
З стаціонарної лебідки трохм гемарно робити виносту. Краще одразу ставити виносну.

Нащо на ланос 8000 не зрозуміло в принципі.

Re: Вибір лебідки

Додано: 24 лютого 2018, 12:02
robosol
DRAKKAR писав:Можливо знаєте або підкажите, з стаціонарної лебідки доцільно робити виносну
Все придумано до нас :)
winch_1.jpg
winch_1.jpg (73.96 Кіб) Переглянуто 9764 разів
буде мало, тоді:
winch_2.jpg
winch_2.jpg (73.14 Кіб) Переглянуто 9764 разів
для монопривода само оно. тільки провушини буксировочні попідсилюй, а то як повириває, то може бути печально.

Re: Вибір лебідки

Додано: 24 лютого 2018, 14:36
Volodymyr
+ подовжувач для тросу, бо 9 м то ніачем.

Клюз в цих драгонів як на стальну не дуже. Хоча 9 м, можна синтетику почіпити і не паритись, легше буде. Стальку на подовжувач кинути.

Re: Вибір лебідки

Додано: 25 березня 2018, 21:42
DRAKKAR
Всім дякую за поради :) про лебідку, лебідка куплена.

п.с. Джипер (Він же оффроуд-драйвер) людина, яка продирається крізь жорстоке бездоріжжя для того, щоб потім сфотографуватися біля власної машини. Буваю декількох видів: початківці, досвідчені, сосисочні, віртуальні.
FHD0001.JPG

Re: Вибір лебідки

Додано: 26 березня 2018, 08:25
Volodymyr
DRAKKAR писав:п.с. Джипер (Він же оффроуд-драйвер) людина, яка продирається крізь жорстоке бездоріжжя для того, щоб потім сфотографуватися біля власної машини.
Скільки їжу, ніколи такої мети в голові не було. Продиратися щоб сфотографуватися. :lol:

П Р О Ц Е С.

А в тебе, де. Все заради фото-вфдео :) так що добавляй п'яти від "жипера" одарзу після віртуального - фотографувальний ;)

Re: Вибір лебідки

Додано: 18 травня 2018, 11:21
Walex2009
Очень долго выбирал лебедку на Амарок, остановился на модели Come-up Seal Gen2 9,5s и не жалею. Да может переплатил. Но качество и надежность еще не разу не подводила. Это лично мое мнение. Тянул пару раз, работала без перебоев. 8-)