Сторінка 6 з 7

Re: Вибір лебідки

Додано: 12 серпня 2017, 19:03
DRAKKAR
Bogdan M. писав:
DRAKKAR писав:Підкажіть хорошу ручну лeбідку з ричагом для авто 1500 кг.
На автобазарах має такий хлам бути. Не знаю характеристики, але колись ми Волинянку витягували таким.
дякую, алe так як би хочу щось кращe за хлам, можe конкрeтну назву знаєтe, фірма і.т.д

Re: Вибір лебідки

Додано: 12 серпня 2017, 22:15
ZUB
DRAKKAR писав:
Bogdan M. писав:
DRAKKAR писав:Підкажіть хорошу ручну лeбідку з ричагом для авто 1500 кг.
На автобазарах має такий хлам бути. Не знаю характеристики, але колись ми Волинянку витягували таким.
дякую, алe так як би хочу щось кращe за хлам, можe конкрeтну назву знаєтe, фірма і.т.д
Краще візьми від квадра електролебідку

Re: Вибір лебідки

Додано: 12 серпня 2017, 22:35
Volodymyr
Хороша лебідка від квада коштує не малі гроші, а за 100$ буде чергове гівно.

Re: Вибір лебідки

Додано: 12 серпня 2017, 22:52
s.pal
Я дуже перепрошую, хоч і маю купу варіантів лебідок, як ручних так і електричних.
Але в мене питання, нахіба воно треба?
Не ображайтесь, але продайте ланоз і купіть позашляховика. Як що воно реально вам треба.
Як ні то катайтесь собі і не вбивайте машину, вона реально не для того, крапку не повернення пройти легко, потім вернутися в продажний стан буде тяжко.
Зрозуміло що тільки Пруль, але хоч би Чірокеза .

Re: Вибір лебідки

Додано: 13 серпня 2017, 08:41
DRAKKAR
s.pal писав:Я дуже перепрошую, хоч і маю купу варіантів лебідок, як ручних так і електричних.
Але в мене питання, нахіба воно треба?
Не ображайтесь, але продайте ланоз і купіть позашляховика. Як що воно реально вам треба.
Як ні то катайтесь собі і не вбивайте машину, вона реально не для того, крапку не повернення пройти легко, потім вернутися в продажний стан буде тяжко.
Зрозуміло що тільки Пруль, але хоч би Чірокеза .
Машинку я не вбиваю, хіба трішки, а лебідка потрібна щоб можна було спокійно проїжджати місця де раніше пробував тільки на швидкості проскочити. Може за рік чи два і докуплю щось до ланоса 4х4, скоріш за все ниву (легка, прохідна і не дорога, їде дальше патруля, місьцями)

Re: Вибір лебідки

Додано: 13 серпня 2017, 08:42
DRAKKAR
Знайшов в продажі лебідку ричагову, пише на ній інтертоол 4 тонни. ціна смішна 600 грн. за нову. Дасть така раду витягувати 1.5 т. з колій?

Re: Вибір лебідки

Додано: 21 січня 2018, 00:32
Volodymyr
DRAKKAR писав:Як раз думав пошукати людей які могли би сказати скільки буде коштувати втулити лебідку на 5 т.
А для чого тобі 5 тон? В мене стоїть на 12000 фунтів це 5.44 т. На вагу Ланоса з головою 6000 фунтів, і то навіть менше би пошукав, гляув би в сторону http://www.comeupwinch.com/pro/list.php?cid=116&f=103 (на них для клубу є знижка навіть якась) 1.3 - 1.8 т. це з головою (це 3-4 модель).

По перше ти Ланос не засадиш так що б мати 2-х і більше кратне навантаження на лебідку, по-друге, тягнути когось важкого маючи 5.4 т. лебідку теж не зможеш, навіть прив'язавши машину до дерева, ти просто її розірвиш. Тож оптимальний варіант 1.3 - 1.8, це і менша ціна, а головне менша вага. Я би навіть одразу подумав про синтетичний трос (ті ComeUp'и що мають в назві індекс S мають замість сталевого - синтетичний трос одразу в базі) що б максимально полегшати вагу.

Я би ставив ComeUp Cub 3s на 3,000 lb (1,361 kg), а якщо зовсім погано то блок за 50$ вагою в 2 кг і маєш 6,000 lb (2,722 kg).

Re: Вибір лебідки

Додано: 21 січня 2018, 18:33
DRAKKAR
Volodymyr писав:
DRAKKAR писав:Я би ставив ComeUp Cub 3s на 3,000 lb (1,361 kg), а якщо зовсім погано то блок за 50$ вагою в 2 кг і маєш 6,000 lb (2,722 kg).
Проблема не в лебідці ( все рівно дякую за підказку) проблема в тому де знайти того хто зможе її нормально поставити і не за вартість ще одного ланоса))

Re: Вибір лебідки

Додано: 21 січня 2018, 22:25
Volodymyr
DRAKKAR писав:проблема в тому де знайти того хто зможе її нормально поставити і не за вартість ще одного ланоса))
Та є майстри.

Re: Вибір лебідки

Додано: 22 січня 2018, 09:50
Katonych
Я-би на ланос над чимось таким задумався

https://www.youtube.com/watch?v=t06KMHMKMXs

Re: Вибір лебідки

Додано: 22 січня 2018, 12:27
Vovic
я дивився,гарна штука, навіть в ящику, завжди чиста буде... супер...

І прохання підкажіть чайнику..., лебідка на мою ниву, що краще 2,7 тон /6400lbs. чи 3,8 тони/8500lbs...

Я неможу одне зрозуміти... вага Ниви приблизно 1500 кг, + нехай палива повний бак і каністра 60 кг, + я і штурман, нехай ще 200 кг, ну і плюс 200 кг різного шмурдяка... разом виходить грубо 2 тони... ,а яка нагрузка получається коли машина на мостах сидить? як розрахувати нагрузку і все-таки зрозуміти яка лебідка краща 2,7 тони чи 3,8 тони... і чи лебідка на 3,8 тони не буде саму Ниву розтягати по кусках (Нива проварена ідеально)
і ще питання, що значить лебідка з широким, та лебідка з вузьким барабаном, і що для Ниви краще?

Re: Вибір лебідки

Додано: 22 січня 2018, 22:40
Volodymyr
DRAKKAR писав:Знайшов в продажі лебідку ричагову, пише на ній інтертоол 4 тонни. ціна смішна 600 грн. за нову. Дасть така раду витягувати 1.5 т. з колій?
А звідки в Ланоса 1.5 тони? З другого боку, вага машини це не та маса яку необхідно підняти / відірвати від землі. Так, тертя кочення не буде, і буде прилипання. В любому випадку ручна лебідка це дуже геморно з точки зору користування, важко і не зручно. Тому краще щось в 1.5 маси автомобіля, електрично, можна з'йомне якщо машина не до бездору і якщо користуватись нею раз в рік (образно), бо не та машмина що б її засаджувати і тягати. Зйомню електрикою звісно простіше користуватись ніж ручною, але все ж певні маніпуляції будуть. Ба навіть з стаціонарною лебідкою усе рівно треба виходити і зачіпати трос, часто - підключати пульт (якщо немає радіо пульта чи не виведено в салон), іноді підключати живлення (якщо нема постійного підєднання в цілях безпеки і не стоїть реле включення ел.ланцюга).

А взагалі зйомна електрика такого типу як показав Катони це не така вже і рідкість на лехковому транспорті в тих хто думає головою і має досвід. Одразу треба думати про шакли, корозахист, запокоювач тросу ну і певне подовжувачі. І не забувати про сантраки, благо на ланос нормально буде пластик, яки можна возити на даху замість коліс від квадріка.

Re: Вибір лебідки

Додано: 22 січня 2018, 23:51
robosol
Вважається що вибирати лебідку треба по тязі що перевищує вагу автомобіля хоча б в півтора-два рази.
Із власного досвіду - 8500lbs на ниві - мінімум ( якщо брати середньо статистичну недорогу лебідку :!: ). вага такої лебідки порівняно з наступними моделями невелика але тяга вже на щось здатна.
Vovic писав:і чи лебідка на 3,8 тони не буде саму Ниву розтягати по кусках (Нива проварена ідеально)
- :lol:
ні, не буде.

Re: Вибір лебідки

Додано: 23 січня 2018, 00:44
Volodymyr
Vovic писав:І прохання підкажіть чайнику..., лебідка на мою ниву, що краще 2,7 тон /6400lbs. чи 3,8 тони/8500lbs...
6000 lb (2.7 т.) — 6400 lb (2.9 т.). Далі я поясню чого саме так.
Vovic писав:Я неможу одне зрозуміти... вага Ниви приблизно 1500 кг, + нехай палива повний бак і каністра 60 кг, + я і штурман, нехай ще 200 кг, ну і плюс 200 кг різного шмурдяка... разом виходить грубо 2 тони... ,
Звідки в Ниви (ВАЗ 2121) 1.5 т ваги?
Споряджена маса 1150 кг.
на передню 680 кг.
на задню вісь 470 кг.
Повна маса 1550 кг.
на передню вісь 750 кг.
на задню вісь 800 кг
Це важливо для розуміння того що по факту ставити. Ще досить хороша практика - зважити машину. Зараз це вже не така проблема. А похибка самих примітивних авто ваг в 100 кг (хоча за звичай це не більше 25 кг) не проблема.
Vovic писав:а яка нагрузка получається коли машина на мостах сидить? як розрахувати нагрузку і все-таки зрозуміти яка лебідка краща 2,7 тони чи 3,8 тони...
До 1.5 маси автомобіля це рекомендація. Отже 1.5т × 1.5 = 2,25 т.
Чим хороша більш потужна лебідка — однозначно їй простіше тягнути.
А яки мінуси? Габарити, маса, споживання електрики, вартість.

Якщо зовсім по науковому то виходить так

Тяга лебідки = Маса автомобіля × Коефіцієнт опору.
Коефіцієнт опору = Коефіцієнт тертя + Кут підйому у відсотках

Коефіцієнт тертя
  • Сухий пісок — 0,18
  • Гравій — 0,2
  • Бруд — 0,32
  • Болото — 0,52
  • Мокрий пісок — 0,22
  • Суха дорога — 0,15
Кут підйому у відсотках
  • 5% — 0,06
  • 10% — 0,11
  • 20% — 0,2
  • 30% — 0,3
  • 50% — 0,44
  • 70% — 0,58
Отже Склавши до купи болото та великий кут підйому маємо коефіцієнт 1.1. На це як правило накидують 1.5 запасу як для електродвигуна і звідси ми маємо то сами коефіцієнт в 1.5 (якщо точно то 1.65, але ж ніхто не буде тягнутися по болоту під 70%, тому коефіцієнт 1.5).

Але і це не остаточна цифра при розрахунку. Максимальна сила намотки на барабан на першому витку (чим ближча до осі барабану) і відповідно чим більше витків, тим більше плече намотки тросу і відповідно більше зусилля потребується. Втрати можуть сягати до 50%.

Для прикладу візьмемо ComeUp Winch DV-6, потужністю 2,722 т. / 6,000 lb. Мотор 3.2 к.с / 2,39 з 3-х ступеневою планетаркою і передаточним числом 216:1. Зусилля на витках:
  1. -й виток — 2,722 т. / 6,000
  2. -й виток — 2,266 т. / 4,995 lb
  3. -й виток — 1,941 т. / 4,279 lb
  4. -й виток — 1,697 т. / 3,742 lb
  5. -й виток — 1,508 т. / 3,325 lb
Отже домножуємо ще на 1.5 і виходимо на коефіцієнт 2.4. В прикладі Ниви це 1.5 × 2.4 = 3.6 т. Тобто в залежності від того що планується робити з Нивою, яке саме болото і бездоріжжя лебідка має бути десь між 5000 lb (2,25 т.) та 8000 lb (3.6 т.) Отже враховуючи що машина не передбачає засаджування по капот і витягування на час варіант в 6000 lb (2.7 т.) — 6400 lb (2.9 т.). здається оптимальним.

Ніколи не забуваємо про БЛОК! Це пристрій при номінальній вартості від 50$ дає можливість подвоїти потужність витягування. А важить усього 2 кг.
Vovic писав:і чи лебідка на 3,8 тони не буде саму Ниву розтягати по кусках (Нива проварена ідеально)
Тут питання не в потужності лебідки, а в тому що Нива при своїй масі в принципі не створює таке навантаження при самовитягуванні що її буде рвати на куски. Інша справа якщо прив'язати ниву до дерева і тягнути нею іншу, більш важку машину.

З того що бачив в реальному житті, Toyota Land Cruise 70 (звісно що рамний позашляховик) прив'язавшись до дерева витягував засівший ЗІЛ 151 (маса 6 т.). Лебідка якщо не помиляюсь механічна.
DSCN4148.JPG
DSCN4150.JPG
Vovic писав:і ще питання, що значить лебідка з широким, та лебідка з вузьким барабаном, і що для Ниви краще?
Зазвичай вони називаються як стандартний барабан і широкий барабан. І мова тут в габаритах, масі і т.п. Для прикладу порівняння на прикладі тої ж ComeUp Winch DV-6, Стандартний барабан / Довгій:
  • Розмір барабану: 63,5 x 125,5 мм / 63,5 x 227 мм
  • Розмір тросу: 7,1 мм x 24,4 м / 7,1 мм x 30,5 м
  • Шаблон монтажу болтів: 152,4 мм x 114 мм / 254 мм x 114 мм
  • Вага з тросом: 22,8 кг / 25,2 кг
  • Вага брутто: 28,4 кг / 32,8 кг
  • Коробковий розмір, (Д x Ш x В) : 505 x 210 x 340 мм / 672 x 210 x 390 мм
  • Намотування тросу в м.
    1. -й виток: 3,8 / 7
    2. -й виток: 8,4 / 15,4
    3. -й виток: 13,7 / 25,2
    4. -й виток: 19,8 / 30,5
    5. -й виток: 24,4 / а більше і не треба ;)
Отже висновок простий. Якщо дозволяє місце, то варто брати лебідку з довгим барабаном бо їй 1) легше мотати 2) намотується більше тросу. Другі момент залежить від конструктиву. Є лебідки з вузькими, але дуже великими барабанами що б мати багато тросу, але згадайте втрати на витках і зрозуміло стає що після 6-7 витку вона практично вже не тягне.

Re: Вибір лебідки

Додано: 23 січня 2018, 00:45
Volodymyr
robosol писав:Вважається що вибирати лебідку треба по тязі що перевищує вагу автомобіля хоча б в півтора-два рази.
Із власного досвіду - 8500lbs на ниві - мінімум ( якщо брати середньо статистичну недорогу лебідку :!: ). вага такої лебідки порівняно з наступними моделями невелика але тяга вже на щось здатна.
Навіть не 1.5-2, а всі 2.5. АЄОА. Виходячи з такого концепту, на Ниву вагою в 1.5 т - 8000 lb, то на Крузаrа чи Паторола треба 16000 lb!?
Реально я такого не бачив що б ставили 16000 lb. 12000 lb, інколи навіть 9000 lb і не паряться, за важко — доставив блок.