nick2121 писав: але за останніх півроку 5 разів довелось ту кнопку повертати і клацати, поки не з'явився контакт. причому помирає чітко коли вмикаєш стартер.
дістань собі це http://youtu.be/uhVN2EzK0SI і не мороч голову повертанням кнопок . вроді такесаме я бачив на крані (маз) коли батько приїзджав на ньому додому.
Дійсно, конструкція (зовні) така сама, але мій "циліндр" не такий високий як на відео, тобто інша модель вимикача. Мій, здається, ВК318Б-02, а той великий - ВБ404.
я сьогодні спеціально дивився на масу, добре потер дротяною щіткою і знайшов значок СССР 50а 24в. 50а , а робить хотьбишо. О колись робили.... не то шо тепер....
myshketer писав:На уаз-клубе ведется обсуждение, есть один нюанс, при котором эта штука может не сработать - КЗ
Як правильно там зазначили
это же не автомат защиты, а дистанционный выключатель массы.
Воно треба для інших цілей - наприклад витік пального, щоб запобігти іскрі від електроприладів
Так в тому то і справа, що при КЗ напруга падає і ти не зможеш знеструмити бортову мережу, для відімкнення цього реле потрібно напругу мінімум у 5-10 вольт, яких може і не бути, адже в той же час напруга може впасти під утворюванням дуги в зоні з парами пального. Тобто реле працює тоді коли не потрібне і не працює коли потрібне найбільше. Раджу обдумати.
bobikus писав: Так в тому то і справа, що при КЗ напруга падає і ти не зможеш знеструмити бортову мережу, для відімкнення цього реле потрібно напругу мінімум у 5-10 вольт, яких може і не бути, адже в той же час напруга може впасти під утворюванням дуги в зоні з парами пального. Тобто реле працює тоді коли не потрібне і не працює коли потрібне найбільше. Раджу обдумати.
Не розумію чому не можна цього зробити. Як на мене (я не електрик) - це звичайний вимикач. Є Вкл., є Викл. І як я розумію - коли натискаєш Викл ланцюжок просто розривається. Принаймні в мене так було і коли треба було воно спрацювало.
bobikus писав: Так в тому то і справа, що при КЗ напруга падає і ти не зможеш знеструмити бортову мережу, для відімкнення цього реле потрібно напругу мінімум у 5-10 вольт, яких може і не бути, адже в той же час напруга може впасти під утворюванням дуги в зоні з парами пального. Тобто реле працює тоді коли не потрібне і не працює коли потрібне найбільше. Раджу обдумати.
Не розумію чому не можна цього зробити. Як на мене (я не електрик) - це звичайний вимикач. Є Вкл., є Викл. І як я розумію - коли натискаєш Викл ланцюжок просто розривається. Принаймні в мене так було і коли треба було воно спрацювало.
Ні, той, який пропонується за лінком (згаданий Андрієм) не механічного керування а електричного - подаєш струм, він вмикається, подаєш струм - вимикається. Подаєш невідповідний струм - не вимикається. Не при всіх проблемних ситуаціях є потрібний для його вимикання струм. Тобто при падінні напруги або КЗ тиснеш на кнопку а вона не спрацьовує.Тому і застерігаю, з таким не жартувати.
bobikus писав:Ні, той, який пропонується за лінком (згаданий Андрієм) не механічного керування а електричного - подаєш струм, він вмикається, подаєш струм - вимикається. Подаєш невідповідний струм - не вимикається. Не при всіх проблемних ситуаціях є потрібний для його вимикання струм. Тобто при падінні напруги або КЗ тиснеш на кнопку а вона не спрацьовує.Тому і застерігаю, з таким не жартувати.
А тупо поставити акумку від упса через діод (щоб заряжався, але в мережу струм не віддавав) слабо? В мене так колись магнітола і сигналка підключені були. Можна не від упса, на радіобазарі є гелеві акумки 12в 2А/г, коштують копійки. Якщо комусь незрозуміло як підключати - потім намалюю.
Alex_L писав:А тупо поставити акумку від упса через діод (щоб заряжався, але в мережу струм не віддавав) слабо? В мене так колись магнітола і сигналка підключені були. Можна не від упса, на радіобазарі є гелеві акумки 12в 2А/г, коштують копійки. Якщо комусь незрозуміло як підключати - потім намалюю.
Не те, щоб не зрозуміло як його підключати (хоч і це теж , мої знання в електриці ти вже міг оцінити ), але більше не зрозуміло чому це вимикач маси?
На який полюс поставиш - то і буде замикати/розмикати. Поставиш на масу - буде вимикач маси
Просто для тих кому флажок неподобається є варіант підключення і повноцінної роботи такого пристрою.
Абиж струм витримав
M.lviv писав:СССР 50а 24в. 50а , а робить хотьбишо. О колись робили.... не то шо тепер....
Не можна було хвалити... Погана прикмета Ось і в тебе поламався, а ти не зізнаєшся
І твоя машина практично у стоковому стані... а в людей купа додаткових споживачів навішано... та й струм дизеляку крутанути побільше буде ніж ВАЗовський 1.6.
Так що такі вимикачі категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Ні Микола, незовсім так, бо коли горить і кнопка не защолкує добре, це різні речі. Розумієш, в тебе новий підгорів, а в мене старий як грубо кажучи за царя гороха напевно стертя фіксатор за купу літ. Тому я но тобі і сказав, а не всім, бо посуті виход з ладу не контактний, а механічний, роки беруть своє.
Розмикач маси успішно відремонтований. Фотки виложу як тільки доберусь до компютера причина проста, в механізм котрий фіксуе кнопку, з роками набилось пилюки .