Розташування блоку управління лебідкою
Розташування блоку управління лебідкою
Чи можуть бути варіанти розміщення блоку управління лебідкою крім як на самій лебідці? Якщо можуть, то які?
Хто щось може сказати з цього приводу?
Хто щось може сказати з цього приводу?
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Re: Розташування блоку управління лебідкою
В своїй Нивці переніс блок під капот, поруч акумулятора. По-перше, соленоїди в теплі та сухості, по-друге, на лебідці страшенно загиджується роз'єм пульта, навіть попри заглушку. Зараз роз'єм пульта стоїть в салоні на торпедо.
Re: Розташування блоку управління лебідкою
То пульт дист. керування лебідки тепер вмикається в роз єм не виходячи з машини? А який дріт вмикається в рз єм на блоку управління під капотом? Робився якийсь продовжувач з аналогічними роз ємами (вхід та вихід) як в лебідки?(я правильно зрозумів?)вовчок писав:В своїй Нивці переніс блок під капот, поруч акумулятора. По-перше, соленоїди в теплі та сухості, по-друге, на лебідці страшенно загиджується роз'єм пульта, навіть попри заглушку. Зараз роз'єм пульта стоїть в салоні на торпедо.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Re: Розташування блоку управління лебідкою
Штатний роз'єм з огидою викинув. Зробив "подовжувач" і поставив мікрофонний: він розрахований на пристойний струм і має три контакти. Так що пульт тепер під'єднується в салоні, але можна керувати і знадвору - довжина кабелю дозволяє. Заразом пропаяв клеми на дротах, бо саме лише обтискання мені не подобається. Ще довелось робити один довгий силовий кабель.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Розташування блоку управління лебідкою
Штатний з пультом + дублювання в салон як на передню так і на задню лебідку. Як правило лебідкою керує пілот, але випадки коли необхідно керувати лебідками ззовні.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- brawning
- Повідомлень: 52
- З нами з: 23 березня 2009, 21:35
- Ім'я: Юра
- Авто: Нива
- Звідки: Мостиська
- Контактна інформація:
Re: Розташування блоку управління лебідкою
Зараз в продажі появились радіопульти. думаю проблем з підключенням бути не повинно, і досить зручно в управлінні лебідкою.
Re: Розташування блоку управління лебідкою
у меня с радиопультом лебедка, мне verta вывел провода на панель, сейчас могу управлять как с салона, так и с радиопульта, очень удобно
Re: Розташування блоку управління лебідкою
Все робиться в Китаї. Тут http://www.krym4x4.com/forum/viewtopic.php?t=466 вже є деякі негативні відгуки, але 1 випадок не означає закономірність. Концепція радіоуправління дуже і дуже раціональна. Про радіопульти і блоки управління, які до них додаються, є вже якась жива інфа? - тести, відгуки про якість роботи, тощо?
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Розташування блоку управління лебідкою
Какую-ж лебедку можно назвать качественной? Из свежих модельных рядов, без принудительной дефектовки после покупки? Советую перед ответом почитать про те-же новые варны и качество их сборки.Volodymyr писав:Там AP-TLC дуже влучно підмітив
Хотя по поводу радиопультов я и сам как-то не очень уверен. На боевую не ставил-бы, на экспедиционник или туризм - вполне.
Главная дорога та, по которой едет танк
Re: Розташування блоку управління лебідкою
Взяв собі Tabor 12 K, бо Warn жаба не дозволила, а Come-Up там де брав - не знайшов. На Т-Max трохи нарікають. Свіжих китайців Runva, ZHME, DragonWinch, X-Dyna і т.п. брати побоявся. Якщо про Tabor 9К ще є якісь відгуки, то про 12К нічого не знайшов. Хтось щось про неї знає добре чи погане?Какую-ж лебедку можно назвать качественной? Из свежих модельных рядов, без принудительной дефектовки после покупки? Советую перед ответом почитать про те-же новые варны и качество их сборки.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Re: Розташування блоку управління лебідкою
Поставив радіо-блок управління лебідкою. Тепер маю і дротовий пульт, і радіопульт. Зручно. Блок управління під капотом і залитий силіконом -вода туди не попадає. Дроти Тарас Верта під єднав акуратно.
АЛЕ вчора виявив, що трос з гаком, який причеплений до шакла на бампері, натянутий надто сильно - сильніше, ніж я його намотую. Трос затягнув чехол, яким лебідка закрита коли не використовується. Значить лебідка прийшла в дію після того, як була використана і зачохлена. Ніхто крім мене до пульта доступу не має (кнопки на пульті заблоковані додатковою кнопкою). Мотор не згорів - крутить. Кріплення шакла не вигнуло - значить лебідка включалась лише на мить і зразу виключилась, бо сигнал появився і пропав. Виходить, що після того, як я останній раз включав лебідку (тиждні зо два тому) , вона мимовільно включилась від якогось іншого джерела радіо сигналу. Іншого пояснення не маю. Як думаєте, які версії ше можуть бути?
АЛЕ вчора виявив, що трос з гаком, який причеплений до шакла на бампері, натянутий надто сильно - сильніше, ніж я його намотую. Трос затягнув чехол, яким лебідка закрита коли не використовується. Значить лебідка прийшла в дію після того, як була використана і зачохлена. Ніхто крім мене до пульта доступу не має (кнопки на пульті заблоковані додатковою кнопкою). Мотор не згорів - крутить. Кріплення шакла не вигнуло - значить лебідка включалась лише на мить і зразу виключилась, бо сигнал появився і пропав. Виходить, що після того, як я останній раз включав лебідку (тиждні зо два тому) , вона мимовільно включилась від якогось іншого джерела радіо сигналу. Іншого пояснення не маю. Як думаєте, які версії ше можуть бути?
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Розташування блоку управління лебідкою
Я на Нивке просто постоянно отсоединяю провода управления от блока, что бы случайно не нажать кнопку ... имхо так проще всего, во всяком случае надежнееDenon писав:Значить лебідка прийшла в дію після того, як була використана і зачохлена.
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Розташування блоку управління лебідкою
Я лебедку вообще отключаю под капотом, когда в болото не езжу. На прошлой машине был мощный выключатель, а-ля уазовский выключатель массы - а на этой пока-что увы просто откручиваю провод. Мне не проблема в болоте открыть капот и включить - а вот если пыонэры возьмут скрепку и коротнут контакты там, куда пульт втыкается (или если радиопульт сглючит) то загнет нафиг всё вместе с рамой.
пс. Denon, у тебя скорее всего от тряски просто трос начал по чуть-чуть попускаться на всём барабане, вот слабину и выбрал.
пс. Denon, у тебя скорее всего от тряски просто трос начал по чуть-чуть попускаться на всём барабане, вот слабину и выбрал.
Главная дорога та, по которой едет танк
Re: Розташування блоку управління лебідкою
Трос був натягнутий так, що на роліку став під кутом 90 градусів і чуть деформувався в місці згину - думаю слабину так не вибирає...Katonych писав: скорее всего от тряски просто трос начал по чуть-чуть попускаться на всём барабане, вот слабину и выбрал.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...