Сторінка 1 з 2

Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 06 червня 2010, 22:11
Denon
Чи можуть бути варіанти розміщення блоку управління лебідкою крім як на самій лебідці? Якщо можуть, то які? :?
Хто щось може сказати з цього приводу?

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 07 червня 2010, 10:18
вовчок
В своїй Нивці переніс блок під капот, поруч акумулятора. По-перше, соленоїди в теплі та сухості, по-друге, на лебідці страшенно загиджується роз'єм пульта, навіть попри заглушку. Зараз роз'єм пульта стоїть в салоні на торпедо.

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 07 червня 2010, 10:36
Denon
вовчок писав:В своїй Нивці переніс блок під капот, поруч акумулятора. По-перше, соленоїди в теплі та сухості, по-друге, на лебідці страшенно загиджується роз'єм пульта, навіть попри заглушку. Зараз роз'єм пульта стоїть в салоні на торпедо.
То пульт дист. керування лебідки тепер вмикається в роз єм не виходячи з машини? А який дріт вмикається в рз єм на блоку управління під капотом? Робився якийсь продовжувач з аналогічними роз ємами (вхід та вихід) як в лебідки?(я правильно зрозумів?)

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 07 червня 2010, 12:17
вовчок
Штатний роз'єм з огидою викинув. Зробив "подовжувач" і поставив мікрофонний: він розрахований на пристойний струм і має три контакти. Так що пульт тепер під'єднується в салоні, але можна керувати і знадвору - довжина кабелю дозволяє. Заразом пропаяв клеми на дротах, бо саме лише обтискання мені не подобається. Ще довелось робити один довгий силовий кабель.

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 07 червня 2010, 14:53
Volodymyr
Штатний з пультом + дублювання в салон як на передню так і на задню лебідку. Як правило лебідкою керує пілот, але випадки коли необхідно керувати лебідками ззовні.

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 07 червня 2010, 15:15
brawning
Зараз в продажі появились радіопульти. думаю проблем з підключенням бути не повинно, і досить зручно в управлінні лебідкою.

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 07 червня 2010, 22:16
myshketer
у меня с радиопультом лебедка, мне verta вывел провода на панель, сейчас могу управлять как с салона, так и с радиопульта, очень удобно

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 08 червня 2010, 14:45
Denon
Все робиться в Китаї. Тут http://www.krym4x4.com/forum/viewtopic.php?t=466 вже є деякі негативні відгуки, але 1 випадок не означає закономірність. Концепція радіоуправління дуже і дуже раціональна. Про радіопульти і блоки управління, які до них додаються, є вже якась жива інфа? - тести, відгуки про якість роботи, тощо?

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 08 червня 2010, 16:57
Volodymyr
Там AP-TLC дуже влучно підмітив ;)

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 08 червня 2010, 17:55
Katonych
Volodymyr писав:Там AP-TLC дуже влучно підмітив ;)
Какую-ж лебедку можно назвать качественной? Из свежих модельных рядов, без принудительной дефектовки после покупки? Советую перед ответом почитать про те-же новые варны и качество их сборки.

Хотя по поводу радиопультов я и сам как-то не очень уверен. На боевую не ставил-бы, на экспедиционник или туризм - вполне.

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 08 червня 2010, 18:17
Denon
Какую-ж лебедку можно назвать качественной? Из свежих модельных рядов, без принудительной дефектовки после покупки? Советую перед ответом почитать про те-же новые варны и качество их сборки.
Взяв собі Tabor 12 K, бо Warn жаба не дозволила, а Come-Up там де брав - не знайшов. На Т-Max трохи нарікають. Свіжих китайців Runva, ZHME, DragonWinch, X-Dyna і т.п. брати побоявся. Якщо про Tabor 9К ще є якісь відгуки, то про 12К нічого не знайшов. Хтось щось про неї знає добре чи погане?

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 22 жовтня 2010, 15:30
Denon
Поставив радіо-блок управління лебідкою. Тепер маю і дротовий пульт, і радіопульт. Зручно. Блок управління під капотом і залитий силіконом -вода туди не попадає. Дроти Тарас Верта під єднав акуратно.
АЛЕ вчора виявив, що трос з гаком, який причеплений до шакла на бампері, натянутий надто сильно - сильніше, ніж я його намотую. Трос затягнув чехол, яким лебідка закрита коли не використовується. Значить лебідка прийшла в дію після того, як була використана і зачохлена. Ніхто крім мене до пульта доступу не має (кнопки на пульті заблоковані додатковою кнопкою). Мотор не згорів - крутить. Кріплення шакла не вигнуло - значить лебідка включалась лише на мить і зразу виключилась, бо сигнал появився і пропав. Виходить, що після того, як я останній раз включав лебідку (тиждні зо два тому) , вона мимовільно включилась від якогось іншого джерела радіо сигналу. Іншого пояснення не маю. Як думаєте, які версії ше можуть бути? :?:

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 22 жовтня 2010, 16:34
pilgrim
Denon писав:Значить лебідка прийшла в дію після того, як була використана і зачохлена.
Я на Нивке просто постоянно отсоединяю провода управления от блока, что бы случайно не нажать кнопку ... имхо так проще всего, во всяком случае надежнее :)

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 22 жовтня 2010, 17:01
Katonych
Я лебедку вообще отключаю под капотом, когда в болото не езжу. На прошлой машине был мощный выключатель, а-ля уазовский выключатель массы - а на этой пока-что увы просто откручиваю провод. Мне не проблема в болоте открыть капот и включить - а вот если пыонэры возьмут скрепку и коротнут контакты там, куда пульт втыкается (или если радиопульт сглючит) то загнет нафиг всё вместе с рамой.


пс. Denon, у тебя скорее всего от тряски просто трос начал по чуть-чуть попускаться на всём барабане, вот слабину и выбрал.

Re: Розташування блоку управління лебідкою

Додано: 22 жовтня 2010, 18:00
Denon
Katonych писав: скорее всего от тряски просто трос начал по чуть-чуть попускаться на всём барабане, вот слабину и выбрал.
Трос був натягнутий так, що на роліку став під кутом 90 градусів і чуть деформувався в місці згину - думаю слабину так не вибирає...