Хороший метод, стропа добре фіксується, не нищить кори і не зміщується ні ввер ні вниз незалежно від кута.climber писав:щоб не зривало корозахист має бути довгий, тоді його можна двічі обернути і не злетить
Корозахисна стропа
Re: Корозахисна стропа
... було видно, було чути як реве ревучий...
Re: Корозахисна стропа
Ми саму дешеву корозащитку маєм вже чотири роки і відпахала вона ого го ))))))
Ми навіть тягалися нею і живе дальше !!!!
Ми навіть тягалися нею і живе дальше !!!!
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Корозахисна стропа
А лебідку?
- bugan
- Повідомлень: 1403
- З нами з: 02 червня 2015, 14:58
- Ім'я: Andriy
- Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Корозахисна стропа
Звичайно! І подовжувач, і динамічку, і блок. Все маю крім "штурмана".MOTOR писав:А лебідку?
Під сидячий зад долар не засунеш.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Корозахисна стропа
виклади хоч фото тої корозахисної, а то три сторінки в темі, а ми її так і не виділи
- bugan
- Повідомлень: 1403
- З нами з: 02 червня 2015, 14:58
- Ім'я: Andriy
- Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Корозахисна стропа
Хіба в четвер бо вона не дома, а завтра на роботі.robosol писав:виклади хоч фото тої корозахисної, а то три сторінки в темі, а ми її так і не виділи
Під сидячий зад долар не засунеш.
Re: Корозахисна стропа
Ну от не знаю, чи то так має бути, чи то одиничні випадки....
тягнувся, і порвався трос жилізний. Так от нічого нікуди не летіло (Марік не дасть збрехати).
просто собі впав додолу.
Підозрюю, що оті гасителі на випадок, як вухо ся відриває від бампера. То я також бачив (Омелян в курсі. То на КК. От ще не можу згадати що було, як на КЛ подерся подовжувач. Також вроді нічо дуже нікуди не летіло, а просто собі впало...).
просто в першому випадку був просто трос, який сам по собі тяжкий, і не має в місці розриву якихось додаткових місць (точок) потенційної енергії,
а в другому шматяна динаміка, і жилізне вухо з шаклом, співмірне по масі половини динаміки, якщо не цілій...
Летіло так, що відломило від дерева гілляку товщиною з мою руку.
Ну тобто наразі маю думку, що не тра стояти до жилізного троса ближче метра-двох, дальше він не полетить. (а, ну і він, як правило, пружиноподібний, тобто має пам"ять від стояння на барабані, що також стягує його, тим самим гасячи енергію потенційного польоту).
Але то при умові надійних точок кріплення - тобто що рветься трос, а не корозахист і не летить шакл з гаком.
Бо я бачив нераз "стрічечки" з гордою назвою "корозахист на стопіццот тон"...
тягнувся, і порвався трос жилізний. Так от нічого нікуди не летіло (Марік не дасть збрехати).
просто собі впав додолу.
Підозрюю, що оті гасителі на випадок, як вухо ся відриває від бампера. То я також бачив (Омелян в курсі. То на КК. От ще не можу згадати що було, як на КЛ подерся подовжувач. Також вроді нічо дуже нікуди не летіло, а просто собі впало...).
просто в першому випадку був просто трос, який сам по собі тяжкий, і не має в місці розриву якихось додаткових місць (точок) потенційної енергії,
а в другому шматяна динаміка, і жилізне вухо з шаклом, співмірне по масі половини динаміки, якщо не цілій...
Летіло так, що відломило від дерева гілляку товщиною з мою руку.
Ну тобто наразі маю думку, що не тра стояти до жилізного троса ближче метра-двох, дальше він не полетить. (а, ну і він, як правило, пружиноподібний, тобто має пам"ять від стояння на барабані, що також стягує його, тим самим гасячи енергію потенційного польоту).
Але то при умові надійних точок кріплення - тобто що рветься трос, а не корозахист і не летить шакл з гаком.
Бо я бачив нераз "стрічечки" з гордою назвою "корозахист на стопіццот тон"...