Подовжувач лебідки

Хайджеки, сандраки, компресори, туристичне спорядження, одяг, провіант, технології виживання
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Подовжувач лебідки

Повідомлення Khimik »

Андрію, всьо нормально розвине, не переживай :)
От як ми з Омеляном порвали - напряму тримав, а через блок подер. 10 тн.
Лебідка 12-ка, тобто 5,4 тони ;)
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Подовжувач лебідки

Повідомлення climber »

robosol писав: ну а про стальний годі і розказувати що може наробити...
так-так, що за висновки що такий то трос поганий а такий то добрий. все залежить від:
- сили розриву
- новий чи старий
- марка/якість

а не від того чи він стальний чи кевларовий, чи це стропа.
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Подовжувач лебідки

Повідомлення robosol »

питання не в поганий чи файний, а в тому що стальним подовжувачем користуватися вкрай незручно тому що важкий, жорсткий, в результаті процес змотування/розмотування має свої нюанси :) кевлар в цьому плані однозначно зручніший. ще можна згадати про полопані жилки в стальному тросі, тут також веселого мало.
а на рахунок питання на розрив - питання не в навантаженні чи старості, а в тому як себе поводить кевлар і як стальний трос при розриві. і тут знову ж таки все діло в його еластичності і масі.
так що по зручності і безпечності однозначно кевлар. по ціні звичайно стальний дешевший, це його едина перевага у використанні як подовжувача.
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Подовжувач лебідки

Повідомлення robosol »

А ще стояло питання не брати нормальний стальний трос, а взяти якийсь невідомо який але самий дешевий. Хочу тут привести просту аналогію з буксирувальними стропами. На заправках можна купити буксирувальні стропи на яких написано що витримують 100500 тон і коштують відносно фірмових небагато, але є одне но, вони рвуться при банатоному буксируванню легкової машини по асфальту. те саме і з подовжувачем, яещо взяти трос який невідомо що витримує зате дешевий то ризики що він рване і когось скалічить тільки збільшується.
Тому узагальнюючи месидж:
якщо стальний - то брати трос принаймі розрахований на такі навантаження, може біти і будівельний
якщо вибирати який більш практичний і зручний у користуванні - то дивитися в сторону кевларовго відповідної тонажності.
Ось і вся арифметика :)
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Подовжувач лебідки

Повідомлення climber »

це правда, я порвав 4 троси з заправок включно з тим що йшов в комплекті до тайоди. і правда що зі стальним важко працювати - в мене для того корито пластикове спеціально лежить для троса і всілякого такелажа.
Відповісти