Динамічний трос (бюджетне рішення)
- khoma
- Повідомлень: 357
- З нами з: 19 лютого 2007, 11:48
- Ім'я: Ростислав
- Авто: Mitsubishi L200 2,5TDI "Elvira"
- Контактна інформація:
Динамічний трос (бюджетне рішення)
Їдемо в "Епіцентр", купуємо отаке.
Я брав 10м, з запасом, щоб на кінцях завязати "провідник вісімку" отак
можна попередньо продіти якийсь кавалок круглопрядної стропи чи щось подібне де буде контакт з шаклами чи гаками.
Шнур добре розтягуєтся. Для важких машин, мабуть замало, для моєї і легших - якраз.
Я брав 10м, з запасом, щоб на кінцях завязати "провідник вісімку" отак
можна попередньо продіти якийсь кавалок круглопрядної стропи чи щось подібне де буде контакт з шаклами чи гаками.
Шнур добре розтягуєтся. Для важких машин, мабуть замало, для моєї і легших - якраз.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
Цілком підтримую. Другий рік сам таким користуюсь. Дуже гарний ривковий трос виходить.
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
А яке навантаження на розрив?
- Толстяк
- Повідомлень: 1087
- З нами з: 01 липня 2007, 11:18
- Ім'я: Геннадий
- Авто: Nissan, KTM
- Звідки: Карпати, Рахів
- Контактна інформація:
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
Яка різниця, навантаження? Головне сказано - дуже гарний
067 З12 4З З6
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
Если я не ошибаюсь, просто давно покупал его и цифры немного забыл, но ф18 то ли до 3 то ли до 4 тонны на разрыв.
Реально на моем ф18 не только нивы друг друга но и УАЗики в говнах, и не порвали...
Реально на моем ф18 не только нивы друг друга но и УАЗики в говнах, и не порвали...
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
Знайомий трос Тільки там був 18мм, а тут 20мм. Але різниця у 10% наврятши зробить погоду.
Обговорювали колись: http://offroad.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=1072. Не наступаємо на граблі. І як казав колись Катонич - "Любое кроилово ведет к попадалову".
Обговорювали колись: http://offroad.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=1072. Не наступаємо на граблі. І як казав колись Катонич - "Любое кроилово ведет к попадалову".
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- ОМЕЛЯН
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 17 січня 2011, 12:15
- Ім'я: Ігор
- Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
- Звідки: Україна, м.Львів
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
Ось таке знайшов! http://www.tvm-com.kiev.ua/ru/Power_cor ... _climbing)
Сонця всім!...
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
Шнуры силовые капроновые 32-го класса повышенной прочности и эластичности (веревка альпинистская)?
Почитай тему 2007 року.
Почитай тему 2007 року.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
Цікаві міркування з теми на уаз клубі
Викладу деякі власні спрощені розрахунки:
1.Розрахунок моменту інерції або просто сили, яку створює буксировщик (звичайний УАЗик, повною масою 2500 кг) дає наступні результати:
при швидкості 5 км/год він "смикне" із силою близько 3,5 т;
10 км/год - 7 т;
15 км/год - 10,5 т...
2.Передній буксирний гак УАЗа кріпиться трьома болтами М12, кожен з яких витримує близько 950 кгс на зріз (Анурьєв, "Довідник конструктора"). Загалом маємо близько 3 т. Звісно, достатньо затягнуті болти створюють відповідну силу тертя. Нехай в результаті ми будемо мати 4-5 тон, але якщо зусилля перевищить цю межу, то буксировщик почує ззаду наростаючий свист гака або, як казали в сиву давнину, гаплика...
Примітка: задній зчепний пристрій одірветься значно пізніше . Він кріпиться чотирма болтами, а допустиме напруження при розтягуванні приблизно в 1,5 рази більше ніж при зрізі.
Взагалі згоден.
Тільки вважаю розрахунки на початку не вірні - точніше, дуже спрошені: сила, еквівалентна зазначеним масам (3,5 т і т.д.) буде діяти лише при умові, що трос абсолютно не розтягується і авто зупиняється в одну мить - так, ніби водій врізався в товсту стінку.
Але трос, що розтягується (при цьому маючи нелінійне зростання пружності - в житті саме так), значно корегує ці розрахунки, розподіляючи імпульс в часі та знижуючи в рази максимальну силу натяжіння.
- ОМЕЛЯН
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 17 січня 2011, 12:15
- Ім'я: Ігор
- Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
- Звідки: Україна, м.Львів
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
я мав на увазі таблицю розривних характеристик та розтягу.Volodymyr писав:Шнуры силовые капроновые 32-го класса повышенной прочности и эластичности (веревка альпинистская)?
Почитай тему 2007 року.
З.І. Користуюся динамічної стропою, все задовольняє.
Сонця всім!...
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
Яка різниця скільки він на розрив? ВСЕ рветься. Перевірено. Суть то не в тому. Суть в наслідках розриву різних тросів.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
Самий класний трос колись брав на нива-сервісі. Там цілий моток був корабельного чала. Сашко привозив із прибалтики. Живучий, міцний і мягко дає натяжку. У мене років 5 живе, правда, завдяки безолаберності славнозвісному К2 він став не 8, а 4 метра. Все рівно хватае.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
Машина, котру витягують з болота тросом, як правило, пхає перед собою мостами тону, дві, три болота. Крім того є чимало інших факторів, як то наприклад твердість поверхні, на якій перебуває тягач, його протектор, потужність двигуна ітд. Тому такі розрахунки нідочого. На 200% згоден з Volodymyr, який сенс економити 200 грн на динамічці а потім попадати на 2000 на ремонт. Це якщо без наслідків для здоров'я.AM писав:Цікаві міркування з теми на уаз клубіВикладу деякі власні спрощені розрахунки:
1.Розрахунок моменту інерції або просто сили, яку створює буксировщик (звичайний УАЗик, повною масою 2500 кг) дає наступні результати:
при швидкості 5 км/год він "смикне" із силою близько 3,5 т;
10 км/год - 7 т;
15 км/год - 10,5 т...
2.Передній буксирний гак УАЗа кріпиться трьома болтами М12, кожен з яких витримує близько 950 кгс на зріз (Анурьєв, "Довідник конструктора"). Загалом маємо близько 3 т. Звісно, достатньо затягнуті болти створюють відповідну силу тертя. Нехай в результаті ми будемо мати 4-5 тон, але якщо зусилля перевищить цю межу, то буксировщик почує ззаду наростаючий свист гака або, як казали в сиву давнину, гаплика...
Примітка: задній зчепний пристрій одірветься значно пізніше . Він кріпиться чотирма болтами, а допустиме напруження при розтягуванні приблизно в 1,5 рази більше ніж при зрізі.Взагалі згоден.
Тільки вважаю розрахунки на початку не вірні - точніше, дуже спрошені: сила, еквівалентна зазначеним масам (3,5 т і т.д.) буде діяти лише при умові, що трос абсолютно не розтягується і авто зупиняється в одну мить - так, ніби водій врізався в товсту стінку.
Але трос, що розтягується (при цьому маючи нелінійне зростання пружності - в житті саме так), значно корегує ці розрахунки, розподіляючи імпульс в часі та знижуючи в рази максимальну силу натяжіння.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
Фіг з ним з ремонтом. відремонтують все що завгодно.
От тільки голову ніхто назад не пришите.bobikus писав:Це якщо без наслідків для здоров'я.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Динамічний трос (бюджетне рішення)
так я ж за. Я маю динамічку. Цитату привів як пояснення чому порвався той трос з старої теми - навантаження повинно бути поза 5-6 тон а то і всі 8. А на цих альпіністських - 4 тони (якщо я правильно запамятав).