Найзручніші башмаки

Хайджеки, сандраки, компресори, туристичне спорядження, одяг, провіант, технології виживання
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Найзручніші башмаки

Повідомлення Alex67 »

myshketer писав:Башмаки под колеса - это чтоб машина не укатилась, пока вы под ней лежите :-D
Есть великое разнообразие башмаков для упора - от раскладных
Зображення
Думаю над тим, чи придбати чи зробити розкладні башмаки. Хто якими користується? Буду вдячний за практичні поради, бо різниця в ціні між різними варіантами достатнеьо велика. Мета - мати запасний варіант коли тягнешся лебідкою, вже мав прикрий момент коли зносилися колодки і гальмо не тримало машину на підйомчику. Якби на Підйомі то довелось би несолодко :-)
Олексій
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення Volodymyr »

Ці що на фото 65 грн на наші гроші. Їх всі роблять проти скочування на рівній поверхні, а не під уклон. Звісно що воно може і втримати, якщо тертя буде достатнім з ґрунтом, а кут такий що колесо його не переїде. Але під хороший ухил воно може і не втримати. в таких випадках краще машину підв'язати.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення Alex67 »

Зображення

Отакі позиціонують як спеціальні позадоріжні, зокрема для вінчування. Вони помітно більші ніж звичайні для гаражу... Залишається питання - чи достатньо великі :-)
Олексій
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення myshketer »

Если только для страховки - то лучше всего вариант, который Володя описывал (стропа). Сомневаюсь, что в скользкой колее они будут стоять уверенно...
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення Alex67 »

За що підв'язати? Чи крім лебідки паралельно ще один канат тягнути? Бачив ще варіант від фірми Meza, називається SureClaw Offroad Wheel Anchor, розкладний із такими серйозними "зубами" які мали би вгризатися у поверхню, і достатньо великою площею опори щоб не провалився. На жаль фото не знайшов, тому спробував описати словами.
Олексій
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення myshketer »

Alex67 писав:За що підв'язати? Чи крім лебідки паралельно ще один канат тягнути?
Тут картинки есть
http://www.monsters.4wd.ru/school/winch2/winch2_2.shtml

лучше всего два каната :)
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення Volodymyr »

[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення Alex67 »

Так, це ті що я перше фото поставив. SureClaw так само розкладні, але крім цього при розкладанні на опорній поверхні виступають "пазурі", які допомагають вгризтися у поверхню. Але таке враження що Meza припинила їхній випуск.
Олексій
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення автобат »

Ножовка, колода, 20-30 грубих самонарізів, 50 гр червоної фарби. 15 хв трудолюбія і нафіга вся ця тема. А ще простіше возити з собою пару каменів в багажніце - перевірений надійний і не дорогий варіант. А, ще штурмана тре гоняти жби булкі не розслабляв. А якщо нема де гроші подіти і потрібен "галамоур", задзвоніть, за 1000 гривень я вам такі цукоркі зроблю...
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
POKEMON:)
Повідомлень: 420
З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
Ім'я: РОМАН
Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
Звідки: LVIV

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення POKEMON:) »

Як я без таких "БАШМАКІВ" раніше їздив :lol: :?: :?: :?: .... ви тут що подуріли в такий "ГЛАМУР" бавитися :!: :!: :!: самий робочий тормоз це "ПЕНЬ" або "КАМІНЬ"...котрим підпирається колесо :!: :!: :!:
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення Volodymyr »

Почнемо того що вони коштують менше 100 грн. І питання було не в галмурі, а чи взагалі приємливо це використовувати. А от каменки возити хіба поза салоном (для універсалів). А то в нас тут був вже випадок.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення Толстяк »

Здається мені, що ті розкладушки годяться тільки для твердої і не слизької поверхні, навіть , якщо знайти великий-великий башмачок, то не факт що він не зсунеться і не втопчеться, а заб'є його глиною і вже не розкладний.... я колись варив з уламків ресор. Потім таку ж конструкцію бачив у лісовозів.
067 З12 4З З6
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення s.pal »

Толстяк писав:Здається мені, що ті розкладушки годяться тільки для твердої і не слизької поверхні, навіть , якщо знайти великий-великий башмачок, то не факт що він не зсунеться і не втопчеться, а заб'є його глиною і вже не розкладний.... я колись варив з уламків ресор. Потім таку ж конструкцію бачив у лісовозів.
Ага файний варіан, я такі варіанти бачив у УАЗістів-контрабандистів-цибульників, тільки до них прив`язана мотузка , а з другого кінця до дверей в салоні.
І от коли команда вогень, а 12 тонний УАЗ з прицепом стоїть під горку і башмак витягнути нікому.
Включаеться перша "бабкіна" швидкість, підгазовується, відкриваються двері, за шворку піднімається башмак в салон і фояр на шлябам. :lol:
Зреліще не предаваєме.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення Alex67 »

автобат писав:Ножовка, колода, 20-30 грубих самонарізів, 50 гр червоної фарби. 15 хв трудолюбія і нафіга вся ця тема. А ще простіше возити з собою пару каменів в багажніце - перевірений надійний і не дорогий варіант. А, ще штурмана тре гоняти жби булкі не розслабляв. А якщо нема де гроші подіти і потрібен "галамоур", задзвоніть, за 1000 гривень я вам такі цукоркі зроблю...
автобат писав:Справа в тому, що у всіх регламентах змагань вказуеться. що автомобіль повинен бути технично справний і все. Вот розподіл на категорії, це вже інше питання по вимогам. Якщо Ваш автомобіль не укомплектован лебідкою, на ньому не стоїть грязьова гума або розміром меньше 32", Ваша категорія ТР 1 ( найлегша). Нормативних вимог не існуе по кількості взятого з собою струменту. Можу тількі підсказати. На перший такий виїзд: лопата працездатна, ножовка, сокира, домкрат, балонник, набір гайкових ключів, плоскогубці, молоток, медаптечка, Башмаки під колеса. Ну і інші засоби саморятування, такі як лебідка, сентраки,хайджекі і т. п. - це вже піде в процесі розповсюдження хороби по корі сірої речовини.
Самий основний пункт змагань - це фініш. На фініш автомобіль має прибувати в любому випадку, хоча б і на руках принесений і в ньому обов язково повинно бути напхано багато закуски та теплих і гар ячих напоїв для підлещування джурі, завсегдатаїв та і не завсегдатаев. Корочі - для відпочінку і святе - для обмивання першого виїзду. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
...А, і заправитись не забудьте...
Ну а ще не погано мати з собою навігатор, бажано з Озіком
Поправ мене, але все почалося з того що ти порадив новачку на змагання обов'язково мати "башмаки". От я і вирішив визначитися, чи це потрібно насправді, і якщо потрібно то які. З каменями є велика проблема - як їх у салоні кріпити. Один досвідчений джипер поділився зі мною критерієм як визначити чи потрібно закріпити у салоні щось. Критерій простий і дієвий. Якщо сумніваєшся чи потрібно прив'язати (закріпити) щось, ляж на землю та попроси товариша кинути тобі це на обличчя із висоти зросту. Це орієнтовно те саме що очікує у машині, яка на безпечній швидкості перекидається. Для мене камінь точно цей тест не проходить, а кріпити його дуже незручно.
Олексій
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Найзручніші башмаки

Повідомлення Katonych »

У меня роль такого башмака может играть лопата складная немецкая, её можно в треугольник сложить. Вот только не пользовался я этой фигнёй вообще ни разу.

Если на покатухи выезжать на исправной машине - то ручник держит. Если склон такой, что исправный ручник не удерживает - то эти башмаки тоже до одного места будут, надо привязываться. Так-что для исправной машины башмаки не нужны.

А если в процессе езды ручник укрючило - то это форсмажор и можно идти по округе и искать камни. Или вдвоём педали нажимать, в смысле один давит на тормоз, а второй на сцепление и газ. Ничо, всё нормально получается, проверено.

А возить с собой всего-всего на случай, что если всё сломается - не вариант.
Главная дорога та, по которой едет танк
Відповісти