амперометри,вольтометри і інші ...метри

Хайджеки, сандраки, компресори, туристичне спорядження, одяг, провіант, технології виживання
pipedream
Повідомлень: 25
З нами з: 05 березня 2010, 09:56

амперометри,вольтометри і інші ...метри

Повідомлення pipedream » 19 травня 2010, 10:00

Підкажіть де у Львові можна купити такі корисні речі як амперометр , вольтометр і кренометр?
Може хтось бачив і навіть знає діапазон цін? буду вдячний

Аватар користувача
іллі4
Повідомлень: 873
З нами з: 02 лютого 2009, 10:00
Ім'я: Іллі4
Авто: Fiat diablo 1,9 mjtd maxi
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: амперометри,вольтометри і інші ...метри

Повідомлення іллі4 » 19 травня 2010, 10:27

радіоринок.. кажуть є дешеві тестери по 17 грн.. самому тре штучки 2-3 ...
active-style.com.ua

Аватар користувача
nick2121
Повідомлень: 586
З нами з: 15 травня 2006, 21:30
Ім'я: Микола
Авто: УАЗ 3164
Звідки: Львів, Україна

Re: амперометри,вольтометри і інші ...метри

Повідомлення nick2121 » 19 травня 2010, 10:40

Тему створено явно не в потрібному розділі.

Вольтметр - від ВАЗ 2104/2105:
Зображення
На Зеленій на автобазарі має бути. Сам брав там, але півтора роки тому.

Ще в УАЗіках є вольтметри:
Зображення
(не впевнений, що на Зеленій вони є).

Якщо є бажання, можна цифровий. Є в "Електромайстер" на Південному.
Зображення

І взагалі того добра навалом.

Амперметр здається колись бачив у "Автоелектрика" на Зеленій (здається передостанній ряд). Але насправді нафіг не потрібна річ:
По моему глубокому убеждению амперметр не дает никакой информации. Зная, какие нагрузки подключены, ты всегда сам можешь подсчитать, сколько лопают потребители. А информацию о состоянии аккумулятора, о ходе его заряда или разряда может дать только вольтметр, причем достаточно точный и подключенный так, чтобы подключение других потребителей не вызывало искажений его показаний. Лучше всего два провода прямо к аккумулятору, если прибор стрелочный - то через реле, которое будет выключаться при выключении зажигания.

http://www.niva4x4.ru/viewtopic.php?p=922#922

Кренометр - на Зеленій (забув де саме), або на Південному у автомагазині (там де Щирецька). Але то всьо Китай, коли трясе буде стрибати (там тупа механіка). Ще можна від Паджеро пошукати на розборці, але де і чи реально не скажу.

Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2965
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: амперометри,вольтометри і інші ...метри

Повідомлення Katonych » 19 травня 2010, 11:30

Найкращий кренометр - це жопа водія. А ті показометри - то цяцьки, типу синіх пісалок.

Яка користь від вольтметра-індикатора мені неясно. "Напруга є/напруга майже є/напруги нема"? Зміст має
- цифровий, якісно підключений напряму на акум, нормальним проводом (але ще треба розуміти, що він показує)
- цифровий пороговий індикатор з світлодіодами (для тих, в кого нема лампи контролю заряду)

Про амперметр вже написали, цілком погоджуюсь
Главная дорога та, по которой едет танк

Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 858
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: амперометри,вольтометри і інші ...метри

Повідомлення Denon » 20 травня 2010, 12:50

pipedream писав:Підкажіть де у Львові можна купити такі корисні речі як амперометр , вольтометр і кренометр?
Може хтось бачив і навіть знає діапазон цін? буду вдячний


Кренометр - річ реально не функціональна, бо коли їдеш по стромі то не до приладів. Крім того, ліфтована машина має центр ваги вище ніж написано в книжці до машини і відповідно інший кут перевороту. Тому показники кренометра ні до чого , тобто він тільки для "прикрашання" панелі приладів.
Кренометри (по англ. clinometеr або inclinometеr) є на "ножках"- доставні, і такі, що врізаються зверху на панель приладів, якими виробники самі комплектували машини (під них також можна зробити платформу якщо не хочеться різати панель). У тих, що на ножках - стрілка труситься вони і не показують і вигляду ніякого не мають. Інші (рідинні) - гарніші. Стояли штатно на деяких Мициках Паджеро ІІ і попередній моделі L200. У Ніссанах Терано І (дуже рідко але вони симпатичні), на деяких Тойотах 4-ранерах, Лендкрузерах серії 70, 72, 73, 75, 78 (правда на вигляд топорні). Є навіть електронні - з екраном, який відкривається, і проектором.
Найлегше дістати кренометр від Мицика Паджеро ІІ - на розборках по Міцу (http://avtobazar.ua/ - рубрика "запчати" по конкретних марках). Ціна приблизно 75$ - 100$. Стрілочні дешевші. У Львові в продажу не бачив ніяких.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...

Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 858
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: амперометри,вольтометри і інші ...метри

Повідомлення Denon » 01 липня 2013, 11:13

Для використання в ремонтно-будівельних роботах є така от цяцька, але якщо зробити під неї кріплення в машині, то можна пользувати і для офроуду.
Має звуковий індикатор перевищення встановленого кута - пищит :D
http://www.ebay.com/itm/360-Digital-Pro ... 5af2966025
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...

Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 858
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: амперометри,вольтометри і інші ...метри

Повідомлення Denon » 01 липня 2013, 13:07

Пищит тихо і через кожні 10 градусів
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...

Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 270
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: амперометри,вольтометри і інші ...метри

Повідомлення bobikus » 01 липня 2013, 17:31

Всі кренометри безтолкові тому що не вміють рахувати кути наклонів не враховуючи коливань та інерції. А перевороти машин якраз стаються в першу чергу від поєднання наклону та інерційних векторів і як правило на кутах, менших ніж критичний кут перекидування авто. Тому для початківців вони навпаки можуть стати причиною перевертання, наприклад коли знаєш, що кут перекидання авто 43,5 градуса, впевнено їдеш на 35-градусному схилі, машина наїжджає на горбик, який повинен наклонити її до максимум 38 градусів, але кузов по інерції нахиляється далі, відриває колеса і вуаля, вже на боці. І що потім, подавати в суд на кренометр? Або інша ситуація - спуск під дозволеним кутом, водій гальмує і машина перекидається через капот. Теж мало толку з того, що показував кренометр. Буває і таке, що при входженні в резонаційну вібрацію, наприклад, при їзді в повороті по бруківці, кренометр може зашкалити до 50 градусів, при тому, що машина стоятиме на рівному. Тому будьмо уважні і вчимо свою задницю визначати кути а мозок правильно подані нею цифри. Кращого кренометра ще не придумано.

Щодо вольтметра і амперметра - раджу одне або друге, багато непотрібної електроніки це погано. Найкраще всандалити амперметр від УАЗа, який аналогово показує заряд або розряд і його рівень, причому працює навіть занурений у воду. Вольтметр гірший так як може показувати вольтаж лише в одній точці (наприклад на акумуляторі), натомість в іншій (наприклад в усій бортсистемі або на генераторі) напруга може бути геть іншою, про що радісний джипер не здогадуватиметься аж до повної зупинки його любимого джипа :).


Повернутись до “Спорядження”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей