Якорь
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Якорь
о, це вже стає схожим на випробування якорів, що робить подію ще цікавішою. думаю це було б не погано.Andre писав:Є "грузинський якір" можу надати для випробувань.
Re: Якорь
Провели практический семинар по якорям.
Можно сделать следующие выводы:
1) Без кувалды якорь бесполезен
2) Оба якоря, зарытых в твердый грунт, помогли выбраться из большой лужи
3) Якоря нужно забивать и вынимать аккуратно
И фотка тестовых образцов ниже
Можно сделать следующие выводы:
1) Без кувалды якорь бесполезен
2) Оба якоря, зарытых в твердый грунт, помогли выбраться из большой лужи
3) Якоря нужно забивать и вынимать аккуратно
И фотка тестовых образцов ниже
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Якорь
щось і я напишу
по факту, після забивання кувалдою, обидва якоря справилися з поставленою задачею.
нажаль грузинський самовкопати не вдалося.
молотками забити не вийшо, зламати молотки тільки надійна кувалда допомогла.
реалізація панцирного якоря підкачала, потрібно зробити троха надійнішим.
витягувати грузинський якорь було простіше, панцирний поки витягували - погнули
як працювати якорями на камянистих грунтах - питання відкрите.
троха фоток з події випробування якорів грузинський vs панцирний.
гугль альбом
по факту, після забивання кувалдою, обидва якоря справилися з поставленою задачею.
нажаль грузинський самовкопати не вдалося.
молотками забити не вийшо, зламати молотки тільки надійна кувалда допомогла.
реалізація панцирного якоря підкачала, потрібно зробити троха надійнішим.
витягувати грузинський якорь було простіше, панцирний поки витягували - погнули
як працювати якорями на камянистих грунтах - питання відкрите.
троха фоток з події випробування якорів грузинський vs панцирний.
гугль альбом
Re: Якорь
А що сталося з ланцюгом? ( в мене такий же на вигляд тільки 10мм (на Торпедо купляв).
І що підказує тест - яка має бути товщина металу кутника, щоб кілки не гнулися при витягуванні 3 тонної машини, і ширина їх площин, щоб вони трималися за землю?
І що підказує тест - яка має бути товщина металу кутника, щоб кілки не гнулися при витягуванні 3 тонної машини, і ширина їх площин, щоб вони трималися за землю?
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Re: Якорь
Ширина была 50мм - в твердом грунте машину держало всего три колышка, это было видно по натягу цепи. Толщина - 3мм, один уголок был загнут кувалдой во время забивания, остальные погнулись при выдергивании закопанного якоря из грунта машиной - как-то все вдруг заторопились домой и решили быстро его вытащить из земли. А при лебежении якорь не пострадал, вроде. Цепь тоже кувалдой разбили, когда забивали - просчет конструкции, нужно было оставлять площадку для ударов молотом. У нас же все удары приходились по приваренному звену цепи.
Короче, я буду колдовать над цепью и креплением, а уголок толще или шире брать не вижу смысла.
Цепь - голландская!
Короче, я буду колдовать над цепью и креплением, а уголок толще или шире брать не вижу смысла.
Цепь - голландская!
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Якорь
Враховуючи камянистість грунтів бачу більш перспективним використання панцирного якоря. Кутник треба замінити ломом (ами), тоді в твердих грунтах лом пройде попри каміння, а для м'яких грунтів додатково мати кутник і забивати його паралельно з ломом.myshketer писав:
Короче, я буду колдовать над цепью и креплением, а уголок толще или шире брать не вижу смысла.
Цепь - голландская!
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Якорь
Якір треба робити так щоб навантаження на те що забивається у землю було максимально близько до землі незалежно від глибини забивання кілків чи кутників. Тоді немає вивертаючого зусилля, а на зріз витримає значно більше навіть у м'якому грунті. Можна погодити креслення та зробити пару штук.
Олексій