Яким має бути навігатор

Рації УКВ та СВ, GPS, навігатори, картографія, інвертори
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення s.pal »

myshketer писав:а инструкция для гпс что говорит?
Инструкция, такое впечатление. что ее делали для дятлов или для годыться.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення s.pal »

Volodymyr писав:http://lmgtfy.com/?q=GoClever+%D0%9D%D0 ... %D0%B0+DUN
Перше посилання
Зараз поковыряюсь, дякую Володя.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення max »

s.pal писав:О, ще троха порозпитую.
Як користуватись DUN- інтернетом, нафігатор бачить мобілу, навіть дзвонить і приймає виклики, а от тирнет підключити мені так і не вдалось.
Може якусь модну мобілу тра чи що, пише що за допомогою Блютуз підключіться і хавайте ЖПРС інтернет.
В мобілі ЖПРС є, Блютуз є, шо не грає не розумію.
є юсб зарядки які дають 2 ампера, по магазинам пошукати мож (якось я собі відшукав таку на 4 порти і з можливістю заряджати від 110\220 і в машині).

а інтернет ... мабуть потрібно прописати в навігаторі десь стрічку ініціалізації модема (шото типу: AT +CGDCONT=1,”IP”,”<apn-name>”) + там колись під старі мобіли були інші номера додзвону. якшо нагуглити нічого не вийде - я б скористався службою підтримки мобільного оператора.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення max »

доречі якшо мова пішла про зарядки і юсб ... хочу поділитися може не оригінальною чи геніальною, але ідеєю: хочу заколхозити собі в машину юсб-розетку, а може дві. зараз все заряджається від юсб ... також хочу паралельно з тим зробити аудіо гніздо. як буде час тим зайнятись - процес і результат викладу.
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення Katonych »

Угу. Усб-розетку для зарядки это полезная штука.
Только главное их с крышечками сразу искать, такими резиновыми заглушками типа - а то грязи в них набирается почему-то много.
Ну и преобразователь 12 в 5 с нормальным током - это далеко не каждый. Большинство на 150 или 500мА.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення K2 »

я взагалі не признаю ніякі автомобільні 12в зарядки. з новою машиною завжди купляю новий перетворювач 12/220 і зразу його туда вмонтовую "назавжди". а вони завжди мають встроєну юсб зарядку. ну, майже завжди.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення max »

нова захищена таблетка від панасоніка: http://24gadget.ru/1161047429-dva-zasch ... video.html
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення Alex67 »

K2 писав:я взагалі не признаю ніякі автомобільні 12в зарядки. з новою машиною завжди купляю новий перетворювач 12/220 і зразу його туда вмонтовую "назавжди". а вони завжди мають встроєну юсб зарядку. ну, майже завжди.
А як перетворювач реагує на занурення? Не в теорії а з практичного досвіду :-) Мінімально пристойні розетці на 12В занурення ніц не зашкодило.
Та й ефективність подвійного перетворення 12 -220 - 5 вольт виклика деякі сумніви.
Олексій
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення K2 »

Alex67 писав: А як перетворювач реагує на занурення? Не в теорії а з практичного досвіду :-)
доповідаю. з власного досвіду. включений перетворювач в алюмінієвому корпусі в дверці уаза і погружений під воду нічого не зробив. виключився. ніякого короткого замикання. з того часу вони (перетворювачі) на всякий випадок кріпились в магшині якомога вище. зараз в бобіку він кріпиться біля важеля кпп. таяк занурювати ЦЮ машину на таку глибину я не збираюсь. але в будь-якому випадку як я вже казав- нічого страшного в його зануренні нема. максимум- попсуєш сам перетворювач.
Та й ефективність подвійного перетворення 12 -220 - 5 вольт виклика деякі сумніви
я тобі скажу так. з власного досвіду. всі зарядки для мабіл з прикурювача- лайно. вони або не заряжають нормально, або псують акумулятор (мабіли). авторизовані пристрої заряжають як має бути. але їх ціна сопоставима з ціною перетворювача. а тепер порахуй скільки тобі треба таких зарядок для всіх своїх пристроїв. а якщо врахувати що в кожного з них є нормальне зарядне 220- то економія на лице. плюс врахуй що якщо збираєшся користуватись ноутом в машині- 220 полюбе маст хев. бо авторизованих ноутбучних зарядок 12в я не зустрічав. а щодо лєвих я вже написав. от і думай.

пс в мене в перетворювачі шей порти юсб є. так шо взагалі шо завгодно заряжає.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення max »

та тут кожному своє, кому що потрібно - те той і собі робить. не питання в тому шо ліпше, просто в кожного свої потреби. я теж маю на 220 перетворювач, але його ще жодного разу не використовував, а вот юсб підзарядити ясно не кожен день, але періодично в поїздках потрібно (телефон, мр3, навігатор, вільні руки, камера, планшет і тд). юсб блок харчування завбільшки з грецький горіх, вмонтувати його можна будь-куда. не якісний ... то ще питання, розберіть супер пупер авторизований дорогий і пошукайте там трансформатор ... а навіть якшо і так - пес з ним, два рази на місяць шось зарядити - батарейці ніц не буде (в неї і так ресурс обмежений). всі мої пристрої потребують юсб зарядки - тому я наприклад собі поставлю юсб бж і юсб розетку.
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення K2 »

max писав:та тут кожному своє, кому що потрібно - те той і собі робить.
а я нікого не заставляю щось робити. просто описую свй життєвий досвід. може кому буде корисно ;)
всі мої пристрої потребують юсб зарядки - тому я наприклад собі поставлю юсб бж і юсб розетку.
вмене не все так класно. з юсб заряжається лише телефон. а пристроїв- тьма. тому приходиться викручуватись. і 220 перетворювач при моїх потребах- саме оптимальне рішення.
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення Alex67 »

K2 писав:авторизованих ноутбучних зарядок 12в я не зустрічав. а щодо лєвих я вже написав. от і думай.

пс в мене в перетворювачі шей порти юсб є. так шо взагалі шо завгодно заряжає.
Так вийшло що авторизована авто-авіа зарядка для ноута DELL якому я зараз надаю перевагу у мене є, думаю за потреби зміг би знайти до будь-якого пристойного ноута. Чи це треба робити - не певен. А от щодо "усе заряджає" то дуже цікаво чи пробував ти живити зарядки для акумуляторів? Я маю на увазі як пальчикові так і акумулятори до електроінструменту акумуляторного. Бо виробники зарядок чомусь не рекомендують їх живити від перетворювачів що не дають синусоїду. А ті що дають по ціні співмірні із ноутом :-)
Олексій
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення K2 »

нє. я не пробував заряжати шуроповерти в машині. якось потреби не було. я вже зрозумів шо дана дискусія є беззмістовною і кожен залишиться при своїй думці, хоть і не намагався комусь шось доводити. тому "я все сказав".
пс виробники багато шо рекомендують. ти здивуєшся, але в інструкції до 110 дефа буде примітка що виробник не рекомендує зїзджати з асфальту.
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення Alex67 »

Я це сприймаю не як дискусію а як обмін досвідом, і вдячний за бажання ним поділитися. А в інструкції до Дефа сказано що поза асфальтом треба частіше робити ТО (орієнтовно бак дизпалива виїздив - заміни моторне масло :-)). Можливо настав момент відрізати нашу гілку від теми Навігатори та створити тему Живлення додаткових пристроїв чи щось на зразок того?
Олексій
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Яким маэ бути навігатор

Повідомлення tad100 »

Уже немного набрался опыта использования Galaxy Tab как универсального устройства, потому охотно делюсь опытом. Первым и несрмненным плюсом сего устройства является форм - фактор. Он действительно компактен, но 7 дюймов экрана с его прекрасным разрешением и качеством с головой хватает на все. И он реально помещается в карман джинсов, внутренний карман куртки, или на крайний случай в рукав.
Крепление в автомобиле не есть проблема, сначала был напуган ценою на оригинальное самсунговское решение, но кетай рулит и за 240 грн. получил удобное крепление с дырочкой для камеры, плюс зарядка от прикуривателя. Стоит отметить что все выше сказаное про юсб зарядки справедливо. Ибо их недостаточно для совремменных батареек на 4000 - 6000 мач, зарядить они не могут просто не дают устройству разрядится. Кетайский прикуриватель будет помощьней и устройство от него стабильно заряжается.
Проблема водонепроницаемости решается довольно просто, я так делал когда по лесу бегал в дождь со снегом, обернул стреч пленкой, для сенсорного экрана по барабану. Видно все прекрасно.
Сама навигация. На первом табике который у меня был были проблемы с запаздыванием стрелки, я развернулся на 180, а он едет прямо, на втором все пучком, а может в голове, что - то пересчелкнуло. Но проблем нет. С програмным обеспечениеем - впереди планеты всей, Все есть, хочеш ворованое, хочеш тратиш денег, стоит заметить весьма вменяемых.
Автономность, тут вопрос ибо с многими включеными программами и экраном больше 6 - ти часов не проживет. Сестра у меня делает просто. Поработала 10 мин. и вырубила нахрен, всеравно он стартует с нуля за минуту. И так батарка держит до недели. Правда очень срочное фото не получить и минус, что ведь это телефон. В него можно говорить. Получать смс. Короче кому нужен второй телефон тоже пойдет. О вспомнил тырнет, он работает от укртелекома, настоящее 3ж, вплоть до того, что при нормальном сигнале, спокойно смотриш кино с ех.уа, при отсутствии сигнала впадает в роуминг к киевстару и тогда увы, но тоесть как у всех. По цене сложно сказать, была халява, но закончилась.
Пример работы видеорегистратора.http://www.youtube.com/watch?v=uBCwSU22 ... ata_player
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Відповісти