Инструкция, такое впечатление. что ее делали для дятлов или для годыться.myshketer писав:а инструкция для гпс что говорит?
Яким має бути навігатор
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Яким маэ бути навігатор
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Яким маэ бути навігатор
Зараз поковыряюсь, дякую Володя.Volodymyr писав:http://lmgtfy.com/?q=GoClever+%D0%9D%D0 ... %D0%B0+DUN
Перше посилання
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Яким маэ бути навігатор
є юсб зарядки які дають 2 ампера, по магазинам пошукати мож (якось я собі відшукав таку на 4 порти і з можливістю заряджати від 110\220 і в машині).s.pal писав:О, ще троха порозпитую.
Як користуватись DUN- інтернетом, нафігатор бачить мобілу, навіть дзвонить і приймає виклики, а от тирнет підключити мені так і не вдалось.
Може якусь модну мобілу тра чи що, пише що за допомогою Блютуз підключіться і хавайте ЖПРС інтернет.
В мобілі ЖПРС є, Блютуз є, шо не грає не розумію.
а інтернет ... мабуть потрібно прописати в навігаторі десь стрічку ініціалізації модема (шото типу: AT +CGDCONT=1,”IP”,”<apn-name>”) + там колись під старі мобіли були інші номера додзвону. якшо нагуглити нічого не вийде - я б скористався службою підтримки мобільного оператора.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Яким маэ бути навігатор
доречі якшо мова пішла про зарядки і юсб ... хочу поділитися може не оригінальною чи геніальною, але ідеєю: хочу заколхозити собі в машину юсб-розетку, а може дві. зараз все заряджається від юсб ... також хочу паралельно з тим зробити аудіо гніздо. як буде час тим зайнятись - процес і результат викладу.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Яким маэ бути навігатор
Угу. Усб-розетку для зарядки это полезная штука.
Только главное их с крышечками сразу искать, такими резиновыми заглушками типа - а то грязи в них набирается почему-то много.
Ну и преобразователь 12 в 5 с нормальным током - это далеко не каждый. Большинство на 150 или 500мА.
Только главное их с крышечками сразу искать, такими резиновыми заглушками типа - а то грязи в них набирается почему-то много.
Ну и преобразователь 12 в 5 с нормальным током - это далеко не каждый. Большинство на 150 или 500мА.
Главная дорога та, по которой едет танк
Re: Яким маэ бути навігатор
я взагалі не признаю ніякі автомобільні 12в зарядки. з новою машиною завжди купляю новий перетворювач 12/220 і зразу його туда вмонтовую "назавжди". а вони завжди мають встроєну юсб зарядку. ну, майже завжди.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Яким маэ бути навігатор
нова захищена таблетка від панасоніка: http://24gadget.ru/1161047429-dva-zasch ... video.html
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Яким маэ бути навігатор
А як перетворювач реагує на занурення? Не в теорії а з практичного досвіду Мінімально пристойні розетці на 12В занурення ніц не зашкодило.K2 писав:я взагалі не признаю ніякі автомобільні 12в зарядки. з новою машиною завжди купляю новий перетворювач 12/220 і зразу його туда вмонтовую "назавжди". а вони завжди мають встроєну юсб зарядку. ну, майже завжди.
Та й ефективність подвійного перетворення 12 -220 - 5 вольт виклика деякі сумніви.
Олексій
Re: Яким маэ бути навігатор
доповідаю. з власного досвіду. включений перетворювач в алюмінієвому корпусі в дверці уаза і погружений під воду нічого не зробив. виключився. ніякого короткого замикання. з того часу вони (перетворювачі) на всякий випадок кріпились в магшині якомога вище. зараз в бобіку він кріпиться біля важеля кпп. таяк занурювати ЦЮ машину на таку глибину я не збираюсь. але в будь-якому випадку як я вже казав- нічого страшного в його зануренні нема. максимум- попсуєш сам перетворювач.Alex67 писав: А як перетворювач реагує на занурення? Не в теорії а з практичного досвіду
я тобі скажу так. з власного досвіду. всі зарядки для мабіл з прикурювача- лайно. вони або не заряжають нормально, або псують акумулятор (мабіли). авторизовані пристрої заряжають як має бути. але їх ціна сопоставима з ціною перетворювача. а тепер порахуй скільки тобі треба таких зарядок для всіх своїх пристроїв. а якщо врахувати що в кожного з них є нормальне зарядне 220- то економія на лице. плюс врахуй що якщо збираєшся користуватись ноутом в машині- 220 полюбе маст хев. бо авторизованих ноутбучних зарядок 12в я не зустрічав. а щодо лєвих я вже написав. от і думай.Та й ефективність подвійного перетворення 12 -220 - 5 вольт виклика деякі сумніви
пс в мене в перетворювачі шей порти юсб є. так шо взагалі шо завгодно заряжає.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Яким маэ бути навігатор
та тут кожному своє, кому що потрібно - те той і собі робить. не питання в тому шо ліпше, просто в кожного свої потреби. я теж маю на 220 перетворювач, але його ще жодного разу не використовував, а вот юсб підзарядити ясно не кожен день, але періодично в поїздках потрібно (телефон, мр3, навігатор, вільні руки, камера, планшет і тд). юсб блок харчування завбільшки з грецький горіх, вмонтувати його можна будь-куда. не якісний ... то ще питання, розберіть супер пупер авторизований дорогий і пошукайте там трансформатор ... а навіть якшо і так - пес з ним, два рази на місяць шось зарядити - батарейці ніц не буде (в неї і так ресурс обмежений). всі мої пристрої потребують юсб зарядки - тому я наприклад собі поставлю юсб бж і юсб розетку.
Re: Яким маэ бути навігатор
а я нікого не заставляю щось робити. просто описую свй життєвий досвід. може кому буде корисноmax писав:та тут кожному своє, кому що потрібно - те той і собі робить.
вмене не все так класно. з юсб заряжається лише телефон. а пристроїв- тьма. тому приходиться викручуватись. і 220 перетворювач при моїх потребах- саме оптимальне рішення.всі мої пристрої потребують юсб зарядки - тому я наприклад собі поставлю юсб бж і юсб розетку.
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Яким маэ бути навігатор
Так вийшло що авторизована авто-авіа зарядка для ноута DELL якому я зараз надаю перевагу у мене є, думаю за потреби зміг би знайти до будь-якого пристойного ноута. Чи це треба робити - не певен. А от щодо "усе заряджає" то дуже цікаво чи пробував ти живити зарядки для акумуляторів? Я маю на увазі як пальчикові так і акумулятори до електроінструменту акумуляторного. Бо виробники зарядок чомусь не рекомендують їх живити від перетворювачів що не дають синусоїду. А ті що дають по ціні співмірні із ноутомK2 писав:авторизованих ноутбучних зарядок 12в я не зустрічав. а щодо лєвих я вже написав. от і думай.
пс в мене в перетворювачі шей порти юсб є. так шо взагалі шо завгодно заряжає.
Олексій
Re: Яким маэ бути навігатор
нє. я не пробував заряжати шуроповерти в машині. якось потреби не було. я вже зрозумів шо дана дискусія є беззмістовною і кожен залишиться при своїй думці, хоть і не намагався комусь шось доводити. тому "я все сказав".
пс виробники багато шо рекомендують. ти здивуєшся, але в інструкції до 110 дефа буде примітка що виробник не рекомендує зїзджати з асфальту.
пс виробники багато шо рекомендують. ти здивуєшся, але в інструкції до 110 дефа буде примітка що виробник не рекомендує зїзджати з асфальту.
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Яким маэ бути навігатор
Я це сприймаю не як дискусію а як обмін досвідом, і вдячний за бажання ним поділитися. А в інструкції до Дефа сказано що поза асфальтом треба частіше робити ТО (орієнтовно бак дизпалива виїздив - заміни моторне масло ). Можливо настав момент відрізати нашу гілку від теми Навігатори та створити тему Живлення додаткових пристроїв чи щось на зразок того?
Олексій
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Яким маэ бути навігатор
Уже немного набрался опыта использования Galaxy Tab как универсального устройства, потому охотно делюсь опытом. Первым и несрмненным плюсом сего устройства является форм - фактор. Он действительно компактен, но 7 дюймов экрана с его прекрасным разрешением и качеством с головой хватает на все. И он реально помещается в карман джинсов, внутренний карман куртки, или на крайний случай в рукав.
Крепление в автомобиле не есть проблема, сначала был напуган ценою на оригинальное самсунговское решение, но кетай рулит и за 240 грн. получил удобное крепление с дырочкой для камеры, плюс зарядка от прикуривателя. Стоит отметить что все выше сказаное про юсб зарядки справедливо. Ибо их недостаточно для совремменных батареек на 4000 - 6000 мач, зарядить они не могут просто не дают устройству разрядится. Кетайский прикуриватель будет помощьней и устройство от него стабильно заряжается.
Проблема водонепроницаемости решается довольно просто, я так делал когда по лесу бегал в дождь со снегом, обернул стреч пленкой, для сенсорного экрана по барабану. Видно все прекрасно.
Сама навигация. На первом табике который у меня был были проблемы с запаздыванием стрелки, я развернулся на 180, а он едет прямо, на втором все пучком, а может в голове, что - то пересчелкнуло. Но проблем нет. С програмным обеспечениеем - впереди планеты всей, Все есть, хочеш ворованое, хочеш тратиш денег, стоит заметить весьма вменяемых.
Автономность, тут вопрос ибо с многими включеными программами и экраном больше 6 - ти часов не проживет. Сестра у меня делает просто. Поработала 10 мин. и вырубила нахрен, всеравно он стартует с нуля за минуту. И так батарка держит до недели. Правда очень срочное фото не получить и минус, что ведь это телефон. В него можно говорить. Получать смс. Короче кому нужен второй телефон тоже пойдет. О вспомнил тырнет, он работает от укртелекома, настоящее 3ж, вплоть до того, что при нормальном сигнале, спокойно смотриш кино с ех.уа, при отсутствии сигнала впадает в роуминг к киевстару и тогда увы, но тоесть как у всех. По цене сложно сказать, была халява, но закончилась.
Пример работы видеорегистратора.http://www.youtube.com/watch?v=uBCwSU22 ... ata_player
Крепление в автомобиле не есть проблема, сначала был напуган ценою на оригинальное самсунговское решение, но кетай рулит и за 240 грн. получил удобное крепление с дырочкой для камеры, плюс зарядка от прикуривателя. Стоит отметить что все выше сказаное про юсб зарядки справедливо. Ибо их недостаточно для совремменных батареек на 4000 - 6000 мач, зарядить они не могут просто не дают устройству разрядится. Кетайский прикуриватель будет помощьней и устройство от него стабильно заряжается.
Проблема водонепроницаемости решается довольно просто, я так делал когда по лесу бегал в дождь со снегом, обернул стреч пленкой, для сенсорного экрана по барабану. Видно все прекрасно.
Сама навигация. На первом табике который у меня был были проблемы с запаздыванием стрелки, я развернулся на 180, а он едет прямо, на втором все пучком, а может в голове, что - то пересчелкнуло. Но проблем нет. С програмным обеспечениеем - впереди планеты всей, Все есть, хочеш ворованое, хочеш тратиш денег, стоит заметить весьма вменяемых.
Автономность, тут вопрос ибо с многими включеными программами и экраном больше 6 - ти часов не проживет. Сестра у меня делает просто. Поработала 10 мин. и вырубила нахрен, всеравно он стартует с нуля за минуту. И так батарка держит до недели. Правда очень срочное фото не получить и минус, что ведь это телефон. В него можно говорить. Получать смс. Короче кому нужен второй телефон тоже пойдет. О вспомнил тырнет, он работает от укртелекома, настоящее 3ж, вплоть до того, что при нормальном сигнале, спокойно смотриш кино с ех.уа, при отсутствии сигнала впадает в роуминг к киевстару и тогда увы, но тоесть как у всех. По цене сложно сказать, была халява, но закончилась.
Пример работы видеорегистратора.http://www.youtube.com/watch?v=uBCwSU22 ... ata_player
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.