Відкритий кубок Львова з тріалу

Закрито
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Повідомлення Katonych »

Довбуш писав:Ти братан не прав - нержавійка в джипі це круто і дуже практично - можна мити салун з шланга - болото ж не прилипає як на ковроліні - а ти хонда-хонда.
Ага. Тільки холодно і важить дофіга.

Хонду не руш - вона старенька і ржавіє :(
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Повідомлення Katonych »

пс. в мене в машині така купа електроніки вбудована, що шлангом мити нереально.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

Оце підготовка.... усі вже другий день мовчать - шнорхелі роблять,колеса міняють,і напевно машини миють і воском натирають - шоб болото не прилипало.А я не мию вона в мене і так брудна.
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Аватар користувача
Sashko
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1107
З нами з: 11 листопада 2002, 20:44
Контактна інформація:

Повідомлення Sashko »

Довбуш писав:Оце підготовка.... усі вже другий день мовчать - шнорхелі роблять,колеса міняють,і напевно машини миють і воском натирають - шоб болото не прилипало.А я не мию вона в мене і так брудна.
Ти знав! ;-)
Я шнорхель зробив, а Марко колеса поміняв, на такі як в мене.
Так що тепер уже три Ниви монстрика. ;-)
Може і Хавка Тарас вже щось встиг по своїй зробити?
А як щодо тої Нивки, що на Кривчицях будувалась?
Нічого не чути?
Є дуже простий спосіб перевірити чи закінчена Ваша місія на Землі - якщо Ви ще живі - вона продовжується! ;-) (Р.Бах)
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

Отож ще один етап позаду.
Моя думка до складності етапів - на літо зробити складніші - бо гірський був на точність водіння це добре але практично 0 гірських перешкод - осінній тріал був гірським.... Болотна секція - осіння була дійсно болотною - а зараз тільки одна калюжа - і то тільки я в неї трошки заліз. Швидкість проходження показує занаддо просту складність воріт . Тому пропоную ускладнити і гірську і болотну секції. Якщо літом буде озерна також зробити етап складним. Змагання мають
бути не тільки щоб показати швидке проходження - але мусить бути видовище - бризги болота,буксування,і.т.п. щоб було складно.Шоб машини троха помучилися і штурмани були не зовсім чисті. Бо для декого було дійсне задоволення добратися - бо трудно і вибратися бо теж трудно а дехто і недоїхав бо боявся запацькатися. Цікава штука вийшла із призовим фондом - є пропозиція його також залишити - навіть якщо він і буде за домовленністю між екіпажами. І головне посідєлки після того всього діла - приємно розслабитися і прокрутити змагання ще раз за столиком. Глядачів шось то більшає то меньшає учасників також. Треба нам допрацьовувати.
Тепер знімлю фаркоп нафіг - бо вже він мене забембав - він як плуг чи орало якесь...
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Аватар користувача
Bravo
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 708
З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
Звідки: Ukraine , Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення Bravo »

Довбуш писав:Отож ще один етап позаду.
Моя думка до складності етапів - на літо зробити складніші.
Але з цим з'явилась ще одна проблема. Відносно тюнених Нив серійні позашляховики просто віддихають. Якщо ще ускладнити етап, то серійники не зможуть навіть в секцію в'їхати, я вже не кажу про паркетників. Треба робити розділення на категорії.
Катонич пропонує ділити по колесах до 30 дюймів та більше. Тоді вже можна для наших монстрів робити справді "непрохідну" болотну і озерну секції. А решта хай ковбаситься в секціях полегше. До речі гірську секцію можна зробити спільною для обох категорій.
Довбуш писав:Тепер знімлю фаркоп нафіг - бо вже він мене забембав - він як плуг чи орало якесь...
А я попереджав, а ти не вірив ;)
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

А серійникам ніхто не забороняє приїхати на нормальних колесах - вониж повинні розуміти куди і нащо їдуть.Приїхали подивилися- і вирішують пхатися чи не пхатися в болото.В Хавки Тараса Нива не Тюнена і він проїхав.Андрій з Кривчиць приїхав -! на 14 гумі і показав що він класний водій - і після витягання його через канаву - він сам виїхав з танкодрома-і підгору на автовокзал потім на всіх парах - головне вміння. Етапи потрібно ускладнювати а не облегчувати - так цікавіше. Хочу почути думку решти.+ користування спорядженням - якщо хтось має сантраки чи хайджек то це не повинно означати що всі ними користуються - бо це не чесно(не тому що я ними не зкористався) - і використовувати тільки коли вже жопа - для евакуації - якщо зазстрягший іншого виходу немає і мусить просити про використання не свого спорядження. Бо всі хто вже трошки поприймав участь - я думаю- здатні і згодні на складніші перешкоди.
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Аватар користувача
Bravo
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 708
З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
Звідки: Ukraine , Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення Bravo »

У тому то вся справа, що тріал задумувався як засіб залучити нових людей, і вже щоб потім в них з'явилось би бажання тюнити свій джип (або не тюнити), і їхати з нами в рейди. А так получилось, що приїхали Крузак і Діско... і поїхали, бо зрозуміли що шансів в них нема.
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

Собака закопана не там. Якщо би Діско та Крузак мали із собою памперси - то вони б напевно змогли заїхати і хочаби подивитися а їх скоріше всього жаба задавила викласти потім ен грн. за мойку своїх машинок - було б бажання вониб легенько докотилися до місця проведення змагань - а так приїхали і розвернулися - в них немає авантюризму і смілості попертися в болото - машини ж були чистенькі - про яке трофі говорити - лак пошкрябають.....авантюристів мало не кожний поріже арки і поставить кола від УАЗа - але треба ідучи в народ рекламуватися - шоб народ приїзджав та пробував- або не пробував - думаю що це всерівно справа індивідуальна ,а траси треба робити складнішими щоб можна було попробувати і показати народу що єсть справжній оффроуд. - в Росії та тріали приходить маса народу і їздяють і підготовані і непідготовані просто собака зарита в менталітеті наших людей які всього бояться і звикли тільки водку жрати та чекають що за них хтось шось зробить а хата завжди з краю.
Пропоную поїхати в маси - наприклад клубна вилазка НИВо Монстрів на стріт рейсінг- може там особи які їздять на "бритвах" забажають пересісти на меньш комфортне і швидкісне але пригодоприносяще і пролазне авто...цей день субота - можливо і ця- проінформую. На стріт рейсінгу людей в 20-30 разів більше ніж на тріалі - там і реклямуватися потрібно і наживати нових членів - така моя думка - ВИСЛОВЛЮЄМОСЯ - не мовчимо.
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Повідомлення Katonych »

Довбуш писав:ВИСЛОВЛЮЄМОСЯ - не мовчимо.
Гм. Все має бути якось врівноважено. А вийшло дві крайності - готовані брудні випробувані машини - проти паркетних (діска) чистих "пестованих" новачків. З точки зору тих, хто не прийняв участі - то виглядало так : "О, старенькі Ниви, які не шкода - тому над ними і знущаються. Може я-би собі колеса поставив троха більші - але один фіг не дотягну до тих машин, хіба якшо різати-питляти-мордувати машину". Доречі, наявність Фронтери могла-би допомогти, я так думаю. Або якоїсь іншої "біснуватої" іномарки.

Як я пам'ятаю, Сашкова Нива змінювалась поступово. Спочатку було шкода подряпинки на дверці (Сашко, ти пам'ятаєш якої саме ? :)), потім трохи припідняли, потім Олег домалював полоси (в самому початку Сашко не дозволив-би), потім бампер змінили ітд.

Поступово все робиться, особливо з нашим менталітетом. Це в Маськві може хтось заради пріколу "на раз" купує УАЗ + одразу його обвішує.


Все-таки є зміст розбити на дві групи, до 30" і біьше. Тоді буде шанс зацікавити людей. Спочатку на серійній машині і асфальтовій резині, потім поставить болотну, потім побільшу - і рано чи піздно перейде в клас "від 30".

А про стрітрейсинг - може в цю суботу ? Я навіть виступлю, особливо якшо мені хтось колеса позичить (в мене зараз вузенькі 13-шки, як в ровера :)). Сподіваюсь, шо буду в стані і вчасно.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

Та Фронтера не зігралаб ніякої ролі бо коли є бажання то і на 14 резині виступали але не на всіх секціях . Головне бажання а не розмір резини. Якщо люди приїхали але не виявили бажання рухатися на танкодром то причини в голові а не в резині .
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Desperado
Повідомлень: 61
З нами з: 03 вересня 2003, 16:51
Звідки: TLC 60 Bodi+2"MT35"MexLebeda

Повідомлення Desperado »

Довбуш писав:Та Фронтера не зігралаб ніякої ролі бо коли є бажання то і на 14 резині виступали але не на всіх секціях . Головне бажання а не розмір резини. Якщо люди приїхали але не виявили бажання рухатися на танкодром то причини в голові а не в резині .
Я согласен если есть желание то на любом внедорожнике
можно пробовать . ПРосто не надо торопится все будет
каждый раз приежают 1-2 новые машины.Мне кажется нужно
менять место проведения что бы чайники могли приехать на серийных
и посмотреть а так как не могут доехать влом пешком ходить
то и слабенько все. По немногу люди наберутся. Катон правильно говорит нужно разделение сделать для серийных и тюнингованых
тогда точно машин больше будет главное место с + - асвальтовым
подездом и пойло с закусем не далеко было. А вообще джипером
стают с первого раза посмотрел ,поучавствовал,победил как все МЫ!
Бездорожье это диагноз!
Аватар користувача
Bravo
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 708
З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
Звідки: Ukraine , Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення Bravo »

Летом еще проведем на танкодроме. Там сухо будет. Можно и легковушкой заехать. А на осень надо что-то искать другое, т.к. болото будет - фиг доедешь.
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

Як на рахунок виїзду НИВо монстрів на стріт рейсінг для ажіотажу,реклами ,просто подивитися і вербовки тих хто сумнівається- їздити на бритвах чи вступати в джипери.
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Роман_Луаз
Повідомлень: 26
З нами з: 07 жовтня 2003, 08:01
Звідки: Львів

Повідомлення Роман_Луаз »

Довбуш писав: ...і вербовки тих хто сумнівається- їздити на бритвах чи вступати в джипери.

Народжений їздити по прямій не зрозуміє кайфу їзди вліво, вправо, вверх і вниз.
Офроуд і стрітрейсінг не пересікаються. Як наприклад парашутизм і спортивна ходьба.
Закрито