Сторінка 1 з 2

Пасфайндери

Додано: 05 вересня 2012, 18:46
max
Так вже сталося шо якось модель цих авто перетнулась і зі мною. Відповідно появилась спортивна цікавіть до схожих нісанчиків. А теми про новини і тюнінг квадріків і утв-шок набздихнули і мене на тему новинок і тюнінгів патфіндерів :) Отож деколи буду сюди копіювати інфу з просторів.

Re: Пасфайндери

Додано: 05 вересня 2012, 18:56
max
З гарячого - це поява на ринку Північної Америки новинки Nissan Pathfinder 2013, зовсім недавно була його презентація.

Отакий красень (чимось схожий на форестер):
Зображення

З цікавого в цій моледі:
- Стоїть двигун VQ35DE (такий жеж як і в мене, і ше багато на яких інфініті), має 260 коней (на 20 більше як мій), але їсть 9 літрів по трасі і 11 по місту!
- Передачки: Xtronic CVT® (Continuously Variable Transmission), без шестерень з металевим ремнем, плавна зміна передаточного числа.
- Повний фарш

З мінусів - певно його в Європі продавати не будуть :(

Re: Пасфайндери

Додано: 05 вересня 2012, 19:39
Khimik
з мінусів те - шо паркет паркетом :))))

Re: Пасфайндери

Додано: 05 вересня 2012, 19:41
max
Ну це і не позиціонується як луноход, так - це СУВ і як СУВ він гарний :)

Re: Пасфайндери

Додано: 06 вересня 2012, 10:01
pilgrim
max писав:так - це СУВ і як СУВ він гарний :)
Только не СУВ (SUV) а СиЮВ (CUV) тобишь кроссовер :)

Re: Пасфайндери

Додано: 06 вересня 2012, 13:01
max
Діло ясне шо діло темне, офіційно пише - шо це SUV, на деяких сайтах називають його "large crossover SUV", а як на мене шо SUV шо CUV - один фіг :)

Re: Пасфайндери

Додано: 06 вересня 2012, 13:36
pilgrim
max писав:а як на мене шо SUV шо CUV - один фіг :)
Оооо холиварчегом запахло :lol:

а вот и не один фиг ... SUV это внедорожник (понижайки, блокировки, рама) а CUV это кроссовер ...

Re: Пасфайндери

Додано: 06 вересня 2012, 13:38
max
Ну і раз така пянка - то далі теж ше трохи про гламур (а може і не гламур) :)

Запощу ше одного звіра покоління R50, одного хлопа з далекого пуерторіки. Офроадити певно він не збирається, але машину цю теж любить. Поліз він до двигуна (доречі теж такий як в мому) і напхав туди трохи всякого: турбіну, інтеркулер, сильнішу паливну помпу, спортивний компутер, вихлоп 3-дюйма без каталізаторів і резонаторів, і ше напевно шось в чому я теж не розбираюсь :). Ну і вот воно шо вийшло.

Під кампотом:


Приборчики:
Зображення


Диностенд:


Графіки (під 425 коней):
Зображення

Розгін (не дуже якість, але повірте воно їде :)):


Re: Пасфайндери

Додано: 25 жовтня 2012, 13:51
max
Мальовнича реклама 96-го року ...

Re: Пасфайндери

Додано: 07 березня 2013, 13:54
max
Пару ілюстрацій на тему - як на паркетнику порізати арки :)

Берем паркетник
Зображення

Ізолєнту, ножиці, молоток
Зображення

Шось там робим і получаєм отаке
Зображення

Re: Пасфайндери

Додано: 07 березня 2013, 13:58
max
Заді теж шось схоже, ріжем, загинаєм
Зображення

Зображення

В результаті маєм
Зображення

Колеса ніби влазять
Зображення

Re: Пасфайндери

Додано: 07 березня 2013, 13:59
max
Ше одна жертва болгарки :)

До
Зображення

Після
Зображення

Re: Пасфайндери

Додано: 09 березня 2015, 16:59
sp_grind
А R51, оказывается, рамный. Та же основа, что и у полноразмерного пикапа Nissan Titan, и нехилого грузовичка Nissan NV.
Т.е. не такой уж и паркетник...
После лифта народ 33 пихает. Особенно настойчивые 35 пристраивают.
Но во многих отзывах жалуются на сцепление (пока не поставят кастомное) и постоянные течи. И места для пассажиров сзади маловато - но это, наверное, из-за наличия 3-го ряда сидений.
Есть у нас счастливые (или не очень) обладатели?

Re: Пасфайндери

Додано: 09 березня 2015, 17:28
max
Но в 51-му заді незалежна підвіска.

Re: Пасфайндери

Додано: 26 жовтня 2016, 11:30
s.pal
Гарненький .