IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
А ще би ну і скинули координати КПшок. Ми б поїхали вже пару хвоток зробили, бо з кумовством стало тежко, а першее місце хочисі
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
Та давайте, поки не пізно і є ще час до Етапу, зловимо Маріка і споїмо його.автобат писав:з кумовством стало тежко, а першее місце хочисі
А Ігоркові купимо дві літри пива - і буде вшьо в ажурі
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
Доброго Дня, можливо хто знае нормальну гостинницю. Не подалік Зашкова чи між ним і Львовом. Хочемо всією сім'єю поласувати смачного Львівського шоколаду і запити доброю кавою,після Трофі і зробити невеличку ікскурсію Містом.Будемо вдячні за будь яку інформацію!!
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
Забув 067 266 88 сім 8.або 05053889 вісім 0. Віталій.
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
Скидаю просто лінки готелів, що поряд. Сам там не був, але виглядають не погано.
- http://warszawa-hotel.com.ua/uk/about-hotel
- http://mars-hotel.virtual.ua/
- http://status.lviv.ua/
А ще буде дешевше знайти квартиру на день-два :
- http://vashmagazin.ua/nerukhomist/orend ... va/kupyty/
- http://warszawa-hotel.com.ua/uk/about-hotel
- http://mars-hotel.virtual.ua/
- http://status.lviv.ua/
А ще буде дешевше знайти квартиру на день-два :
- http://vashmagazin.ua/nerukhomist/orend ... va/kupyty/
- ОМЕЛЯН
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 17 січня 2011, 12:15
- Ім'я: Ігор
- Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
- Звідки: Україна, м.Львів
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
А чого це в ТР3 ніхто не реєструється, я шо сам буду їздити. Де учасники першого етапу?
Сонця всім!...
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
Їм страшно і вони туди не їдутьОМЕЛЯН писав:Де учасники першого етапу?
- звездочет
- Повідомлень: 529
- З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
- Ім'я: Дубиняк Ігор
- Авто: Штурман
- Звідки: Львів, Брюховичі
- Контактна інформація:
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
Двох не буде точно. На даний момент має бути два екіпажі: ти і Колесніков.ОМЕЛЯН писав:А чого це в ТР3 ніхто не реєструється, я шо сам буду їздити. Де учасники першого етапу?
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
Мож Моркус ше роздуплиться)))
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
Я вирішу на старті, може і поіду
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
"... у меня ноги, мне домой ..."s.pal писав:А Вiтон?
Мульт. "Про Муравья"
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
Шановний пане Вітон.Я про ноги ніц не зрозумів. Хочеться надіятись, що у Вас вісома причина не поїхати на 2 етап і вас ми не маемо нагоди записати до розряду людей, яких шановний пане Омелян охрестили часто пісяючими
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: IІ етап Кубку Львова з Трофі 18.04.2015
Так, по запитанням про запаски та решта невід`ємних частинах.
За невід'ємної частини суперечок багато, реально нічого не є такою частиною, зняти можна все. Ми умовно вважали якщо прикручено до кузова, значить невід'ємна частина, якщо притягнута гумками - то ні. Як кофр у квадрів, якщо прикручений до багажника, все ок, якщо м'який просто притягнуть гумкою то вважаємо що це невід'ємна частина. Троса, гілковідбійнікі, запаска це – від`ємна частина, кенгурін, колеса машини, підніжки це невід`ємна частина. Запаску вирішили вважати -від'ємною частиною через те що вона висить ззаду на хвіртці і реально допомагає при взятті КП, ну щоб не плутатися заборонили всюди фіксацію за запаску, щоб не лізти в нетрі і не задумуватись де вона перебуває, просто не можна і все, візьмися за що небудь інше. З приводу кенгурина і решти яке може бути видовжене і т.п. Є такий пунк в регламенті, що деталь повинна бути строго функціональною і виконувати певну функцію і не більше, причому виконувати цю функцію не в супереч технічному регламенту та гонці в цілому. Приміром, ролики які служать напрявляючою для лебежіння тому, коли трос проходить під машиною на передньому бампері в ТР-1, тех. комісар не пропустить, вже був прицидент на партизані у Касперського, змусили зняти. Тобто всі ці переробки і необгрунтовані деталі повинні бути узгоджені в тех. комі інакше в нього виникнуть питання.
За невід'ємної частини суперечок багато, реально нічого не є такою частиною, зняти можна все. Ми умовно вважали якщо прикручено до кузова, значить невід'ємна частина, якщо притягнута гумками - то ні. Як кофр у квадрів, якщо прикручений до багажника, все ок, якщо м'який просто притягнуть гумкою то вважаємо що це невід'ємна частина. Троса, гілковідбійнікі, запаска це – від`ємна частина, кенгурін, колеса машини, підніжки це невід`ємна частина. Запаску вирішили вважати -від'ємною частиною через те що вона висить ззаду на хвіртці і реально допомагає при взятті КП, ну щоб не плутатися заборонили всюди фіксацію за запаску, щоб не лізти в нетрі і не задумуватись де вона перебуває, просто не можна і все, візьмися за що небудь інше. З приводу кенгурина і решти яке може бути видовжене і т.п. Є такий пунк в регламенті, що деталь повинна бути строго функціональною і виконувати певну функцію і не більше, причому виконувати цю функцію не в супереч технічному регламенту та гонці в цілому. Приміром, ролики які служать напрявляючою для лебежіння тому, коли трос проходить під машиною на передньому бампері в ТР-1, тех. комісар не пропустить, вже був прицидент на партизані у Касперського, змусили зняти. Тобто всі ці переробки і необгрунтовані деталі повинні бути узгоджені в тех. комі інакше в нього виникнуть питання.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!