IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення robosol »

мені подобається ідея спробувати новий формат. колеса в мене не 29" а 27" АТешки :D , і вони точно не їдуть так як будь які сімекса - але я якось не переживаю, тому і ви не комплексуйте :D . якщо робити по правильному просто напросто можна ввести коефіцієнт, на який множиться результат. в якому можна врахувати ключові фактори ( наразі бачу такі фактори як: розмір коліс, ат/мт, наявність лебідки або лебідок, кількість учасників в одному екіпажі). якщо це все грамотно звести до купи, то вийде досить справедливе змагання!
точки різної вартості і в кожного екіпажа свій коефіціент - доречі вийде дуже цікава інтрига.
Востаннє редагувалось 06 жовтня 2014, 11:25 користувачем robosol, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення Katonych »

автобат писав:Андрійку, а скільки в нас таких хитрожопих, що їдуть в 5 ранку КПшки наперід фоткати?
А давайте на старті видавати щось (пофігу що, важливо щоб на фото було видно. Можно вантуз, можно рекламну карточку спонсора) кожному екіпажу - і щоб фотографувались на КП з тою штукою.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення автобат »

sergsemy писав:
автобат писав: Той буде жужжати за 10 очків цілий день, а мені для цього достатньо буде взяти 2 КП вартістю 5 балів.
Дозвольте засумніватись,що ви дві 5бальні КП візьмете скорше,ніж robosol 10 однобальних.Але це таке,власне формат винесено для обговорення.Якщо навіть 3-4 учасника будуть проти-повернемось до традиційного.
Серий, ну чьо так відразу? Я ж образно написав. Відверто кажучи, я і не збираюсь лізти на точки ТР 3. У мене автомобіль не заточений під таки знущання і я на ідіота ніби не зхожий. А вот КМСі можуть полізти, жіби відірвати 1 місце, розкорячусі тамка, приїде ЗУБ або Вітон на то КП і шо він має робити коло того розкоряченого моторівського танку? Я особисто краще буду по 1 балу збирати, для мене можеш їх побільше поставитию В мене машинка делікатна, не таёда і не патруль, мені шо полегше. Та й сам я старенький вже. Цей рік ще відзмагаюсь, бо Ілоночка б"е мене и заставляє, а на другий рік даю дорогу молодім. Сам буду сидіти десь на горошці з пивасом та дивитись в далину.
В мене за рік вже жалізна брондза, а як піднапряжусь, то і срібло на шію можу повішати. Я своеї мети досяг - я показав цім молодим вискочкам, шо п"ятидесятники рвуть ціх засранців як тузики газету. Най вони теперка тренуюсі і пробують сягти старшого покоління :ugeek:
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
Viton
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 552
З нами з: 22 травня 2012, 21:38
Ім'я: Віталій
Авто: Червений з Бандерштадту Y61
Звідки: Лемберг, місто в Європі

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення Viton »

автобат писав: я показав цім молодим вискочкам, шо п"ятидесятники рвуть ціх засранців як тузики газету. Най вони теперка тренуюсі і пробують сягти старшого покоління
- це беззаперечний факт. Аксійома.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення max »

Впринципі формат цікавий. Та й ніхто не заставляє лізти в інший клас точок - справа добровільна, так само і в свому класі (класичний формат) можна пропускати точки які на твою думку можуть забрати багато часу. Також ще залежить які будуть точки тр1, якшо їх мож буде щолкати як сємочки - то сенсу трати 2 години на взяття точок тр3 нема. На це ще впливає складність доїзду, а не тільки точок. Також буде файно якщо точки тр1 і тр2 чи тр3 не будуть разом (бо то халява). Думаю запропонований формат є більш гнучким і дозволяє більше імпровізувати, а це більш цікаво і непередбачувано, і не дає можливості планували послідовність взяття точок. А відносно коефіцієнтів - то не можу з цим погодитись, бо є ще прокладка і штурман, і в кожному екіпажі вони з різними коефіцієнтами, та й на пузотерці тоді мож їхати брати 1 точку множити на 100000 і вигравати змагання. + Автоспорт це не тільки змагання під час змагання, а ще і до (мова про підготовку автомобіля). Та й тоді при класичному форматі треба лбуло б коефіцієнти, різниця між цими форматами в тому шо раніше вигравав той хто скорше всьо візьме, а зара виграє - той хто білше візьме за відведений час.
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення robosol »

тому коефіцієнти повинні бути правильно підібрані. чи думаєш нема різниці між 27"АТ і 33"МТ окрім як пілот зі штурманом? те саме стосується великої кількості членів в екіпажі. коли в 3х дверку по регламенту можна лише двом, а в 5-ти можна і 4-ри, то не треба бути великим арифметиком щоб здогадатися хто може скорше найти точку. зараз згадаєте про лінивість "овочів" - але то проблема екіпажа, так само може бути і перший пілот овочем. на рахунок коефіцієнтів, то взагалі вирішувати організаторам, але суть в тому що в нас не так багато техніки щоб робити 100500 класів і техніка в нас дуже різна. і тут не при чому монопривід з коефіцієнтом 100500, а просто керування здоровим глуздом.
не думайте що я біткаюсь про щось, мені в принципі все рівно. можу добавити більше, сама ідея з різною кількістю учасників в одному екіпажі мені не подобаєтсья з самого початку, зникає дух змагання а на томість зявляється відчуття покатушки. покатушки то дуже добре і потрібно, але треба розділяти все ж таки спорт і алкотури.
я коли мав нивку з лебідкою на 29"мт шній гумі - то їхав навіть не думаючт в тр2 і змагався з завідомо сильнішими супротивниками і мав не погані результати. так само і зараз би їхав в тр1, не дивлячись на те що супротивник завідомо у виграшній позиції.
але коли пропадає відчуття змагання - то навіть і їхати бажання нема...

щось таке наплів, вибачайте якщо що, але трошки накипіло.

а тепер по суті до організаторів, як не старайтесь але завжди хтось буде невдоволений. то ваше змагання і тільки ви вирішуєте індивідуальний регламент, робіть його як вважаєте запотрібним, але робіть його змаганням!
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення Katonych »

robosol писав:тому коефіцієнти повинні бути правильно підібрані. чи думаєш нема різниці між 27"АТ і 33"МТ окрім як пілот зі штурманом? те саме стосується великої кількості членів в екіпажі. коли в 3х дверку по регламенту можна лише двом, а в 5-ти можна і 4-ри, то не треба бути великим арифметиком щоб здогадатися хто може скорше найти точку. зараз згадаєте про лінивість "овочів" - але то проблема екіпажа, так само може бути і перший пілот овочем. на рахунок коефіцієнтів, то взагалі вирішувати організаторам, але суть в тому що в нас не так багато техніки щоб робити 100500 класів і техніка в нас дуже різна. і тут не при чому монопривід з коефіцієнтом 100500, а просто керування здоровим глуздом.
не думайте що я біткаюсь про щось, мені в принципі все рівно. можу добавити більше, сама ідея з різною кількістю учасників в одному екіпажі мені не подобаєтсья з самого початку, зникає дух змагання а на томість зявляється відчуття покатушки. покатушки то дуже добре і потрібно, але треба розділяти все ж таки спорт і алкотури.
я коли мав нивку з лебідкою на 29"мт шній гумі - то їхав навіть не думаючт в тр2 і змагався з завідомо сильнішими супротивниками і мав не погані результати. так само і зараз би їхав в тр1, не дивлячись на те що супротивник завідомо у виграшній позиції.
але коли пропадає відчуття змагання - то навіть і їхати бажання нема...

щось таке наплів, вибачайте якщо що, але трошки накипіло.
"а й вірно, хлопці. а діло каже!"
Главная дорога та, по которой едет танк
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення max »

Андрій, не сприймай мою думку емоційно. Сам сижу на правій сідушці не від того шо маю сильно великі колеса :) , так шо то шо ти пропонуєш - мені зрозуміло, і тому якшо буде рішення за коефіцієнти - то проти нічого мати не буду (хоча сам на своїй машині в сучасне тр1 всерівно не поїду). + зрозуміло що в нас зара їздить лиш пару машин, а коефіцієнтами мож це число збільшити, а це тіки позитив в нашому випадку (більше шансів вдало провести змагання).

ПС: є в мене ще світлі думки, але сижу тихо - бо зара всі образяться :)
ППС: ітак автобат всіх переможе :)
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення автобат »

Світлі думки, це те, що я на пензію зібровш? :)
Харе вже мене пинати. Не мені вирішувати що і як робити. Я за любий кіпіш, аби не голодувати. Головне шоб на КПшках сраками не впирались один в одного.
Ех, маладьошшшшшшшшшш
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення robosol »

Да я не про техніку, і вважаю що можу їхати на свої приймати участь у змаганнях і не бачу тут проблем. я про інше. я про те що змагання це певна формалізація процесу і результату при певних рівних. все таки в наших офіційних змаганнях дуже багато певного розпі..тва і мало дисципліни. останнім часом пішла тенденція підстроїти регламент так щоб все дійство було більш схоже на покатушку зі спортивними елементами а не спорт з елементами покатушки який мав би переродитися в чистий спорт. взяти той самий зуб-тріал, в якому ми взяли участь цього року, я вам скажу що це було досить спортивне дійство, хоч і не офіційне. була боротьба, була інтрига, і не було ніяких питать які колеса, скільки овочей в салоні і т.п. трофі звичайно трошки інша дисципліна - але хочеться все ж таки рухатися у бік спорту а не спирту :)
якось так, надіюсь зрозумієте мене правильно. і підтримую шановного Сергія у "Я за любий кіпіш, аби не голодувати.".
Аватар користувача
MOTOR
Повідомлень: 1000
З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
Ім'я: Seruy
Авто: Y60 Gorbachev
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення MOTOR »

Андрію, трохи з тобою не згоден, насправді інтрига є, і повір достатня.
Справа в тому що ти не їхав перші два етапи і зрозуміло на прзове місце тобі по річному заліку попасти буде складно, але реально.
Спитайся в Жені "ПУХА" чи є інтрига, по "автобату" і так все видно, спереживався вже а вдруг схід. Чи в Яворських запитай чи вони їдуть по трасі як на покатухах чи реально їдуть.

А на рахунок коефіцієнтів....
Ну на мою думку він і так є, розмір коліс і дозволена ступінь модернізації.
Ну припусимо в тебе колеса 29" а вмене 32", але порівняй массу автомобілів, порівняй їх габарити.
Порівняй підвіску, в Вас спереду незалежна, в мене булька,і повір де ти по колії поїдеш, я буду розмотувати лебідку.
Тому вважаю, що перемагає не автомобіль , а перемагає майстерність і злагодженна робота пілота та штурмана.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення max »

Почали з понеділка ... одно - на пенсію, в другого - колеса замалі, в третього - булька ... замахали :)

А якшо серйозно - то давайте лишим таяк є, як не як вже 3 етапа відїздили на одному регламенті, хай вже і 4-й буде такий як всі попередні - шоб кубок львова мав якусь цілісність. А на другий рік - прошу дуже, є досвід і тема для обговорення, можна робити покращення і затверджувати їх на 15-рік (часу домовитись дофіга).
Аватар користувача
MOTOR
Повідомлень: 1000
З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
Ім'я: Seruy
Авто: Y60 Gorbachev
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення MOTOR »

Думаю домовились, голосування і референдуми зайві.
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення robosol »

вот достались зі своїми колесами :)
на результат я в принципі не йду. участь прийняв лише в благодійному етапі з разовою ліцензією. початково про неспортивність овочів в команді, і не кажіть що це ні на що не впливає, навіть звичайний фотограф, який зробить знімку поки водій тримає машину а штурман позує. і ось вам несправедливість перша, в 3х дверках не положено третю особу. кажу не за себе, двері поки що ще не заварив, але це вже якась фігня як на мене.

але оскільки тема перетворюється на якусь флудилку, то повторюсь що для мене то не грає ніякої різниці, я не сприймаю цьогорічний кубок як змагання, скоріше покатушку. і як на мене цікавіше коли будуть якісь зміни у правильному руслі, власне у спортивному.

але все рівно бажаю учасникам знайти переможця цього року.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: IV Етап Кубку Львова з Трофі 29.11.2014р.

Повідомлення max »

Як на мене тут мало флуду. Навпаки - то добре шо можна почути кожного, зробити покращення і жити поновому.
Про к-сть овочів - то я каюсь. Мабуть то я запропонував таку ідею, але то було з іншою метою. Там люди скаржилися на скрутні часи - і це був варіант як витрати на гонку по одній машині подрібнити на більше людей. Може комусь це дало можливість взяти участь в змаганнях, хз. Бач, тут як не крути якшо в нас робити супер-спорт - то приїде 2 машини і змагань небуде. Потрібно шукати розумні компроміси, але всім ніколи не вгодиш - тому люди пють щоб забутись.
Закрито