Зимове джип-орієнтування в лісах під Львовом 2006-02-25
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Розпорядок:
10:00 Старт: Площадка перед підйомом на "Чортові скелі", в’їзд через різні дерев’яні ворота (позначено на карті червоним хрестиком)
18:00 Фініш: Під скелями на "Чортових скелях" (позначено на карті синім хрестиком)
19:00 Оголошення переможців та вручення грамот
Порядок проведення:
Учасникам на місці старту присвоюється порядковий номер, видається Схема розташування контрольних пунктів (КП) на загальній карті Львова та Легенда з детальним фото, описом КП та його розташування. Учасник заповнює анкету, після чого відмічається час старту кожного учасника. Випуск учасників на маршрут відбувається послідовно, з інтервалом в 5 - 10 хв.. На пошуки кожному учаснику виділяється шість годин часу (тобто, наприклад, якщо час старту учасника 10.30, то він повинен прибути на фініш не пізніше ніж о 16.30. Основна задача – зібрати якомога більше КП. КП вважається взятим, якщо суддям продемонстровано фотографія машини біля КП (в такому ракурсі що штурман однією рукою дотягувався до КП, а другою до машини) зроблених цифровим фотоапаратом або відеокамерою (ракурс має бути таким же як у фото-легенді). Переможці визначаються по кількості взятих КП. Якщо кількість взятих КП однакова – переможець той, у кого менший час.
Увага! Всі пересування містом та біля нього слід виконувати в межах правил дорожнього руху (ПДР). До всіх КП можна доїхати НЕ ПОРУШУЮЧИ (!) ПДР, до багатьох з них доїде серійний одно-привідний автомобіль.
Організатори стверджують, що виграє не той, хто буде швидко ганяти вулицями Львова, а той, хто правильніше продумає маршрут та буде грамотно орієнтуватись на місцевості.
Увага! Організатори не несуть відповідальності за можливі поломки автомобілів під час змагань та за порушення ПДР, вчинені учасниками!
10:00 Старт: Площадка перед підйомом на "Чортові скелі", в’їзд через різні дерев’яні ворота (позначено на карті червоним хрестиком)
18:00 Фініш: Під скелями на "Чортових скелях" (позначено на карті синім хрестиком)
19:00 Оголошення переможців та вручення грамот
Порядок проведення:
Учасникам на місці старту присвоюється порядковий номер, видається Схема розташування контрольних пунктів (КП) на загальній карті Львова та Легенда з детальним фото, описом КП та його розташування. Учасник заповнює анкету, після чого відмічається час старту кожного учасника. Випуск учасників на маршрут відбувається послідовно, з інтервалом в 5 - 10 хв.. На пошуки кожному учаснику виділяється шість годин часу (тобто, наприклад, якщо час старту учасника 10.30, то він повинен прибути на фініш не пізніше ніж о 16.30. Основна задача – зібрати якомога більше КП. КП вважається взятим, якщо суддям продемонстровано фотографія машини біля КП (в такому ракурсі що штурман однією рукою дотягувався до КП, а другою до машини) зроблених цифровим фотоапаратом або відеокамерою (ракурс має бути таким же як у фото-легенді). Переможці визначаються по кількості взятих КП. Якщо кількість взятих КП однакова – переможець той, у кого менший час.
Увага! Всі пересування містом та біля нього слід виконувати в межах правил дорожнього руху (ПДР). До всіх КП можна доїхати НЕ ПОРУШУЮЧИ (!) ПДР, до багатьох з них доїде серійний одно-привідний автомобіль.
Організатори стверджують, що виграє не той, хто буде швидко ганяти вулицями Львова, а той, хто правильніше продумає маршрут та буде грамотно орієнтуватись на місцевості.
Увага! Організатори не несуть відповідальності за можливі поломки автомобілів під час змагань та за порушення ПДР, вчинені учасниками!
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- saper_vasja
- Повідомлень: 207
- З нами з: 15 вересня 2004, 17:06
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Дима ну перестань ты хаять недоприводники.
Если не изменяет память на пажерике тебе не нравилась дорога по которой в принципе тоже мог ехать недоприводник.
ИМХО конечно но я за то чтобы быть терпимым и вежливым ко ВСЕМ.
Если не изменяет память на пажерике тебе не нравилась дорога по которой в принципе тоже мог ехать недоприводник.
ИМХО конечно но я за то чтобы быть терпимым и вежливым ко ВСЕМ.
Главное в экстремальном отдыхе - вовремя заметить, когда заканчивается экстрим и начинается п#@дец....
- Shurik
- Повідомлень: 977
- З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
- Ім'я: Олександр
- Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
В том то и прикол роад квеста - что тут решает все - Водитель, Штурман, Машина.
На рейде конечно от машины зависит больше.
Но если взять ратрак то он легко пройдет трассу рейда по снегу болоту и чему угодно.
А квест проиграет - медленный он.
Так что квест это какраз соревнование для джипов - автомобилей повышенной проходимости.
Поэтому тут есть точки которые недопривод возьмет, а есть с которыми поколбасится придется.
На рейде конечно от машины зависит больше.
Но если взять ратрак то он легко пройдет трассу рейда по снегу болоту и чему угодно.
А квест проиграет - медленный он.
Так что квест это какраз соревнование для джипов - автомобилей повышенной проходимости.
Поэтому тут есть точки которые недопривод возьмет, а есть с которыми поколбасится придется.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие
© Аркадий и Борис Стругацкие
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
1. Интересно, где это я кого хаял? Просто я считаю, так же как и Джоб и, думаю, многие другие, что джип-ориентирование подразумевает бездорожье. А для одноприводных машин есть акции других клубов, стритрейсеров, например.saper_vasja писав:Дима ну перестань ты хаять недоприводники.
Если не изменяет память на пажерике тебе не нравилась дорога по которой в принципе тоже мог ехать недоприводник.
ИМХО конечно но я за то чтобы быть терпимым и вежливым ко ВСЕМ.
2. Все, что мне не нравилось на паджерике - это стоимость его возможного последующего ремонта. Паджеро - машина для ралли-рейда, а не для трофи. Поэтому и купил машину, которой лишняя вмятина только добавит обаяния.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Цілком слушна ідея. Насправді не вважаю що є доречним підлаштовуватись під монопривід. Губиться сама суть джип-орінтування.umka писав:1. Интересно, где это я кого хаял? Просто я считаю, так же как и Джоб и, думаю, многие другие, что джип-ориентирование подразумевает бездорожье.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー