І етап Кубку Львова 2013.02.02
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Ось і наш короткий звіт з фото взяття точок:
А спочатку хочу сказати велике дякую організаторам !!!
Далі про те що було після старту:
Три авто в нашому класі стартували на протязі 10-15 хв і перші три точки практично їхали разом.
Хто десь більше буксував, дехто більше на лебідці, але проблем з пошуком точок небуло.
Для нас дуже багато часу займало прорубування дороги від кущів, бо іноді те що не прорубали - шкребло так по кузову, як серпом по тому самому
Нива і Сузука там не зупинялися взагалі, частково через габарити, вони просто не задівали тих кущів, але більшість не звертали на це уваги "ібо спорт требует жертв".
Приємно здивувало шо точку №103 ми взяли з ходу, а вот Сузукі прийшлось розмотувати лебідку, хоч я думав буде навпаки (наша машина приблизно в два рази важча, а точка на підйомі).
Після розвідки точки №102 було прийнято рішення туди не їхати, і мабуть правильне, оскільки після тої точки в ниві підгуляло щеплення
Все помінялось після сто четвертої точки.
Нива поїхала назад в сторону старту, сузука поїхала в хащі (по карті в ту сторону точок небуло), ми ж поїхали в третю сторону, в напрямку галявини де по карті була дорога по котрій можна було впритул добратися до точок 105, 106.
Доречі по картам 1989 року по координатам точка стоїть в лісі а насправді вона на галявині.
А далі ми залишились самі, і знов прийшла пора сокири , і аж руки боліли вирубувати ту лозу.
Але незабаром, довгоочікувана галявина і шось подібне до дороги, там же ми знайшли сліди сузукі, а потім знайшлась і нивка (доречі дякую за куриво).
Хоть галявина галявиною, а сокира рубає.
Знову доїхали до густого лісу, і заїзджати передумали
Реально по часу 13:00, до точки близько 700 метрів по лісу, рубати лінь, ідемо до точок що біля дороги.
Ідемо через село Селіска, недалеко від старту, і до точки №110.
І тут вот вам щастя буковий ліс, рубати нічого не треба, шукаем, лебедимся, беремо.
На годиннику 15:00, в кишені чотири точки, штурман каже їдем на фініш, я кажу їдемо дивитися току 115, якщо складно розвертаємось на фініш.
Дивимся фото в легенді, точка в полі, рубати не треба , поїхали.
Заїхали до точки, без проблем, шукати не прийшлось взагалі, один кущ на ціле поле.
Фоткаємось, на годиннику 15:10, пять точок є, по машинам, тапку в пол.......
І капкан, машина висить чітко посередині на валу висотою 50-70 см.
Приїзджає два квадра, просимо смикнути, смикають, а воно не смикається.
Пробуємо копати, а там 2 см болота, потім 5 см замерзлої глини, далі трамбована глина.
Пробуємо зачіпити лебідку за той кущ, що і є сама точка, хоч він і стоїть під прямим кутом до авто, виходу немає тянемось, і от ми по другу сторону валу.....
Можна пробувати виїхати, виїзд є але ми до нього задом і там калюжа що по словам штурмана"туди краще не їхати", місця для того щоб розвернутись - нуль, з одної сторони все той же вал, з другої сторони - обрив і невідомо на скільки він міцний.
Наступні 1,5 години дзвоним, копаєм, вдягаємо цепі, просто сваримось (бо штурман казав їхати на фініш, а я вперто поїхав за тою точкою).
Після того, як нам сказали що евакуювати нас нікому, прийнято рішення іхти в ту саму калюжу задом, в ній розвернутися, і передом штурмвати підйом.
Як виявилось далі - в калюжі ми навіть не буксанули, але зупинились на підйомі, почали розмотувати лебідку і тут прихала допомога (дякую хлопцям з патруля), ми успішло за них зачіпились і вибралися на дорогу.
Якщоб одразу так поїхали витратили б не більше 20 хв.....і до фінішу 7 хв асфальту
В результаті фініш в 16:50. Після закриття.
А спочатку хочу сказати велике дякую організаторам !!!
Далі про те що було після старту:
Три авто в нашому класі стартували на протязі 10-15 хв і перші три точки практично їхали разом.
Хто десь більше буксував, дехто більше на лебідці, але проблем з пошуком точок небуло.
Для нас дуже багато часу займало прорубування дороги від кущів, бо іноді те що не прорубали - шкребло так по кузову, як серпом по тому самому
Нива і Сузука там не зупинялися взагалі, частково через габарити, вони просто не задівали тих кущів, але більшість не звертали на це уваги "ібо спорт требует жертв".
Приємно здивувало шо точку №103 ми взяли з ходу, а вот Сузукі прийшлось розмотувати лебідку, хоч я думав буде навпаки (наша машина приблизно в два рази важча, а точка на підйомі).
Після розвідки точки №102 було прийнято рішення туди не їхати, і мабуть правильне, оскільки після тої точки в ниві підгуляло щеплення
Все помінялось після сто четвертої точки.
Нива поїхала назад в сторону старту, сузука поїхала в хащі (по карті в ту сторону точок небуло), ми ж поїхали в третю сторону, в напрямку галявини де по карті була дорога по котрій можна було впритул добратися до точок 105, 106.
Доречі по картам 1989 року по координатам точка стоїть в лісі а насправді вона на галявині.
А далі ми залишились самі, і знов прийшла пора сокири , і аж руки боліли вирубувати ту лозу.
Але незабаром, довгоочікувана галявина і шось подібне до дороги, там же ми знайшли сліди сузукі, а потім знайшлась і нивка (доречі дякую за куриво).
Хоть галявина галявиною, а сокира рубає.
Знову доїхали до густого лісу, і заїзджати передумали
Реально по часу 13:00, до точки близько 700 метрів по лісу, рубати лінь, ідемо до точок що біля дороги.
Ідемо через село Селіска, недалеко від старту, і до точки №110.
І тут вот вам щастя буковий ліс, рубати нічого не треба, шукаем, лебедимся, беремо.
На годиннику 15:00, в кишені чотири точки, штурман каже їдем на фініш, я кажу їдемо дивитися току 115, якщо складно розвертаємось на фініш.
Дивимся фото в легенді, точка в полі, рубати не треба , поїхали.
Заїхали до точки, без проблем, шукати не прийшлось взагалі, один кущ на ціле поле.
Фоткаємось, на годиннику 15:10, пять точок є, по машинам, тапку в пол.......
І капкан, машина висить чітко посередині на валу висотою 50-70 см.
Приїзджає два квадра, просимо смикнути, смикають, а воно не смикається.
Пробуємо копати, а там 2 см болота, потім 5 см замерзлої глини, далі трамбована глина.
Пробуємо зачіпити лебідку за той кущ, що і є сама точка, хоч він і стоїть під прямим кутом до авто, виходу немає тянемось, і от ми по другу сторону валу.....
Можна пробувати виїхати, виїзд є але ми до нього задом і там калюжа що по словам штурмана"туди краще не їхати", місця для того щоб розвернутись - нуль, з одної сторони все той же вал, з другої сторони - обрив і невідомо на скільки він міцний.
Наступні 1,5 години дзвоним, копаєм, вдягаємо цепі, просто сваримось (бо штурман казав їхати на фініш, а я вперто поїхав за тою точкою).
Після того, як нам сказали що евакуювати нас нікому, прийнято рішення іхти в ту саму калюжу задом, в ній розвернутися, і передом штурмвати підйом.
Як виявилось далі - в калюжі ми навіть не буксанули, але зупинились на підйомі, почали розмотувати лебідку і тут прихала допомога (дякую хлопцям з патруля), ми успішло за них зачіпились і вибралися на дорогу.
Якщоб одразу так поїхали витратили б не більше 20 хв.....і до фінішу 7 хв асфальту
В результаті фініш в 16:50. Після закриття.
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
- Quadro^^
- Повідомлень: 458
- З нами з: 17 листопада 2010, 23:01
- Ім'я: Олег
- Авто: BRP Outlander 1000XT, Renegade 1000 XXC
- Звідки: Львів-Винники
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
MOTOR, сорі шо не потратили більше часу шоб витягнути вас! на фініш приїхали за 10 хв до закриття .. і всього на 2 хвилини швидше ніж суперники з однаковою кількістю точок))
хто має фотку, та шо перша у статті ?)tad100 писав:http://zik.ua/ua/news/2013/02/05/392063
http://www.youtube.com/user/olehvoitovych/videos?view=0
- Quadro^^
- Повідомлень: 458
- З нами з: 17 листопада 2010, 23:01
- Ім'я: Олег
- Авто: BRP Outlander 1000XT, Renegade 1000 XXC
- Звідки: Львів-Винники
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
а куда звертатись якшо я хочу ті фоткі отримати ? )) хочаб зі мною) то вроді законно, хех)
http://www.youtube.com/user/olehvoitovych/videos?view=0
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Я би сюди написав - http://zik.ua/ua/about/
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Все ок! Я рахую як на перший раз, то ми нормально покатались.Quadro^^ писав:MOTOR, сорі шо не потратили більше часу шоб витягнути вас! на фініш приїхали за 10 хв до закриття .. і всього на 2 хвилини швидше ніж суперники з однаковою кількістю точок))
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
може хтось якісь фотки закине ......
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Славик, а вот скажі, ти на 207 КП через Камулу валив? Цікаво просто.зуб писав:може хтось якісь фотки закине ......
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
207 брав і на камулу йшовавтобат писав:Славик, а вот скажі, ти на 207 КП через Камулу валив? Цікаво просто.зуб писав:може хтось якісь фотки закине ......
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Від Романова в чоло на крутий схил чи з іншого боку від болота? Просто в неділю бачили на Камулі сліди, то так і подумав, чії могли бути
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
напевно від болота, я точно непамятаю, бо їздили скоро і все перекрутилося, но підйомчик був класний і спуск тоже, а ви в неділю що там робили???????????автобат писав:Від Романова в чоло на крутий схил чи з іншого боку від болота? Просто в неділю бачили на Камулі сліди, то так і подумав, чії могли бути
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
я так поняв що мова йде про ті горбаки коли їдеш по газопроводі????????автобат писав:Від Романова в чоло на крутий схил чи з іншого боку від болота? Просто в неділю бачили на Камулі сліди, то так і подумав, чії могли бути
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Ну ми їздили толпою в неділю на Камулу,коли ві в ВУВАЗика бавились в королівському. Мова ідеться про ти як раз горбаки, де проходить нафтопровід. Просто цікаво , хто яки шляхи находить. Коли КП прокладаються, здаеться, що то все за годину обїхати можна і тоді переживаеш. А по тім дівуешся, коли всі знаходять свої дороги і деколи дуже неочікувані шляхи.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
я завжди їду напряму, якшо неполучається шукаю обїзд, але таке буває рідкоавтобат писав:Ну ми їздили толпою в неділю на Камулу,коли ві в ВУВАЗика бавились в королівському. Мова ідеться про ти як раз горбаки, де проходить нафтопровід. Просто цікаво , хто яки шляхи находить. Коли КП прокладаються, здаеться, що то все за годину обїхати можна і тоді переживаеш. А по тім дівуешся, коли всі знаходять свої дороги і деколи дуже неочікувані шляхи.