І етап Кубку Львова 2013.02.02
- Alex_L
- Повідомлень: 607
- З нами з: 17 червня 2008, 21:31
- Ім'я: Олександр
- Авто: Колись був ARO 10.4, Daihatsu ROCKY F75 2.8TD, BMW 315 E21
- Звідки: Львів
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
А чи є в когось точне положення ціх точок (205 та 305)? Чи хочаб показати на карті куди вони змістились. Точки ставились з інтервалом 2-3 хвилини і відстань між ними порядку 20 метрів, наскільки я пам"ятаю. Трек записаний під час прокладання:
На ньому дійсно є якась петля дальше точки, але не можу пригадати чи то ми шукали місце для точок, чи це і є цей глюк. Але довжина цієї петлі 148 метрів, і аж ніяк не 400.
Нарахунок цього:
"102 і 302 мають ідентичну координату, хоча де-факто це є 102
109 і 308 аналогічно мають ідентичну координату, хоча це є 109" - можливо, координати цих точок дуже близьки, але в обох наборах точок вони присутні (ТР1 та ТР3).
На ньому дійсно є якась петля дальше точки, але не можу пригадати чи то ми шукали місце для точок, чи це і є цей глюк. Але довжина цієї петлі 148 метрів, і аж ніяк не 400.
Нарахунок цього:
"102 і 302 мають ідентичну координату, хоча де-факто це є 102
109 і 308 аналогічно мають ідентичну координату, хоча це є 109" - можливо, координати цих точок дуже близьки, але в обох наборах точок вони присутні (ТР1 та ТР3).
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
А на четвертому етапі теж боота і КП з таблицями не було? Йолі, там в тих місцях повно боота, але воно все замерзло. Пропоную ще раз, виділіть з квадрів людину, яка прокладе КП. Попереджу одразу: поганяти хочуть всі, але комусь треба це робити такожQuadro^^ писав:я вже дуже давно чекаю точок-стовпців як на більшості серйозних змагань .. шось подібне було на кубку тартака, на скільки я знаю! тоді є можливість поставити точку посередині якогось болота чи в озері або ше якось так шоб обов*язково треба було заганяти квадри в якусь западню, трохи помісити і поплавати, а не їздити по лісі і збирати точки як гриби) коли їх тяжче найти, ніж взяти)) були точки і складні, і цікаві, особливо в горах, але не вистачає води і болота, річок, ставків, трясовини і тд ..автобат писав:При прокаданні КП орги старалися шукати якнайбільше засадних Місць. Нажаль людським рукам не під силу змінювати рельеф і заболоченість місцевості. Крім того, коли народ їде ковбаситись, то спеціально шука собі калабаньки і в них риеться, а на змаганнях в цілях економії часу стараеться обминати засади. Це є різниця. Ви наступного разу обирайте собі маршрути добирання до КП через самий гамнолін і буде вам щастяQuadro^^ писав:нічого не змінилось, точки по складності такі самі як були .. ну може тр 1 трохи складніші, тр 3 точно не складніші ..марік писав:І саме головне забув напишіть ВРАЖЕННЯ ВІД ОФІЦІОЗУ
а страховка, перевірка в медичному диспансері, трохи якихось паперів мусять бути! так себе хоч на змаганні відчуваєш, а не йух зна де! ше би люди попідтягувались, було би в 2 рази веселіше, і точки складніші, лєбьодкою я 2 рази користувався, напарнік 3, і то при тому шо взяли майже всі точки .. слабо!
кароче як на мене то рухаємся в правильному напрямку! тільки треба якось народ зацікавити!
приблизно так я собі то всьо уявляю:
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Можна я :автобат писав:
Пропоную ще раз, виділіть з квадрів людину, яка прокладе КП.
Пропоную взяти якогось квадроцикліста спорцмена який був на змаганнях вищого рівння, він і роставе точки для квадрів
Напевно буде чесно
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Легко - Додаток 1, індивідуального регламенту (я навіть цитату викладав, останнє речення). Якщо так. ТО КП знімається. Хто взяв - тому не зарахують. Треба обирати між одним "не справедливо" та іншим. Тому в регламенті це прописано. Тожі не варто занурюватись в пошуки більше 150 м. радіусом, витрачати час, знайти точку за півкілометра і після її зняття казати що це не справедливо, ми ж 3 год. стратили. Інакше ми це питання ніколи не вирішимо. І це проблема любого ГПС орієнтування.myshketer писав:А вот это интересный момент - Володимир, ты не мог бы его разъяснить?
Якщо є кращі пропозиції, пишіть. Тільки не пишіть єрунди.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
хм, а якшо екіпаж надасть трек - доказ того, що був там, де б мала бути точка? Тобто якщо заїхав туди, то може і зарахувати її, якщо її там не було.
- Quadro^^
- Повідомлень: 458
- З нами з: 17 листопада 2010, 23:01
- Ім'я: Олег
- Авто: BRP Outlander 1000XT, Renegade 1000 XXC
- Звідки: Львів-Винники
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
на четвертому етапі деякі точки були супер, стовп був один, в тому озерці .. але ви бачили як квадри беруть то мінімальне болотце .. слабо!автобат писав:А на четвертому етапі теж боота і КП з таблицями не було? Йолі, там в тих місцях повно боота, але воно все замерзло. Пропоную ще раз, виділіть з квадрів людину, яка прокладе КП. Попереджу одразу: поганяти хочуть всі, але комусь треба це робити такожQuadro^^ писав:я вже дуже давно чекаю точок-стовпців як на більшості серйозних змагань .. шось подібне було на кубку тартака, на скільки я знаю! тоді є можливість поставити точку посередині якогось болота чи в озері або ше якось так шоб обов*язково треба було заганяти квадри в якусь западню, трохи помісити і поплавати, а не їздити по лісі і збирати точки як гриби) коли їх тяжче найти, ніж взяти)) були точки і складні, і цікаві, але всі такі в горах, не вистачає води і болота, річок, ставків, трясовини і тд ..автобат писав:При прокаданні КП орги старалися шукати якнайбільше засадних Місць. Нажаль людським рукам не під силу змінювати рельеф і заболоченість місцевості. Крім того, коли народ їде ковбаситись, то спеціально шука собі калабаньки і в них риеться, а на змаганнях в цілях економії часу стараеться обминати засади. Це є різниця. Ви наступного разу обирайте собі маршрути добирання до КП через самий гамнолін і буде вам щастяQuadro^^ писав:нічого не змінилось, точки по складності такі самі як були .. ну може тр 1 трохи складніші, тр 3 точно не складніші ..марік писав:І саме головне забув напишіть ВРАЖЕННЯ ВІД ОФІЦІОЗУ
а страховка, перевірка в медичному диспансері, трохи якихось паперів мусять бути! так себе хоч на змаганні відчуваєш, а не йух зна де! ше би люди попідтягувались, було би в 2 рази веселіше, і точки складніші, лєбьодкою я 2 рази користувався, напарнік 3, і то при тому шо взяли майже всі точки .. слабо!
кароче як на мене то рухаємся в правильному напрямку! тільки треба якось народ зацікавити!
приблизно так я собі то всьо уявляю:
там реально було де розвернутись, замулена річка, купа всякіх затоплених ділянок, річки, болота, як проїжали то всьо плакати хотілось) я на кубку львова не пам*ятаю коли останній раз заїжав в воду вище підножок(
для машин сложность нормальна як на мене! сама траса дуже цікава, все супер!
просто як ставити КП суто для квадрів, то зробіть нам свято, зробіть тяжко і глибоко! шоб було важко "взяти" точку, а не важко знайти її! я не кажу зробити взяття точки складним за рахунок спускання квадрів на лєбьодках в рів)) просто різноманістність має бути, гори є, а болота і води немає!
http://www.youtube.com/user/olehvoitovych/videos?view=0
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Ні. Це лише доказ того що Кп не б'ється. Доказом зарахування КП є правильно виконана фотофіксація.Khimik писав:хм, а якшо екіпаж надасть трек - доказ того, що був там, де б мала бути точка? Тобто якщо заїхав туди, то може і зарахувати її, якщо її там не було.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Олег я розумію твої бажання. Але наразі ми всі виходимо з наших фізичних, технічних, часових та фінансових можливостей. Ніхто абсолютно не проти ставити складні точки. В залік йде 3-и етапи з 4-х. Давай на наступний етап поставиш КП для всі? Але май на увазі, що згідно чинного законодавства України рух водоймами категорично заборонений. Тож з цим можуть бути дуже великі проблеми в організаторів, якщо вони понаставляють КП в річка, озерах. Що до болота ситуація трохи простіша.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- Quadro^^
- Повідомлень: 458
- З нами з: 17 листопада 2010, 23:01
- Ім'я: Олег
- Авто: BRP Outlander 1000XT, Renegade 1000 XXC
- Звідки: Львів-Винники
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
я можу допомогти поставити КП для ТР, якшо мене потім пустять їхати по точках АТВ!Volodymyr писав:Олег я розумію твої бажання. Але наразі ми всі виходимо з наших фізичних, технічних, часових та фінансових можливостей. Ніхто абсолютно не проти ставити складні точки. В залік йде 3-и етапи з 4-х. Давай на наступний етап поставиш КП для всі? Але май на увазі, що згідно чинного законодавства України рух водоймами категорично заборонений. Тож з цим можуть бути дуже великі проблеми в організаторів, якщо вони понаставляють КП в річка, озерах. Що до болота ситуація трохи простіша.
лісні річушкі тоже рахуються як водойми? маленькі болотні озерця і заводі(наприклад біля річки затоплена ділянка з болотом) рахуються як водойми ? тоді все не так просто як я думав .. (
я думаю шо в лісі можна сміло ставити КП в річушці наприклад .. всеодно в глибоких річках і озерах КП не поставиш!
http://www.youtube.com/user/olehvoitovych/videos?view=0
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Alex_L писав:А чи є в когось точне положення ціх точок (205 та 305)? Чи хочаб показати на карті куди вони змістились. Точки ставились з інтервалом 2-3 хвилини і відстань між ними порядку 20 метрів, наскільки я пам"ятаю. Трек записаний під час прокладання:
На ньому дійсно є якась петля дальше точки, але не можу пригадати чи то ми шукали місце для точок, чи це і є цей глюк. Але довжина цієї петлі 148 метрів, і аж ніяк не 400.
Нарахунок цього:
"102 і 302 мають ідентичну координату, хоча де-факто це є 102
109 і 308 аналогічно мають ідентичну координату, хоча це є 109" - можливо, координати цих точок дуже близьки, але в обох наборах точок вони присутні (ТР1 та ТР3).
про 205 нічо не скажу.
305 точку взяли на координаті 49.692881° N 24.365892° E
віддалення від КП по легенді - 170 метрів по прямій.
враховуючи те, що це по суті з іншого боку пагорба - навколо нього набіжить метрів 300 відстані.. щодо точок 102 & 308 та 109 & 308
в наборах вони присутні, але їх координати не близькі, а ідентичні
109 - 49.666290° 24.388733°
308 - 49.666290° 24.388733°
до них ще третьою і 208 затесалась, але її координату я не перевіряв, а з ТР2 до неї мабуть ніхто і не доїхав, раз мовчать... я писав вище, що чудеса з точками почались біля табору
ось наприклад КП 301 - віддаленість від координати з легенди і фактичної - 30 метрів
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
регламент вказує на те, що неможливість об'єктивної класифікації інших екіпажів зобов'язує Колегію Спортивних Комісарів прийняти рішення про скасування результатів даного КП.Volodymyr писав:Є по факту змагань, але не на форумі після них. По решта спробуємо врахувати.Balamut писав:невже немає ніяких внутрішніх процедур виправлення власних штанг організаторами
мова звичайно іде про знищення КП, але аналогія ситуації очевидна.
комісари були обізнані з ситуацією.
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
цілком логічно, але є питання.Volodymyr писав:Легко - Додаток 1, індивідуального регламенту (я навіть цитату викладав, останнє речення). Якщо так. ТО КП знімається. Хто взяв - тому не зарахують. Треба обирати між одним "не справедливо" та іншим. Тому в регламенті це прописано. Тожі не варто занурюватись в пошуки більше 15-0 м. радіусом, витрачати час, знайти точку за півкілометра і після її зняття казати що це не справедливо, ми ж 3 год. стратили. Інакше ми це питання ніколи не вирішимо. І це проблема любого ГПС орієнтування.myshketer писав:А вот это интересный момент - Володимир, ты не мог бы его разъяснить?
Якщо є кращі пропозиції, пишіть. Тільки не пишіть єрунди.
йдеться про цей абзац, як я розумію
"Якщо похибка розташування КП на місцевості становить понад 100м від ідеальних координат,
то дане КП буде виключено з траси змагання. Факт відхилення від координат повинен бути
підтверджений офіційними особами".
як знати цю різницю у відстані (радіусі), якщо точку учасником не виявлено (тобто нема з чим порівняти відстані),
а чи взяв суперник цю точку - невідомо, бо облік по номерам КП не ведеться і тим більше ніде не публікується...
патова ситуація.
знову ж таки, якщо регламент зобов'язує офіційних осіб підтверджувати факт відхилення координат,
то нехай би вони цим займались, оскільки у них є інформація від усіх сторін -
- є учасники, які повідомляють про відсутність точки і ймовірну похибку у координатах
- є результати (фотофіксації) всіх учасників, з яких видно чи хтось взяв спірний КП..
чи вони підтвердили цю інформацію? чи спростували?
п.с.
виправ у себе
Volodymyr писав:... не варто занурюватись в пошуки більше 15-0 м. радіусом, ...
- mr.Paganel'
- Повідомлень: 99
- З нами з: 13 листопада 2011, 11:53
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: ВАЗ 2121
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: І етап Кубку Львова 2013.02.02
Спасибо организаторам, очень круто было! Интересные и сложные точки тр1 и погода супер! И особенно порадовали зрители, не ожидал я столько их увидеть. Жаль, что до второй точки уже не добрались, сломали заднюю полуось и вернулись на финиш. Потом решили ещё прокатится по туризму и вырвали шпильку переднего моста, в общем как-то до Львова доковыляли. Выяснилось, что с одной точной мы заняли 3-е место, что подняло настроение после того как мы развалили автомобиль . Жаль, что не присутствовали на награждении, боялись не доехать.