І етап Кубку Львова 2012.01.28

Закрито
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення Alex67 »

pilgrim писав:
Alex67 писав:В exif кожного фото фіксується час.
Тогда надо будет перед стартом синхронизировать время на всех фотиках ...
Це не обов'язково, хоч звичайно полегшить алгоритм обробки.
Олексій
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення автобат »

Сидячі дупою на батареї поради давати не складно... Всіляку демагогію тре переводити до розряду практики. Так хто там на другий етап КП прокладати їде?
Мушкетер, роби прогу, щоб вкладала фоткі взяття КП в протокол.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення s.pal »

Андрюха у меня сегодня родилась мож и бредовая но идея, сделай ролик как заливать и устанавливать точки и пусть он будет выставлен перед линком на точки или в каком-то одном конкретном месте и те кто первый или второй раз едут на соревнования будут учится и заливать себе на ЖПС без проблем.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення Volodymyr »

Ролік? Просто відкрити в озіку файл з точками це зовсім не заливати їх. Це так само як в ворді відкрити файл. Проблема реально в тому що ви свої КПК і навігатори берети в руки тільки за 5 хв до старту. Я вже казав. Є час до покатушок, беріть і вчіться.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Astr0
Повідомлень: 58
З нами з: 05 січня 2011, 14:02
Ім'я: Андрій
Авто: Nissan Patrol Y61, BMW e34 525i
Звідки: Lviv

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення Astr0 »

Volodymyr писав:Ролік? Просто відкрити в озіку файл з точками це зовсім не заливати їх. Це так само як в ворді відкрити файл. Проблема реально в тому що ви свої КПК і навігатори берети в руки тільки за 5 хв до старту. Я вже казав. Є час до покатушок, беріть і вчіться.
Думаю це далеко не до всіх. Я, як штурман, вивчив всі точки на компі вночі перед етапом, прикинув як куди доїхати і де шанси взяти точку малі (ТР2 14, 43). Звичайно на фотках зі супутника майже не видно що і як, але приблизно можна щось прикинути.
Також проштудіював регламент (даремно, 8 год..., на час в карті і карнеті ніхто не дивився, тільки на фотки точок).
Взяли по порядку: 18, 1, 27, 3, 6, 42, 43, 20, 23, 1775, 19, 8, 9, 11.
Не взяли: 28(не могли підїхати 4-5 метрів що сфоткатись, потім впали в рів і витягались десь 40+ хв, без лебідки), 24 (навіть не їхали по часу, якщо б встигали - в кінці), 15 (їхали, але подзвонив дгув і сказав що не 8, а 7 год тому рванули на фініш), 14 (не доїхали, але по-плану мали б приїхати подивитись що там і далі по ситуації).
pilgrim писав:
Alex67 писав:В exif кожного фото фіксується час.
Тогда надо будет перед стартом синхронизировать время на всех фотиках ...
Не обов"язково, можна по фінішу зафіксувати різницю в часі, якщо з фотіком під час етапу не хімічили, то враховуючи різницю час буде правильний. Якщо годинник переставляли то і синхронізація не допоможе.
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення автобат »

От кашу розвели... Та викиньте на форум кожний фотографії взяття КП свої та ї усе. :lol:
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення myshketer »

Ниц не понял про фотки и остальное...
Киньте мне, пожалуйста, пару треков с последнего етапа, для тестов
myshketer (собака) mail точка ru
или сюда
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення автобат »

myshketer писав:Ниц не понял про фотки и остальное...
Киньте мне, пожалуйста, пару треков с последнего етапа, для тестов
myshketer (собака) mail точка ru
или сюда
Ну чё ж не понял, Андрушка? Сроби программу, которая при приеме КП сразу будет вмещать в себя каждого участника и фотографии взятых им КП. Это будет такой себе протокол, котрый сразу будет фиксировать и время. Потом организаторам только надо будет готовые данные скинуть на форум, где каждый сможет увидеть: место, время и фото взятия точек всех участников. Вот тебе и работенка, шоб не расслаблялся, а то тока знаешь, шо Мушкетерчиков строгать :lol: :lol: :lol:
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення myshketer »

С фотками идея плохая.

Во-первых, скажите, что делать, если фоток одной КП будет несколько? По логике вещей, надо выбрать только лучшую - кто этим будет заниматься? Чаще всего - лучшая та, которая последняя, но где гарантия, что никто просто не сфоткает свой автомобиль на фоне точки, для семейного архива? Тогда уже придется накладывать ограничение по кол-ву и содержимому фоток - кому это надо?
Во-вторых, все фотки всех участников на точках примерно одинаковые (номер точки, рука-рука, номер экипажа) - зачем их вообще выкладывать?
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення автобат »

А какого ж хрена на трех страницах все хотят увидеть и узнать, кто как и куда ехал и как брал КП? это ж не я идею подал. Шо за народ? Хотели смотреть фото взятия точек, теперь оказалось не надо; все все знают как правильно, а как предложил кому-нибудь 2-й этап организовать, всем сразу кнопки на компах позакисали. Чё ж у нас критиковать умеют все, умные слова все знают, как что делать все всё умеют и даже научат, а как сделать что-то для своих же однодумцев, так опять кроме Володи и не кому?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
Balamut
Повідомлень: 293
З нами з: 19 травня 2011, 12:07
Ім'я: Balamut
Авто: atv

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення Balamut »

автобат писав:А какого ж хрена на трех страницах все хотят увидеть и узнать, кто как и куда ехал и как брал КП? это ж не я идею подал. Шо за народ? Хотели смотреть фото взятия точек, теперь оказалось не надо; все все знают как правильно, а как предложил кому-нибудь 2-й этап организовать, всем сразу кнопки на компах позакисали. Чё ж у нас критиковать умеют все, умные слова все знают, как что делать все всё умеют и даже научат, а как сделать что-то для своих же однодумцев, так опять кроме Володи и не кому?
чув дзвін, не знаю де він..

резюме в двох словах.
оскільки змагання відбувається не в очному режимі, а в заочному,
то після фінішу є цікавим аналіз та порівняння інформації, яка має безпосереднє відношення до результату учасника, тобто якоїсь статистики.

зібрати таку інформацію дуже просто безпосередньо на фініші.
цікавим на мій погляд було б відображати в таблиці результатів
номер точки і час її взяття - ці дані відображаються на екрані фотоапарату - їх потрібно тільки записати (в таблицю, в протокол, на легенді, на карнеті - будь-де де зручно суддям чи організаторам).

в результаті,
номер точки, їх послідовність і відрізки часу між взяттям точок дозволить учасникам порівняти свої маршрути із маршрутами суперників, проаналізувати чий маршрут був оптимальнішим, порівняти кількість затраченого часу на взяття конкретної точки, зрозуміти де виграв чи де програв по ходу етапу..

будь-яких зайвих затрат від організаторів (бланків, поліграфії) це не вимагає, буде витрачено трохи більше часу на прийняття точок від кожного учасника і все.

зверніть увагу також на те,
що фіксування результатів (в тій чи іншій формі) не має нічого спільного із прокладенням маршруту для етапу - це різні задачі, які прямого і безпосереднього зв*язку між собою не мають. тому не потрібно кричати на кожному куті про те, що "хто самий вумний, той хай і наступний етап будує"..
прокладка маршруту - це одне, а фіксація результатів - це інше. не потрібно займатись підміною понять.

а також не потрібно обговорення на цю тему сприймати як пошук якихось недоліків в роботі організаторів чи якусь критику.
це не критика, а лише побажання на майбутнє, реалізація яких (я сподіваюсь) зможе зробити проведення змагань цікавішими.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення AM »

Balamut писав:чув дзвін, не знаю де він..
...
прокладка маршруту - це одне, а фіксація результатів - це інше. не потрібно займатись підміною понять.
Але прийом точок роблять ті самі люди, хто і прокладав маршрут, бо інші беруть участь в змаганні.

Balamut писав:
автобат писав:
а також не потрібно обговорення на цю тему сприймати як пошук якихось недоліків в роботі організаторів чи якусь критику.
це не критика, а лише побажання на майбутнє, реалізація яких (я сподіваюсь) зможе зробити проведення змагань цікавішими.
Не сприймаю як критику бо не я прокладав.
Отже колись був такий принцип - "предожил - исполняй". Виходячи з нього хто готовий пожертвувати участю в етапі, щоб сидіти і приймати результати із заповненням часу взяття кожної точки і систематизацією результатів? Особисто я б не був готовий. Тому і від оргів вимагати додаткових зусиль на те, що не хочу робити сам - не буду. В такому випадку це могли б робити самі екіпажі. Тобто кожен фінішувавший екіпаж подає при прийомі табличку (чи готову флешку із файлом) із заповненими часами кожної точки (а для цього ці часи треба або відмічати в карнеті, або вибирати по часу фоток, що тоже додатковий геморой, але вже для екіпажу). І особисто мені, як учаснику це було б робити взападло, тому що САМЕ мені це не потрібно.
Залишається останній варіант. Якщо Мушкетер зробить прогу яка по треку буде сама розставляти часи взяття КП, то це буде ймовірний варіант, за умови, що екіпаж захоче ділитись треком. Однак тут теж бачу необхідністю людського коригування результатів, оскільки те що екіпаж був на КП не значить що він взяв цю КП навіть якщо штурман з навігатором підійли до самої точки, тобто прийдеться коригувати, які КП взяті (сфоткані правильно і прийняті суддями), а які ні, а це знову повинен робити або екіпаж або судді.

ПС. Теж нікого не критикую. Це лише моя думка і те що вона відрізняється від думки людей які запропонували додаткову фіксацію інформації - це нормально і навіть природньо - ми всі різні.
Аватар користувача
Balamut
Повідомлень: 293
З нами з: 19 травня 2011, 12:07
Ім'я: Balamut
Авто: atv

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення Balamut »

AM писав:
Balamut писав:чув дзвін, не знаю де він..
...
прокладка маршруту - це одне, а фіксація результатів - це інше. не потрібно займатись підміною понять.
Але прийом точок роблять ті самі люди, хто і прокладав маршрут, бо інші беруть участь в змаганні.
ну я тонкощів організації не знаю. на всіх попередніх етапах до цього часу, як я розумію, точки приймав тарас.
та і суть в іншому. але не буду повторюватись.
AM писав: Отже колись був такий принцип - "предожил - исполняй". Виходячи з нього хто готовий пожертвувати участю в етапі, щоб сидіти і приймати результати із заповненням часу взяття кожної точки і систематизацією результатів? Особисто я б не був готовий. Тому і від оргів вимагати додаткових зусиль на те, що не хочу робити сам - не буду. В такому випадку це могли б робити самі екіпажі. Тобто кожен фінішувавший екіпаж подає при прийомі табличку (чи готову флешку із файлом) із заповненими часами кожної точки (а для цього ці часи треба або відмічати в карнеті, або вибирати по часу фоток, що тоже додатковий геморой, але вже для екіпажу). І особисто мені, як учаснику це було б робити взападло, тому що САМЕ мені це не потрібно.
та раніше багато було принципів і де воно все зараз?
про додаткові зусилля це круто сказано, ну але якщо списати з екрану фотоапарату час з десяти точок та ще і з 20 екіпажів, то я навіть не знаю... я б назвав це титанічними зусиллями мабуть..
а от з екіпажами це вже непогана ідея - екіпажу не буде складно в карнеті (чи на окремому бланку) заповнити табличку з двох полів - номер точки і час, але судді повинні цю інформацію перевірити - перш за все прийняти рішення чи точку взято і звірити запис часу в таблиці із даними на екрані фотоапарату.

:idea: якщо буде потреба, можу "розробити" табличку з трьох стовбчиків - для фіксації номерів КП та часу їх взяття :lol: :lol: :lol:

AM писав: Залишається останній варіант. Якщо Мушкетер зробить прогу яка по треку буде сама розставляти часи взяття КП, то це буде ймовірний варіант, за умови, що екіпаж захоче ділитись треком. Однак тут теж бачу необхідністю людського коригування результатів, оскільки те що екіпаж був на КП не значить що він взяв цю КП навіть якщо штурман з навігатором підійли до самої точки, тобто прийдеться коригувати, які КП взяті (сфоткані правильно і прийняті суддями), а які ні, а це знову повинен робити або екіпаж або судді.
ну а щодо розробки проги, то це ідея теж хороша.
але її реалізація вимагає виконання багатьох умов - починаючи від забезпечення організаторів необхідною технікою, до наявності певного необхідного мінімуму техніки в самих учасників. і до того часу, поки самі організатори не зададуться метою перейти на автоматизований облік результатів, обговорювати це діло немає ніякого змісту.

ну а щодо того, що кому влом чи взападло :shock:, то це питання сімдесяттретє. якщо буде в регламенті прописано віддавати треки чи фотки, то відразу стане невзападло.
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення Volodymyr »

"Битва теоретиків" (с) :)
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Balamut
Повідомлень: 293
З нами з: 19 травня 2011, 12:07
Ім'я: Balamut
Авто: atv

Re: І етап Кубку Львова 2012.28.01

Повідомлення Balamut »

Volodymyr писав:"Битва теоретиків" (с) :)
я вже дописую таблицю :)
скоро кудись викладу ;)
Закрито