II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення umka »

Штураман нивы писав: Мы с Эрником, после финиша общались, он и сказал, что Вы случайно в огород залетели...
Это называется "слышал звон, да не знаешь, где он".

В селе мы перепутали дороги, подъехали к открытым воротам в чей-то двор. Спросили у хозяина, можно ли заехать во двор развернуться. Он отказал, аргументируя это тем, что мы ему сейчас весь двор перепашем. после этого с трудом развернулись на узкой дороге перед его воротами, на дороге, а не в огороде. Это все. И именно это Вам расказал Эрнест.

Очень не люблю, когда меня обвиняют в том, чего я не делал.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення автобат »

Дякую всым за чудову компанию!
Дякую организаторам за рубилово! Дякую всім, хто допомагав нам і нашим жінкам!
Дякую нашим жінкам за те, що вони з нами!
Вітаю учасників з черговим, чудово зклавшимся святом бездоріжжя!
Вітаю переможців з перемогою!
вітаю организаторів з тим, що по великому рахунку, учасники не принесли їм клопотів і те, що було задумано, вдалося на славу!

А відносно городів... Просто завжди треба пам ятати 2 речі: 1) Организатори не прокладають маршрутів в населених пунктах і треба шукати їхні шляхи;
2) Як би і куда ти не поспішав, нема приводу не відноситись з повагою до чужої праці.
Всіх цілюю.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення umka »

Вот:
Вкладення
LvivCup.jpg
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення Volodymyr »

Діма, ви по нафтопроводу туди і на зад мотнулися?
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення umka »

Ну да, это ж самый скоростной участок.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення myshketer »

Был, пока дождь не начался :(
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення автобат »

Смарю, Дима, на твой трек и жалею в очередной раз о своем УАЗике. На своей к 13 точке я ломился тоже, но не далеко, пришлось объезжать и 07 не взял по той же причине, что дюже уж завалено... А вернуться по нафтопроводу, может и действительно, быстрее, чем кубаситься дальше. в обратную сторону подъемы более пологие. чем от Селиська
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення Volodymyr »

umka писав:Ну да, это ж самый скоростной участок.
Оно конешно да. Но не 60 же до фініша йти. Просто з 4 КП 300 м до асфальту, а там по ньому +/- така ж відстань до фінішу.
Ми та як би в курсі твого реального часу і цікаво скільки б зекономив якби повертався назад по асфальту.

Послідовність прокладки точок цікавить? Чи нехай це буде таємниця оргів?
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення umka »

Volodymyr писав: Оно конешно да. Но не 60 же до фініша йти. Просто з 4 КП 300 м до асфальту, а там по ньому +/- така ж відстань до фінішу.
Ми та як би в курсі твого реального часу і цікаво скільки б зекономив якби повертався назад по асфальту.
Дело в последовательности.
Сначала была 4-я, а потом 10-я. От 10-й тоже 300м до асфальта. А от 4-й было быстрее вернуться на перекресток, чем от 10-й. Ну и по асфальту от 10-й ближе.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення Volodymyr »

Я суто про те що нафтопровід 2 рази проходили. Отже десь можна було зекономити по відстані (часу). І результат був би ще кращим. воно для спорту на перспективу дуже навіть корисно буде.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення umka »

По-твоему, надо было сначала на 13-10-7, а потом вернуться на нефтепровод?
Я для интереса возьму трек, скорости-то есть, и посчитаю, как было лучше.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення Volodymyr »

11, 01, 15, 03, 20, 05, 07, 24, 08, 18, 10, 09, 13, 23, 12, 22, 17, 26, 21, 14, 16, 25, 02, 06, 04 - десь так. Без подвійного проходу по нафтопроводу (дорога через Стрілки швидша)і без їзди через Романово. Можливо в р-ні точок 22, 17, 26, 23, 12 є якась більш оптимальна розв'язка. Але це вже тонкощі для вивчення.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення AM »

umka писав:По-твоему, надо было сначала на 13-10-7, а потом вернуться на нефтепровод?
Я для интереса возьму трек, скорости-то есть, и посчитаю, как было лучше.
Мені здаєтсья що по нафтопроводу туди і назад краще - поки дощу не було по ньому їхати не було проблем. Тим більше що після 4 точки 50 метрів чисто на лебідці (як розповідали) а це суттєвіші втрати часу.
Аватар користувача
іллі4
Повідомлень: 867
З нами з: 02 лютого 2009, 10:00
Ім'я: Іллі4
Авто: Fiat diablo 1,9 mjtd maxi
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення іллі4 »

Volodymyr писав:Діма, ви по нафтопроводу туди і на зад мотнулися?
я с Тарасом (Verta ) теж... правда пішки ))
active-style.com.ua
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: II етап кубку Львова 2010 з трофі дисциплін

Повідомлення umka »

Анализ трека вообще и нефтепровода в частности.
С 26 точки уехали в 11:16, с 4-й уехали в 11:43, вернулись на перекресток в 11:55. То есть вернуться по нефтепроводу заняло 8 минут, при том что мы по дороге туда пропустили одну точку, чтобы не разворачиваться и щелкнулись на ней на обратном пути. Просчитались, как раз на ней пришлось развернуться на обратном пути.

доехали до развилки точек тоже с одной точкой по дороге, 10-18-03 в 12:04, то есть за 9 минут из них 2 минуты пытались срезать через лес на 07. Вернуться оттуда заняло бы те же 7 минут.

Значит, на этом бы мы ничего существенного не выиграли. Но от 10 точки до финиша ближе и дорога лучше, чем от 04. проиграли бы больше.

Наша последовательность:

11,19,01,15,03,20,05,22,23,12,26,17,21,14,16,25,02,04,06,13,18,10,09,08,24,07, Попили кофе на финише, слетали пересняли 24., ФИНИШ

провтыкали 12, лучше было ...12,23.... Потеряли минут 10.
на нефтепроводе лучше было не ...25,02,04,06... а как-то по-другому, чтобы не разворачиваться на каждой точке. Это еще минуты 3
потом оптимальнее было бы ...18,09,08,24,07,10.... Это минут 10-15.
И если бы сразу нормально щелкнулись на 24, это еще 50 минут.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Закрито