Re: «WinToRuna '13»
Додано: 08 січня 2013, 09:39
Повний привід — це навіть не хобі, — це стиль життя! Засновано 22 XII 2001
http://lviv4x4.club/forum/
Как могу объяснить???!!!! А фиг его знает! Поднялся, увидел, сфотографировал! Встречный вопрос - А КАК У ВАС ПОЛУЧИЛСЯ ТАКОЙ КРЕСТ.....ну я конечно не сомневаюсь что вы там были, но всё-таки....как Вы это объясните???Range писав:Якщо заїхали на стандартному "Амароку" і на стандартній резині крізь те, що ледве взяли московські товариші на колесах пониженого тиску, то вам респект! Але, як можете пояснити фото, що було зроблене за тиждень до вашого підйому: кількість інію та снігу на хресті у вас явно менша.
тут фото за 02.01.13
невже відбулись такі зміни із обледенінням хреста?
тут фото самої бази за тиждень до нового року
і за 02.01.13
як видно таких радикальних змін не видно.
Наскільки мені відомо, відлиги за цей час там не було. Я не сумніваюся в правдивості вашого штурму...!
Теперь о подъёме. Что такое подготовленная машина для Руны??? Лебёдка??? Там она не нужна.... Остаются колёса и давление на единицу площади. Понятно, колёса приспустили до 0,5. А вот на счёт резины - чем зубастее резина, тем хуже. Как показала практика не надо подобие грязевой ставить - простую зимнюю, чтоб при пробуксовке не закапывалась. И, конечно, слаженные действия команды!!! Двое по бокам....с теми самыми коротенькими "пластмассовыми штучками" - штурман спереди - выверяли колею до миллиметров. Около 3часов напряжённой РАБОТЫ и мы наверху.Range писав:Я не сумніваюся в правдивості вашого штурму, але мені (і я думаю всім) було б цікаво почути звіт, яким чином із двома сандтреками можна випхати стандартну машину на гору, і це все після того, як вчора (тобто 2.01.13) туди штурмовали команди екіпажів на підготовлених машинах і в них нічого не вийшло. Я думаю всім би був цікавий досвід, чи ноу-хау, як це потрібно робити.
Ну а фото на Стігу на Драгобраті взагалі мене шокувало. Знаю цю гору дуже добре, бували такі моменти що і в дощ там небезбечно їхати, а тут зимою! - хлопці, поділіться технікою заїзду, я думаю всім буде цікаво!
Хай вас оберігає Господь, вас і ваші ідеї щодо штурму різних небезпечних вершин. Не знаю, чи в курсі ви деяких сходжень на машинках (і далеко не на амароках чи тундрах) на Жандарм влітку - але ви є безстрашні хлопці: Жандарм має не одного десятка принесенного в жервту як екіпажу так і пасажирів, тому, якщо хочете заставитись амароком - ставтесь в спорі із Господом Богом, а не з нами - я особисто для себе вже все доказав. Був всюди, крім Говерли на машині, і повірте не на спор, обо ще щось. (до речі: а як ви розвернулися на підйомі на Жандарм, чи поїхали на задній передачі?) Ці всі розмови - хірня, і ваші відповіді теж хірня. Були, та й були. Ні один спор на майно не має право на існування, якщо на кону життя чи здоровя людей. Я не думав, що такі мої питання поставлять в резонанс на амарок повторного заїзду - та хоч кожен день туди-назад!Паша писав: ..И перед тем как подняться на Стиг - поднимались на Жандарм, но до верха не дошли чуть-чуть....была нулевая видимость - боялись сорваться, хотя поднялись выше чем Стиг.
Драгобрат атаковали прямо в лоб, по лыжной трассе левой креселки(меньшей)...так идёт дорога по навигатору. Там налево на Жандарм, потом вернулись и направо на Стиг.
Рома прав. Не стоит испытывать судьбу. Цепочка из маленьких случайностей, может потянуть необратимое и страшное. Я однажды отговорил друзей от штурма Близнецов, меня чуть на смех не подняли, а через несколько дней там погибло 11 человек. За рулем ГАЗ 66 был человек, ВСЮ!!! жизнь связанный с офроудом. Который не один десяток раз забирался туда с экскурсионной группой. Но в тот день что-то пошло не так...Range писав:Хай вас оберігає Господь, вас і ваші ідеї щодо штурму різних небезпечних вершин. Не знаю, чи в курсі ви деяких сходжень на машинках (і далеко не на амароках чи тундрах) на Жандарм влітку - але ви є безстрашні хлопці: Жандарм має не одного десятка принесенного в жервту як екіпажу так і пасажирів, тому, якщо хочете заставитись амароком - ставтесь в спорі із Господом Богом, а не з нами - я особисто для себе вже все доказав. Був всюди, крім Говерли на машині, і повірте не на спор, обо ще щось. (до речі: а як ви розвернулися на підйомі на Жандарм, чи поїхали на задній передачі?) Ці всі розмови - хірня, і ваші відповіді теж хірня. Були, та й були. Ні один спор на майно не має право на існування, якщо на кону життя чи здоровя людей. Я не думав, що такі мої питання поставлять в резонанс на амарок повторного заїзду - та хоч кожен день туди-назад!Паша писав: ..И перед тем как подняться на Стиг - поднимались на Жандарм, но до верха не дошли чуть-чуть....была нулевая видимость - боялись сорваться, хотя поднялись выше чем Стиг.
Драгобрат атаковали прямо в лоб, по лыжной трассе левой креселки(меньшей)...так идёт дорога по навигатору. Там налево на Жандарм, потом вернулись и направо на Стиг.
Так это и по фотографии навигатора видно....BTR писав:мы были на Руне третьего января, около трех дня были на вершине.
Вот и нам стало страшно....тем более что видимость была метров 15. Хотя я там всё на квадрике объездил. Ко всему надо подходить с трезвой головой. Безрассудство и смелость - большие две разницы.Толстяк писав:Рома прав. Не стоит испытывать судьбу. Цепочка из маленьких случайностей, может потянуть необратимое и страшное. Я однажды отговорил друзей от штурма Близнецов, меня чуть на смех не подняли, а через несколько дней там погибло 11 человек. За рулем ГАЗ 66 был человек, ВСЮ!!! жизнь связанный с офроудом. Который не один десяток раз забирался туда с экскурсионной группой. Но в тот день что-то пошло не так...Range писав:Хай вас оберігає Господь, вас і ваші ідеї щодо штурму різних небезпечних вершин. Не знаю, чи в курсі ви деяких сходжень на машинках (і далеко не на амароках чи тундрах) на Жандарм влітку - але ви є безстрашні хлопці: Жандарм має не одного десятка принесенного в жервту як екіпажу так і пасажирів, тому, якщо хочете заставитись амароком - ставтесь в спорі із Господом Богом, а не з нами - я особисто для себе вже все доказав. Був всюди, крім Говерли на машині, і повірте не на спор, обо ще щось. (до речі: а як ви розвернулися на підйомі на Жандарм, чи поїхали на задній передачі?) Ці всі розмови - хірня, і ваші відповіді теж хірня. Були, та й були. Ні один спор на майно не має право на існування, якщо на кону життя чи здоровя людей. Я не думав, що такі мої питання поставлять в резонанс на амарок повторного заїзду - та хоч кожен день туди-назад!Паша писав: ..И перед тем как подняться на Стиг - поднимались на Жандарм, но до верха не дошли чуть-чуть....была нулевая видимость - боялись сорваться, хотя поднялись выше чем Стиг.
Драгобрат атаковали прямо в лоб, по лыжной трассе левой креселки(меньшей)...так идёт дорога по навигатору. Там налево на Жандарм, потом вернулись и направо на Стиг.
Нельзя покорять горы, лучше с ними договариваться. Я неверующий, но каждый раз после дрожи в коленках благодарю судьбу, что все живы-здоровы, что сломалось что-то на самом интересном месте, что в связи с погодой отменили опасный маршрут. Может я трус?
А ещё встретили спускающихся лыжников - респект им....это пешком подняться, да ещё и в такую погоду....Они, кстати, тоже нам сказали что невозможно подняться....раззадорилиBTR писав:Видели следы арктик трака, еще были следы двух снегоходов.