Сторінка 1 з 4

Зимний рейд WTR-2003

Додано: 22 жовтня 2003, 10:02
Volodymyr
Очередная запланированая акция - WTR-2003 (WinToRuna). Окончательный маршрут пока что отсутствует, так что принимаются предложения. Кроме того хотелось бы узнать ваше мнение относительно сложности и характера маршрута. После небольшой сортировки того что было предложено как варианты "ЗА" и "ПРОТИВ" я тут прикинул небольшую голосовалку. Голосуйте.

Немного о зимних маршрутах. Все они берут начало из наших зимних пеших маршрутов, поэтому забегая вперёд скажу что жить зимой в горах и даже без палатки возможно и не смертельно. Питатся на морозе и вести какие-то работы, жить в машине тоже возможно (это уже из оффроуд опыта). И не надо как довод закидывать тезы: снег, мороз и отсутствие воды. И не спрашивайте метя и Катоныча - "А ты был зимой в горах?", бо просто не смешно уже

Больше всего внимания попробуйте приделить тому что делать когда дороги нету, как сделать так что б машина ехала и заводилась, что брать и куда ехать.

Относительно сроков. Приблзительно 20-31 декабря этого года. Как вариант 25-29 декабря.
Хочется напомнить что WTR это не совсем развлекательные экспедиции, и не соревнования с победителями, это скорее тест на право называть себя людьми которые могут и хотят. Тест техники, тест человечиских ресурсов и интелекта. А что взамен? Смотрите фотоальбом http://offroad.lviv.ua/photoalbum/6 - таких панорам летом вы не увидете, ди и вообще то что можна увидеть и почуствовать зимой летом не найти (в принципе как и наоборот).

Зимний рейд WTR-2003

Додано: 22 жовтня 2003, 22:50
marko
Голосування - трошки не зручно. Або мало варіантів, або вони не так зкомпановані :)
Мене, наприклад, більше цікавить:
•команда - люди, хто їде, до чого вони готові
•досить важливим є піднятись кудись, не обов'язково на контрольні точки
•ночувати в машині або в готелі - не дуже. Я схиляюсь до палатки
•вважаю гріхом не залишити лижний або сноубордівський слід на вершині, яку підкоримо
•температура: не дуже важлива, погано, якщо буде -50 або 0
•опади: довготривалий дощ або сніг - можна нікуди не заїхати, майже нічого не побачити, значно збільшується небезпека. В таких умовах, вважаю доцільним перенести рейд в часі

Re: Зимний рейд WTR-2003

Додано: 23 жовтня 2003, 09:48
Volodymyr
marko писав:досить важливим є піднятись кудись, не обов'язково на контрольні точки
От піднятись кудись, тобто якись вершини і хребти я і мав на увазі коли писав про контрольні точки. Це відносні позначення яки ми намічаємо як ті де ми маємо побувати.
marko писав:ночувати в машині або в готелі - не дуже. Я схиляюсь до палатки
Справа смаку. Просто машина чи палатка - це не вибір, а просто варіант - де подобається, там і спиш бо одне і другє в тебе є з собою. Готель же з собою не потягнеш і не кругом вони є (на Руні точно нема, на Боржаві теж :lol: ).
marko писав:вважаю гріхом не залишити лижний або сноубордівський слід на вершині, яку підкоримо
Справа персональна зновуж таки, але якщо там хтось поламається, чи злитить то певно радості буде мало. На тему що ніхто не злетить і все буде нормально - це питання 101, всі завжди замучені, дехто з машини вийти не може... а тут на лижі. Результат буде потрясний. Особливо якщо на вершину забиратися півдня з штовханням і копаннямм, а потім встати на лиді і поцелені в низ. Перепрошую но це dial-up через IP-телефонію.
marko писав:опади: довготривалий дощ або сніг - можна нікуди не заїхати, майже нічого не побачити, значно збільшується небезпека. В таких умовах, вважаю доцільним перенести рейд в часі
Перенести його на коли? На літо? :wink: Погода може змінитися на наступний день коли ми в горах, так що тут можна десь приблизно прив'язатися до того коли їдемо і що робимо.

Додано: 27 жовтня 2003, 11:03
Katonych
Смотрел фото. Много думал.
(ещё не посканил, в процессе)

Если я зимой поеду в WTR и рулить мне будет нечем - Я ВАМ НАСНИМАЮ !!!

Додано: 27 жовтня 2003, 13:09
Sashko
На цих вихідних два екіпажі нашого Клубу (Десперадо та Юрій Довбуш)провели розвідку підйому на гору Тростян а також ПЕРШИМИ(!) в цьому році успішно відкрили лижний сезон.
Висновки:
На Тростян є дві(!) дороги, обидві цілком реальні за умови хороших ланцюгів. Відповідно одною можна піднятись а другою спуститись.
Як на мене, гірка цікава як для разового підйому-спуску (кожен лижник розуміє, що таке побачити свої джипи на верху Тростяну!), так і для початку(закінчення) Зимового Рейду.

Додано: 28 жовтня 2003, 17:32
yurdo
А я купив собі КОЛЕСАААА! 225 х 75 - майже муд терейн. От поставлю - тоді побачимо - арки напевно треба буде нафіг обрізати . Протектор кусаючийся і гризучий можна навіть зашипувати - але нащо ....Тепер я не буду буксувати .Може когось треба витягнути ?????

Додано: 28 жовтня 2003, 17:39
Katonych
yurdo писав:225 х 75
Вітаю! 225/75/R13 ? ;-)

Додано: 29 жовтня 2003, 08:18
Bravo
yurdo писав:А я купив собі КОЛЕСАААА! 225 х 75 - майже муд терейн. От поставлю - тоді побачимо - арки напевно треба буде нафіг обрізати . Протектор кусаючийся і гризучий можна навіть зашипувати - але нащо ....Тепер я не буду буксувати .Може когось треба витягнути ?????
А відліфтуватись не збираєшся? Технологія вже відпрацьована ;)

Додано: 29 жовтня 2003, 15:04
Sashko
yurdo писав:А я купив собі КОЛЕСАААА! 225 х 75 - майже муд терейн.
Щиро вітаю! От побачиш, наскільки це якісне перевтілення машини!
yurdo писав:От поставлю - тоді побачимо - арки напевно треба буде нафіг обрізати .
Мабуть. Можна буде не ліфтувати, але арки прийдеться покромсати...
yurdo писав: ....Тепер я не буду буксувати .
В нашому клубі поповнення групи "Спорт"! ;-)
yurdo писав:Може когось треба витягнути ?????
Ну слава Богу не я один тепер евакуатором буду. ;-)

Додано: 30 жовтня 2003, 20:31
yurdo
НУ ВОТ! Колеса стоять - після двох днів роздумів і збирання інфи про диски - колеса - вильоти дисків і всілякі розміри -6J - 6.5 J - я їх поставив -УРА - є ще місце - і здивовані бортувальники - незрозуміли як ті кола на Ниву влізли і нашо їх мені ...але :shock: вони почали терти тіко на ходу...і жужжу я тепер как бджіл- слава ручкам трударям і звукоізоляції...але висновок один - підкрилки зняти і :cry: різати арки. Спорт- так спорт.
З вівторка машина на приколі - роблю двигло - в ..... :twisted: 125-135 конячок. може вийде більше.Десь за два тигодні виїду як на мустангові. Ждітє.

Додано: 31 жовтня 2003, 10:40
Katonych
yurdo писав:З вівторка машина на приколі - роблю двигло - в ..... :twisted: 125-135 конячок. може вийде більше.Десь за два тигодні виїду як на мустангові. Ждітє.
Прікольно. Якщо не секрет - за рахунок чого ?

Додано: 31 жовтня 2003, 11:27
yurdo
1- переробка головки - розпредвал -заміна клапанів на більші - від Форда , зміна фаз впуск-випуск - розрізна шестерня - заміна - викидання трамблера - на повну електроніку- з датчиками знімання обертів на маховику - трамблера немає бути взагалі - ставиться чіп блок з вшивання програми під конкретний двигун - врізання лямда зонду в карбік. Заміна шатунів з плаваючими пальцями - від 1.7 двигуна,розточка блоку ,встановлення гідро-зубчатого натягувача ланцюга , повна хонінговка з розвішуванням ваги на колінвалі і т.д. і т. п. - результат має бути - бо робитимуть аси - що займаються цим не перший рік. Можна з 1.6 двигуна зробити і 200 коней але це грошей багато треба і зменшується моторесурс на 60 % - + треба ставити радіатор масляний і вприск - це дуже багато грошей.
І ще перероблю глушак на прямоток з нержавійки + повня нова пересипка трансмісії з можливою заміною головних пар і встановленням блокіровок - якщо бабла хватить.

Додано: 31 жовтня 2003, 11:42
Katonych
"І ще перероблю глушак на прямоток з нержавійки " Dublyany Styling :)

Задумка серьозна, я навіть пару слів незрозумів.

Додано: 31 жовтня 2003, 12:05
marko
yurdo писав: - результат має бути - бо робитимуть аси - що займаються цим не перший рік.
Це у Львові такі аси? І хто ж вони такі? Кинь контакт, якщо не секрет.
yurdo писав: Можна з 1.6 двигуна зробити і 200 коней але це грошей багато треба
Якщо і це не секрет, скажи скільки "багато"?

Додано: 31 жовтня 2003, 15:52
yurdo
Нові колеса залишили свої сліди на танкодромі - і в ямі - ТАНКовій - з якої мене ледве витягнули - Колеса мене вивезли з другого разу - бо долбані бортувальники накачали аж 2.3 атмосфери.
Висновки- невистарчає для повного спокою двигла та блокувань - колеса добрі але треба оптимальний тиск - бо воно як бур - зариваються в болото коли тверді і стоять на місці. Мотору нехватає плавної тяги на низьких обертах- мало коней.
З приводу Асів - інженерного тюнінгу - можу при потребі познайомити.

ХТО КУДИ ЇДЕ В НЕДІЛЮ???????????????