Муки вибору

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
авіатор
Повідомлень: 33
З нами з: 20 жовтня 2016, 21:23
Ім'я: володя
Авто: jeep grand cherokee wj, 4.7, qd, v8, ltd.
Звідки: львів
Контактна інформація:

Муки вибору

Повідомлення авіатор » 20 жовтня 2016, 21:57

Доброго дня шановне панство. Ось і я морально і фізично дозрів для офроуду. Точніше я вже як рік займаюся ним в якості штурмана, повара, наливайщика, любителя випити і покурити. Але це все ніщо поки не маєш своєї машини для цього. В мене зараз дуже чудова, японська, дуже-низько літаюча, повнопривідна, недурно їдуча машина. Я просто обожнюю її але, я її добудував під свій смак і лад, все що хотів - зробив. Тепер руки чешутся до нового проекту, і так як я дуже обожнюю природу в любому її стані + до того всього весело покататися і випи... провести час з однодумцями, я все таки буду продавати свою пузотерку і купувати тепер щось високе і чудернацьке :mrgreen: . Ну окей, досить прелюдій... Корочче, довго вибираючи машину для легонького офороїда я ж звичайно дивився в сторону патруля і крузера 80. Але мій бюджет не позволяє мені взяти більш менш свіжого і не вбитого екземпляра. От я і зупинився на паджеро 2007-2008 років 3л бензин і тільки автомат. Можливо хтось щось порадить ще таких років в такому ціновому діапазоні з рамою. Машина буде використовуватися як в повсякденному житті так і для вилазок з вами на всякі змагання або зустрічі. Виступати буду максимум тр1, туризм буде в пріоритеті. Як я прикинув, на цю машину поставити комплект підвіски для ліфту, тапки макс 33 дюйми, передній силовик з лебідкою. Можливо потім блок у задній диф. Буду радий за любі підказки, ссилки, критику тощо. Також прошу вашого конструктивної та об'єктивної поради щодо установки газового балону замість запаски ззаду під днищем. Таке рішення обумовлено двома факторами, а саме : мотор цей ніразу не економічний, хочеться зберегти багажне відділення стоковим для рівної підлоги, щоб можливо було поспати в екстремальних ситуаціях. Розумію що це небезпечно для використання в офроуді. Можливо якісь будуть поради щодо конструкції або взагалі відмовитись від цієї ідеї.
П.С. машину буду купувати весною, зараз почну свою продавати. Так що флуд і роздуми вітаються.
П.П.С І радий вступити до лав вашого клубу.

Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 851
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Муки вибору

Повідомлення Denon » 20 жовтня 2016, 22:45

Якщо будеш ставити газовий балон, то перше з чим стикнешся, то малий пробіг на одній заправці. На сто по гбо як правило сильно радять то, шо в них на складі чекає щоб продатись, а не ліпший варіант конструктиву. Якщо запаска ззаду знизу, то не бери балон таблетку - мала ємність. Бери або один великий циліндричний балон впоперек кузова - паралельно до заднього моста (але шоб не висів нижче моста, або 4 короткі циліндричні балони (можливо по 40 л влізе) і став в ряд вздовж кузова.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...

max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1307
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Муки вибору

Повідомлення max » 21 жовтня 2016, 15:36

авіатор писав:Так що флуд і роздуми вітаються.

Я продаю свою машину.. Знаю що не рамна і дехто каже - "паркет", ну і 2001-й рік. Але раптом вам десь прийде в голову нею зацікавитись - то звертайтесь, розкажу, покажу все що є і так я є (з мене поганий продавець :)), покатаємся і зроблю дуже велику знижку. Вже рішення не треба приймати, але майте на увазі мою пропозицію :)

авіатор
Повідомлень: 33
З нами з: 20 жовтня 2016, 21:23
Ім'я: володя
Авто: jeep grand cherokee wj, 4.7, qd, v8, ltd.
Звідки: львів
Контактна інформація:

Re: Муки вибору

Повідомлення авіатор » 21 жовтня 2016, 15:56

max писав:
авіатор писав:Так що флуд і роздуми вітаються.

Я продаю свою машину.. Знаю що не рамна і дехто каже - "паркет", ну і 2001-й рік. Але раптом вам десь прийде в голову нею зацікавитись - то звертайтесь, розкажу, покажу все що є і так я є (з мене поганий продавець :)), покатаємся і зроблю дуже велику знижку. Вже рішення не треба приймати, але майте на увазі мою пропозицію :)

Дякую, я дивився ваш варіант. Чудова машина, але є 2 нюанси, це рік і ціна. Через те і відпав ваш варіант. Але все одно апарат достойний, тільки рідкий і на любителя(як моя пузотерка).
Сьогодні мені ще порадили поглянути в сторону корейців, соренто і ссанг йонг. Відгуки Омеляна про кайрон читав на ОРМі, але дизайн як на мене просто ужасний. Ну і відсутність якихось готових кітів і тп також трохи мене відштовхують. Але звичайно сучасніші та економніші двигуни тут виграють своє, і як сьогодні мені казали, дизайн у паджеро з 90тих, хоча це не аргумент для мене. Ось такі в мене на сьогодні новини по вибору авто. Чекаю далі ваших роздумів.
П.С. за пораду з газом дуже вдячний, візьму на озброєння. Ну і в сім'ї є вже одне авто на газу, так що до вибору обладнання приложу сили самостійно.

Аватар користувача
автобат
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4417
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Муки вибору

Повідомлення автобат » 21 жовтня 2016, 18:22

Ти дуже вибагливий, Вова
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

авіатор
Повідомлень: 33
З нами з: 20 жовтня 2016, 21:23
Ім'я: володя
Авто: jeep grand cherokee wj, 4.7, qd, v8, ltd.
Звідки: львів
Контактна інформація:

Re: Муки вибору

Повідомлення авіатор » 22 жовтня 2016, 10:01

Та не вибагливий я. А просто через те що не хватає фінансів на другу машину або на новий тлк105,у61 мушу викручуватися. Не хочется прогадати з вибором а потім кусати локті, через те я тут вирішив з вами провести довгу дискусію і потім кататися з посмішкою на лиці, як це зараз відбуваєтся.

Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2926
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Муки вибору

Повідомлення Katonych » 22 жовтня 2016, 14:58

А вообще все машины говно:

1. Год выпуска.
а) б/у г. — будут сыпаться
б) новые г. — тоже будут сыпаться, да еще и дорого

2. Страна-производитель
а) немецкие г — нет настоящего японского качества
б) японские г — нет настоящего немецкого качества
в) корейские г — нет вообще никакого качества
г) французские г — потому что г и все
д) американские г — потому что нет ни японского, ни немецкого качества
е) китайские г — тут вообще все ясно, даже говорить не о чем.
ж) наши г — ну не могут нормальные машины делать в стране, где медведи ходят по улицам

3. Двигатель
а) Бензиновый г — жрет много
б) Дизельный г — ремонтировать дорого
в) Гибрид г — батареи бешеных денег стоят
г) Газ г — непременно взорвется и воняет

4. Коробка передач
а) Ручка г — ее надо все время дергать, да еще и сцепление менять иногда
б) Роботизированная ручка г — дергает на переключениях и вообще ни фига не автомат
в) Автомат г — переключает не то и не туда, и ремонтировать дорого
г) Вариатор г — непременно сдохнет

5. Привод
а) Передний г — непонятно, как из заноса выходить
б) Задний г — непонятно, как в занос не попасть
в) Полный г — вообще ничего непонятно, обязательно убьешься

6. Кузов
а) Седан г — холодильник не влезет
б) Хетчбек г — багажник маленький
в) Универсал г — на фига этот сарай
г) Купе г — назад лезть неудобно
д) Кабриолет г — дует
е) Автобус г — большой слишком

7. Класс авто
а) А г — мопед с крышей
б) B г — едет как мопед, жрет как машина
в) C г — типа большой, а на самом деле маленький
г) D г — думали, это почти Е, а оказалось, это большой C
д) E г — ну и как парковать эту корову?
е) F г — вы видели, сколько оно стоит?

8. Руль
а) Правый г — обгонять не получится
б) Левый г — дорого и нет настоящего японского качества

9. Прочее
а) Тонировка г — ничего не видно
б) Отсутствие тонировки г — все видно с улицы и жарко
Главная дорога та, по которой едет танк

Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4162
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Муки вибору

Повідомлення s.pal » 22 жовтня 2016, 20:56

А на яку суму маэ бути покупка?
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!

Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4162
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Муки вибору

Повідомлення s.pal » 22 жовтня 2016, 21:03

Просто в гроші які коштує пахерік можна взяти сотку на пару років старшу http://m.rst.ua/oldcars/toyota/landcrui ... 97365.html
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!

Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4162
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Муки вибору

Повідомлення s.pal » 22 жовтня 2016, 22:28

Або за дешевші гроші більш новішу машину, яка досить гарно себе показує http://m.rst.ua/oldcars/nissan/np300/ni ... 77278.html
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!

Аватар користувача
ck
Повідомлень: 80
З нами з: 19 квітня 2011, 10:25
Ім'я: Сергій
Авто: 33х12,5х15 Пітбуль
Звідки: Львів Leopolis

Re: Муки вибору

Повідомлення ck » 23 жовтня 2016, 00:37

Як на мене, при нестачі фінансів купувати дороге авто для активного офроуду- це погана думка. Хобі вимагає фінансових затрат і чим далі то більших. В стокове авто потрібно вкласти не одну т. долярів, щоб довести хоча б до рівня експедиційного авто.

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6464
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: HJ60LG-KW (1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Муки вибору

Повідомлення Volodymyr » 23 жовтня 2016, 02:02

Нічого подібного. Хибна думка новачкив. Авто є - погнали в експедиці. Ми 15 років назад іздили в експедиціі на стоку з лопатами - нормально. Зараз просто джипер пішов мажористий. Поки ге купить г за 25К$ і невкладе стількіж не сиіздить з гаража а після вкладень не зіздить з асфальта.

Все це надумана фігня - є колеса під попою і жага пригод - треба іхати. Лопату, сірники, казанок, нямку, палатк, спальник взяв і погнав.

Багато хто як от моі батьки іздили в експедиціі і по лісам, полям і бродам, карпатам, білорусіям і прибалтикам на вісімці. І теж нормально. Всі проблеми - вони в голові.

авіатор
Повідомлень: 33
З нами з: 20 жовтня 2016, 21:23
Ім'я: володя
Авто: jeep grand cherokee wj, 4.7, qd, v8, ltd.
Звідки: львів
Контактна інформація:

Re: Муки вибору

Повідомлення авіатор » 23 жовтня 2016, 10:51

Оо як тема оживилась. Дякую за поради. Тепер по порядку, сумма в мене планується до 11 кілобаксів. Купувати сотку 14ти річну за 19к я взагалі не бачу сенсу. Ніссан що ви кинули я теж розглядав, але є ньюанс, це убогий салон без клімат контролю і всяких примочок. Я писав вище, що машина буде використовуватись і повсякденно і хочется якогось комфорту і більш добротних матеріалів.
Щодо нестачі фінансів, вони є і стабільно і немало, але ж в мене є крім хобі ще будова, яка теж витягує гроші, ось ось стану батьком, на це теж буде виділятись певна сумма. Через ці всі ньюанси я став дивитись в сторону таких машин. А на рахунок вкинути декілька тис долярів в машину це для мене не новина, повторюсь, в свою субару вкинута не одна тис долларів, це для мене не новина а скоріше стиль життя, ну і як я писав я їзджу штурманом і скільки треба чого вкинути щоб поїхати в експедицію я прекрасно розумію. Ну і підтримую Володимира, не так то все страшно, якщо не притримуватися стереотипів і йти по свому шляху.
П.С пішов дивитись ще на нп нп300 ))) Дякую за дискусію, продовжуємо...

Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4162
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Муки вибору

Повідомлення s.pal » 23 жовтня 2016, 13:30

Я правда забув ще про Спортягу
http://m.rst.ua/oldcars/mitsubishi/paje ... 11864.html
На дизелі не їздив нічого не скажу, але думаю не зле, бо л200 їздять і народ задоволений.
А от на бензині 3.0 АКПП льотав, ну дуже мені подобалось, шустра, юрка, в міському потоці пролазна. http://m.rst.ua/oldcars/mitsubishi/paje ... 98806.html.
Доречі гарно спати на надувному матрасі в салоні, по серед любого міста.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!

Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4162
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Муки вибору

Повідомлення s.pal » 23 жовтня 2016, 13:36

Про нісан, за ті гроші що його можна взяти, Рома Разін перешиє шкірою навіть панель, а всяких тюнінгованих няшок думаю зараз валом можна знайти щоб наприклад спідометер поміняти на інший колір, та й з клімою думаю проблем зараз не є, можна не клумі, А кондюк пів автомат поставити, майже та сама кліма тільки без табло з цифрами.
Ні в якому разі не заговорюю, то мислі в слух.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!


Повернутись до “Техніка, Спорядження, Навігація”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість