Амортизатори, марки, оцінки?
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Амортизатори, марки, оцінки?
Підійшов до проблеми заміни амортизаторів, тому хотів запитати хто, що використовує і які враження. Звісно що пошук рулить і в неті є багато відгуків але як мені здається, деколи відгуки пишуть продавці запчастин і все у них прекрасно, по друге кількість підробок брендованих фірм страшна, зрзуміло що підробляти джипівські не так цікаво як массові моделі але відновлювати ніхто не забороняє. Особливо цікавить досвід львівян - бруківка, ями, траса, село, ліс. Дякую.
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
OME рулит!
http://arb.com.au/
http://arb.com.au/
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Повівся на дешеве монро 4х4 адвенчур, газові, коли принесли обридався - гайки не ті, резинки фарбовані, але порівняно з волгівськими - просто атомні. Коли добью накатаю звіт, а відчуваю що скоро.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Можу вже накатати про адвенчурі (правда з нефарбованими резинками )
ВАЗ2121
За 5-ть років чотири рази міняв задні і два рази передні. Загальний пробіг - десь близько 200 тис. Точні дати і кілометраж можу підняти.
Загальне висновок - поки ні на що міняти не збираюсь. Показник ціна/продуктивність повінстю влаштовує
Режими експлуатації: сезон полювання на дичину, пів сезону полювання на хутрового - це десь близько 2-3 тисяч км в рік розбитих і не дуже лісових та польових доріг при неповному завантажені авто.
Плюс 2-3 тисячі км в рік гірських СИЛЬНО розбитих тягачами доріг, при майже максимальній загруженості авто.
Решта - стандартний режим експлуатації.
До передніх амортизаторів взагалі претензій нема. А ось задні - мені здається вони бояться сильних ударів при великій загрузці. По крайній мірі всі виходи з ладу я можу привязати до таких випадків. Хоча це не факт. Тай не факт, що інші амортизатори витримають такий режим.
Заміни досить регулярні. Тобто: перед - через ~100 тис, зад - через ~50 тис.
Чув про існування "лівих" адвенчурі, але сам в очі ніколи не бачив. Собі купую в Києві на "Валмі Автомотів"
ВАЗ2121
За 5-ть років чотири рази міняв задні і два рази передні. Загальний пробіг - десь близько 200 тис. Точні дати і кілометраж можу підняти.
Загальне висновок - поки ні на що міняти не збираюсь. Показник ціна/продуктивність повінстю влаштовує
Режими експлуатації: сезон полювання на дичину, пів сезону полювання на хутрового - це десь близько 2-3 тисяч км в рік розбитих і не дуже лісових та польових доріг при неповному завантажені авто.
Плюс 2-3 тисячі км в рік гірських СИЛЬНО розбитих тягачами доріг, при майже максимальній загруженості авто.
Решта - стандартний режим експлуатації.
До передніх амортизаторів взагалі претензій нема. А ось задні - мені здається вони бояться сильних ударів при великій загрузці. По крайній мірі всі виходи з ладу я можу привязати до таких випадків. Хоча це не факт. Тай не факт, що інші амортизатори витримають такий режим.
Заміни досить регулярні. Тобто: перед - через ~100 тис, зад - через ~50 тис.
Чув про існування "лівих" адвенчурі, але сам в очі ніколи не бачив. Собі купую в Києві на "Валмі Автомотів"
tad100 писав:Повівся на дешеве монро 4х4 адвенчур, газові, коли принесли обридався - гайки не ті, резинки фарбовані, але порівняно з волгівськими - просто атомні. Коли добью накатаю звіт, а відчуваю що скоро.
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Да их по левости не разобрать, коробка вроде фирма, номер на каждом амортизаторе есть, но на всех одинаковый, резинки ужас, гайки выкинул, а вот работают пока отлично (1000 км). Может завод производитель монро сам по себе левый? Меня монро тоже полностью устроили, но другое дело что мне не с чем сравнивать.rst писав:Чув про існування "лівих" адвенчурі, але сам в очі ніколи не бачив. Собі купую в Києві на "Валмі Автомотів"
Ну... 1000 км - це напевно рано ще висновки робитиtad100 писав:Да их по левости не разобрать, коробка вроде фирма, номер на каждом амортизаторе есть, но на всех одинаковый, резинки ужас, гайки выкинул, а вот работают пока отлично (1000 км). Может завод производитель монро сам по себе левый? Меня монро тоже полностью устроили, но другое дело что мне не с чем сравнивать.rst писав:Чув про існування "лівих" адвенчурі, але сам в очі ніколи не бачив. Собі купую в Києві на "Валмі Автомотів"
Завод - не знаю. Валмі кричить про чесність своїх поставок. Доречі в мене є фірмові гарантійні талони на амортизатори від Моноро. Правда не заповнені . Їх мають заповнювати авторизовані сервісні центри.
Доречі, в мене по сусідству "живуть" любителі Самар. Теж "присіли" на Монро і теж беруть їх на Валмі. Так ось у них десь кожна десята пара бракована. Але брак - це ще не показник. Валмі все міняє без проблем. Єдине питання - куди вони діваються після замін? Чи не на автобазари часом? І по знижених цінах продаються пересічному автолюбителю? А потім і слухи повзуть - мов Монро гі...но і т.д.
На рахунок порівняння - так власне і нема дуже з чим порівнювати. Якщо вірити описам Адвенчурі - то аналогів і не дуже назбираєш.
Здоровим глуздом наділений той, хто на все дивиться просто (с) Л.Вовенарг