Шум КПП і присадки
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Шум КПП і присадки
Ото завила мені п"ята так, що страшно включати, би шестерні не повискакували попри гофру в салон.
Ну і трета трошка, але менше, я так розумію - на одому валу сидят, чи шо?
Не маю сили вже ті коробки скуповувати і міняти, то думаю залляти який гель-ревілізант чи як їх там, хто шо думає про то?
Я кагбе скептично до того ставлюся, але ото погуглив - купа восторжених відгуків: шуми попропадали, передачі самі заскакують, варто лиш подути на ричаг в правильному азимуті і т.д.
Хтось тут мав досвід?
Ну і трета трошка, але менше, я так розумію - на одому валу сидят, чи шо?
Не маю сили вже ті коробки скуповувати і міняти, то думаю залляти який гель-ревілізант чи як їх там, хто шо думає про то?
Я кагбе скептично до того ставлюся, але ото погуглив - купа восторжених відгуків: шуми попропадали, передачі самі заскакують, варто лиш подути на ричаг в правильному азимуті і т.д.
Хтось тут мав досвід?
- звездочет
- Повідомлень: 529
- З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
- Ім'я: Дубиняк Ігор
- Авто: Штурман
- Звідки: Львів, Брюховичі
- Контактна інформація:
Re: Шум КПП і присадки
Це на яких машинах і в яких умовах експлуатації ці присадки допомагають? На асвальті може і поможуть. А так як ми використовуємо техніку, то ті приставки треба замість масла лити і подвійний рівень. Щоб хоч трохи допомогло
Re: Шум КПП і присадки
О, про рівень: може дійсно через якийсь датчик долити оливи пару см вище рівня?
Ну і про умови - п"яту я точно ніколи на офроїді не використовував, і шо то їй помогло?
Ну і про умови - п"яту я точно ніколи на офроїді не використовував, і шо то їй помогло?
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Шум КПП і присадки
Я лив в міст , ніц не помогло!!!!
Ромцю маю кпп де добра друга і п'ята можу ті п'яту подарувати!!!!
Хай ті Марік заміне!!!!!
Ромцю маю кпп де добра друга і п'ята можу ті п'яту подарувати!!!!
Хай ті Марік заміне!!!!!
- ОМЕЛЯН
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 17 січня 2011, 12:15
- Ім'я: Ігор
- Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
- Звідки: Україна, м.Львів
Re: Шум КПП і присадки
Присадки?, не чув. Краще Славіка варіант, тай і в тебе є якась стара коробка.
Як могло таке в ПАТРОЛІ ся стати?
Як могло таке в ПАТРОЛІ ся стати?
Сонця всім!...
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Шум КПП і присадки
В мене теж 1 і понижені співають ... особливо як зимно. Шо то може бути? (вроді то все якосьп перебирали ...)
Re: Шум КПП і присадки
Добре в тебе салона не є, то мож собі бавитися.ОМЕЛЯН писав:Присадки?, не чув. Краще Славіка варіант, тай і в тебе є якась стара коробка.
Як могло таке в ПАТРОЛІ ся стати?
В мене всередині певно більше роботи ту ґуму зняти-поставити, аби потім не дуло і не шуміло, ніж баванини з самою коробкою....
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Шум КПП і присадки
а як же технологічний зазор між рамою і кузовом?
Re: Шум КПП і присадки
він є в вертикальній площині, а зняти коробку тра мати зазор в горизонтальній
- Steady2102
- Повідомлень: 252
- З нами з: 02 червня 2013, 13:03
- Ім'я: Юра
- Авто: Nissan Terrano I 2.7TD
- Контактна інформація:
Re: Шум КПП і присадки
На терранівському форумі коли потрібно більше масла в КПП залити, то заливають до максимального рівня (де пробка заливу), а потім вже шприцем - шматкою затиснув навкруги і заливаєш! Витягнув, шматою заткнув, знову шприца набрав і далі заливаєш!) п.с. шприц великий, масляний..)
Salshop.com.ua - спорядження
Georgehouse.com.ua - хостел
Georgehouse.com.ua - хостел
- Steady2102
- Повідомлень: 252
- З нами з: 02 червня 2013, 13:03
- Ім'я: Юра
- Авто: Nissan Terrano I 2.7TD
- Контактна інформація:
Re: Шум КПП і присадки
А загалом, треба капіталку коробки робити - всі підшипники поміняти і може там ще щось - треба форуми о Патрулях передивлятись.
Salshop.com.ua - спорядження
Georgehouse.com.ua - хостел
Georgehouse.com.ua - хостел
- Steady2102
- Повідомлень: 252
- З нами з: 02 червня 2013, 13:03
- Ім'я: Юра
- Авто: Nissan Terrano I 2.7TD
- Контактна інформація:
Re: Шум КПП і присадки
Ну або шланг запхати замість шприца, обжати шматою, щоб не витікало і помічник через лійку доливає!..
Salshop.com.ua - спорядження
Georgehouse.com.ua - хостел
Georgehouse.com.ua - хостел
Re: Шум КПП і присадки
В целях образованія, так сказать, розібрав нині свою стару коробку.
Ясно, що нічого не ясно )))))
Ну тобто ясно принаймні те, що патрулячу коробку, як і ряд інших вузлів, проектував діверсант з тойоти.
інакше не можу пояснити наступний конструктив:
корпус коробки складається з трох частин:
центральної плити, через яку проходять всі вали, і двох картерів - передній, з чотирма передачами і пробкою зливу, і задній, з п"ятою і задньою.
Так от той задній картер має перегородку, що тримає підшипники, і та перегородка має курва отвори для масла аж під самим підшипником, тобто десь на відстані 7-10 см від нижньої точки.
То означає, що при заміні масла там лишається мінімум літр.
ЗАЧЄМ????
Тобто що там лищається саме масло - то фіг з ним, але то шо там лишається купа гівна, яке потім при харошому спуску вниз таки перетече в передній - то вже гірше...
Що власне і виявила робірка: при відділенні роздатки звідтам висипалися куски якоїсь крейди чи вапна, купа піску, кусок якогось болта...
В передньому картері також троха було, але при заміні мож вляти 2 літри бензини, і він всьо змиє. А в задньому так і лишиться.
Подумую, чи не вартувало би всверлити ішо одну зливну пробку в задній картер.
Ну то таке.
По шуму моєму.
Крутив то розібрану коробку (ну тобто сам механізм майже не руханий, іно картери зняті), і шось не можу ніяк доперти, чому в мене виє іно п"ята...
Все одно всі передачі використовують проміжний вал, який не крутиться іно на нейтралі.
Так чому інші не шумлять? Тупо шестерні погризені? Ну так не могло отако нараз одну пару потовкти...
Непанятка....
Хоча виходячи з вищеописаного, міг там в тому задньому картері бовтатися якись камінець, який і попав межи зуби....
а, і ше одне - памітаю перед тим, як міняти коробку, почала вибивати друга.
чого вона вибиває?
виключно через знос ямки на валу переключення, в яку попадає підпружинений шарік і тримає той вал?
чи ше якісь причини бувають?
пс. якби хто чув себе гуру по коробках - можу привезти до себе в гараж, аби за пивом ткнув носом в певні істини.
Ясно, що нічого не ясно )))))
Ну тобто ясно принаймні те, що патрулячу коробку, як і ряд інших вузлів, проектував діверсант з тойоти.
інакше не можу пояснити наступний конструктив:
корпус коробки складається з трох частин:
центральної плити, через яку проходять всі вали, і двох картерів - передній, з чотирма передачами і пробкою зливу, і задній, з п"ятою і задньою.
Так от той задній картер має перегородку, що тримає підшипники, і та перегородка має курва отвори для масла аж під самим підшипником, тобто десь на відстані 7-10 см від нижньої точки.
То означає, що при заміні масла там лишається мінімум літр.
ЗАЧЄМ????
Тобто що там лищається саме масло - то фіг з ним, але то шо там лишається купа гівна, яке потім при харошому спуску вниз таки перетече в передній - то вже гірше...
Що власне і виявила робірка: при відділенні роздатки звідтам висипалися куски якоїсь крейди чи вапна, купа піску, кусок якогось болта...
В передньому картері також троха було, але при заміні мож вляти 2 літри бензини, і він всьо змиє. А в задньому так і лишиться.
Подумую, чи не вартувало би всверлити ішо одну зливну пробку в задній картер.
Ну то таке.
По шуму моєму.
Крутив то розібрану коробку (ну тобто сам механізм майже не руханий, іно картери зняті), і шось не можу ніяк доперти, чому в мене виє іно п"ята...
Все одно всі передачі використовують проміжний вал, який не крутиться іно на нейтралі.
Так чому інші не шумлять? Тупо шестерні погризені? Ну так не могло отако нараз одну пару потовкти...
Непанятка....
Хоча виходячи з вищеописаного, міг там в тому задньому картері бовтатися якись камінець, який і попав межи зуби....
а, і ше одне - памітаю перед тим, як міняти коробку, почала вибивати друга.
чого вона вибиває?
виключно через знос ямки на валу переключення, в яку попадає підпружинений шарік і тримає той вал?
чи ше якісь причини бувають?
пс. якби хто чув себе гуру по коробках - можу привезти до себе в гараж, аби за пивом ткнув носом в певні істини.