EGR клапан
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
EGR клапан
Панове офройдери, хто заглушив собі EGR клапан? Поділіться враженнями, як машина їде після такої операції, як себе чує мотор, шо показує його "градусник", як споживання пального??? Чи є заради чого глушити його?
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
- sp_grind
- Повідомлень: 289
- З нами з: 24 грудня 2012, 01:52
- Ім'я: Саша
- Авто: лисапед, LR Discovery 2 td5 1999(sold), LR Discovery 1993(теперь у robosol'a)
- Звідки: Львов, Варшава
- Контактна інформація:
Re: EGR клапан
Я заглушил. На прошлой неделе.
Прироста мощности не ощутил. Вуаще.
Но зато датчик температуры-давления во впускном коллекторе не будет засыраться, т.к. именно он может влиять на расход топлива. По крайней мере, в моём двигателе это так.
Все известные мне диско2 из местной мастерской заглушены.
Прироста мощности не ощутил. Вуаще.
Но зато датчик температуры-давления во впускном коллекторе не будет засыраться, т.к. именно он может влиять на расход топлива. По крайней мере, в моём двигателе это так.
Все известные мне диско2 из местной мастерской заглушены.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: EGR клапан
На бензинці в мене EGR викинутий, жодних змін не побачив.
Главная дорога та, по которой едет танк
Re: EGR клапан
Я на більшості машин викидав його
Але треба тоді ше з трубою шаманити )))
Але треба тоді ше з трубою шаманити )))
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: EGR клапан
а якшо точніше?марік писав: Але треба тоді ше з трубою шаманити )))
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Re: EGR клапан
А який корисний ефект дає той секрет хфірми?))) Щоб нахфірму приїхати тра знати шо хош добитись)))марік писав:Сікет фірми))))))
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: EGR клапан
Якою трубою????????????марік писав:Я на більшості машин викидав його
Але треба тоді ше з трубою шаманити )))
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: EGR клапан
Бля пояснив
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: EGR клапан
Візуально глушка або кастрація ЕГР ніяк не проявляється. Тут ціль інша - перекрити рециркуляцію частини відпрацьованих газів через циліндри. Це забезпечує більшу чистоплотність двигуна в середині себе, але трохі більше дерьма він викідає в природу. Висновок простий:
1 ) якщо ти ратуєш за екологію на планеті Земля в цілому, то глушити ЕГР не варта;
2 ) якщо ти ніщеброд, такий, як і всі ми в наший чарівній Неньці і ти бажаеш хоть якось відтягнути момент наступного КР двигуна, то ЕГР бажано заглушити. Ну, бо дерьма нагарає всередині з роками від користування европаливом України відчутно. Можно відшкрабувати і вирізати 4-5 мм якісні коксові підошви.
1 ) якщо ти ратуєш за екологію на планеті Земля в цілому, то глушити ЕГР не варта;
2 ) якщо ти ніщеброд, такий, як і всі ми в наший чарівній Неньці і ти бажаеш хоть якось відтягнути момент наступного КР двигуна, то ЕГР бажано заглушити. Ну, бо дерьма нагарає всередині з роками від користування европаливом України відчутно. Можно відшкрабувати і вирізати 4-5 мм якісні коксові підошви.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: EGR клапан
когда только купил Хайлик много лазил по инету искал про заглушку EGR и на сколкьо я помню холивар по его поводу разделил людей на два лагеря ... одни как Мыколайовыч утверждают что от него машине только вред и он нужен исключительно для экологии ... а другие на оборот утверждали что рециркулирующие газы снижают температуру горения в двигле ... и при заглушке EGR температура будет выше и ресурс двигла будет уменьшаться ... че то как-то так ... если я правильно запомнил конечно ...автобат писав:Висновок простий:
1 ) якщо ти ратуєш за екологію на планеті Земля в цілому, то глушити ЕГР не варта;
2 ) якщо ти ніщеброд, такий, як і всі ми в наший чарівній Неньці і ти бажаеш хоть якось відтягнути момент наступного КР двигуна, то ЕГР бажано заглушити. Ну, бо дерьма нагарає всередині з роками від користування европаливом України відчутно. Можно відшкрабувати і вирізати 4-5 мм якісні коксові підошви.
кто че про енто знает? ...
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Re: EGR клапан
Як температура може знижатисяв циліндрах якшо егр бере рорєчий вихлоп ?
І тут залеже від того який двигун !!!!
В дизилях колектор заліплює тагим Г.... шо руки пом відмити не реально ((((
І тут залеже від того який двигун !!!!
В дизилях колектор заліплює тагим Г.... шо руки пом відмити не реально ((((
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: EGR клапан
читал что залепливает из-за большого содержания серы .. типа если лить дизель с низким содержанием то и залепливать будет заметно меньше ... а температура горения помню писали снижается из-за того что вместо части кислорода поступают отработаные газы ...
ЗЫ
опять же "вроде" - "как бы" ... так как как грил один из преподов в Политехе "Я не шпециалист в тий галузе"
ЗЫ
опять же "вроде" - "как бы" ... так как как грил один из преподов в Политехе "Я не шпециалист в тий галузе"
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: EGR клапан
Дуже просто. Коли в циліндр попадає менше кисню (т.як замість чистого повітря в нього частково подають горілий вихлоп) ККД падає. Тобто з тої самої к-ті дизелю, шо попадає в циліндр за один такт, виходить менше енергіі. Менше тепла. Нижче температура.
Приблизно так.
Стосовно зняття EGR - я шось не дуже знаю, шо там треба з трубами мутити.
Самий простий варіант, поки егр ще живий і не забитий коксом - зняти з нього трубочку управління. Всьо, система егр вже не робить.
Другий варіант, коли егр вже трохи забитий - його відкручують і між ним та двиглом ставлять прокладку з бляхи або пароніту. І прикручують на місце. Все, егр вже нікому не шкодить.
Третій варіант, то вже якщо дуже той клапан муляє - та, можно зняти. Клапан, керуючу трубку на нього, заглушити посадочне. В деяких машинах тоді ще трубку від глушака до егр можно зняти і заглушити то місце - якшо мова йде про зовсім спорт, коли кожні 50грам важливі.
Я колись пробував варіант 1, побачив шо змін в температурі нема (але чесно кажучи й в потужності нема змін). Потім перейшов до варіанту 2, просто цікаво було, ще й не впевнений був шо егр точно чистий і не продувається. А потім коли міняв двигун перейшов до варіанту 3, бо просто не підходив старий егр без кроїлова.
Приблизно так.
Стосовно зняття EGR - я шось не дуже знаю, шо там треба з трубами мутити.
Самий простий варіант, поки егр ще живий і не забитий коксом - зняти з нього трубочку управління. Всьо, система егр вже не робить.
Другий варіант, коли егр вже трохи забитий - його відкручують і між ним та двиглом ставлять прокладку з бляхи або пароніту. І прикручують на місце. Все, егр вже нікому не шкодить.
Третій варіант, то вже якщо дуже той клапан муляє - та, можно зняти. Клапан, керуючу трубку на нього, заглушити посадочне. В деяких машинах тоді ще трубку від глушака до егр можно зняти і заглушити то місце - якшо мова йде про зовсім спорт, коли кожні 50грам важливі.
Я колись пробував варіант 1, побачив шо змін в температурі нема (але чесно кажучи й в потужності нема змін). Потім перейшов до варіанту 2, просто цікаво було, ще й не впевнений був шо егр точно чистий і не продувається. А потім коли міняв двигун перейшов до варіанту 3, бо просто не підходив старий егр без кроїлова.
Главная дорога та, по которой едет танк