Гасіння транспортних засобів
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гасіння транспортних засобів
На мою думку система має бути чисто механічною, без кнопочки. Мені простіше - акумулятори в салоні, відповідно ручка розриву під праву руку водія або ліву штурмана. Але бачив акуратно реалізовані систему із тросиком яким керується розрив біля акумулятора під капотом.
Олексій
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гасіння транспортних засобів
Вимикач має аварійне призначення, наскільки я зрозумів. Вимикачі - це чудово, якщо хтось побачив завчасно як дим валить, але це зовсім не панацея. В данному випадку я би це сталося вночі на стоянці - то не факт що був би такий хепіенд. Перерубати силовий дріт можна хоч сокирою, яку жипер зазвичай мав би мати в машині.
А на рахунок повного знеструмлення під час стоянки: в машині є споживачі що мають живитися на стоянці. сигналка, память магнітоли і т.д. тому їх знеструмлення не бажане з точки зору користувача. Звичайно вимикач поставити можна/треба, але ви щось не згадуєте про чудовий винахід який створено саме для таких випадків - запобіжник. Його можна поставити при самій клемі і заживити через нього пристрої що потребують живлення під час стоянки. Попередньо помірявши струм споживання та підібравши номінал запобіжника. А решта споживачів - хоч банально через силове реле яке поставити також біля самого акумулятора з мінімальною довжиною незахищеного провода. В такому варіанті маємо повне знеструмлення при вимкненні запалення окрім малострумної ланки що захищена плавким запобіжником правильного номіналу.
А на рахунок повного знеструмлення під час стоянки: в машині є споживачі що мають живитися на стоянці. сигналка, память магнітоли і т.д. тому їх знеструмлення не бажане з точки зору користувача. Звичайно вимикач поставити можна/треба, але ви щось не згадуєте про чудовий винахід який створено саме для таких випадків - запобіжник. Його можна поставити при самій клемі і заживити через нього пристрої що потребують живлення під час стоянки. Попередньо помірявши струм споживання та підібравши номінал запобіжника. А решта споживачів - хоч банально через силове реле яке поставити також біля самого акумулятора з мінімальною довжиною незахищеного провода. В такому варіанті маємо повне знеструмлення при вимкненні запалення окрім малострумної ланки що захищена плавким запобіжником правильного номіналу.
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Гасіння транспортних засобів
поставив вимикачі маси , бо дротів вже уйма всіляких всюди і хоч всі під запобіжниками, але... тепер думаю провести тросики від велосипеда до салону, щоб мати можливість потягнути і все обезструмити. в магічні дистанційні кнопки не вірю ібо сам автоматчик і айтішник по професії.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гасіння транспортних засобів
Все що може зламатися - зламається, все що не може зламатися в принципі - зламається обовязково.
До чого це я, особисто знаю непоодинокі випадки проблем з тросами ручників, сцеплення, акп, капота і т.д. І на маю скромну думку, тросик який буде 99.99% часу в бездіяльному стані, скоріш за все в самий критичний момент відмовиться працювати Так що ні магічні кнопки, а ні магічні тросики не дадуть повної гарантії, але з тросіком бачу ще більше проблем. Окрім обсипання оболонки тросіка всередині і його закисання, є ще дуже ненадійня частина що повинна повернути навколо осі силовий вимикач...
До чого це я, особисто знаю непоодинокі випадки проблем з тросами ручників, сцеплення, акп, капота і т.д. І на маю скромну думку, тросик який буде 99.99% часу в бездіяльному стані, скоріш за все в самий критичний момент відмовиться працювати Так що ні магічні кнопки, а ні магічні тросики не дадуть повної гарантії, але з тросіком бачу ще більше проблем. Окрім обсипання оболонки тросіка всередині і його закисання, є ще дуже ненадійня частина що повинна повернути навколо осі силовий вимикач...
Re: Гасіння транспортних засобів
А що ліпше - вимикання плюса чи маси?
Востаннє редагувалось 06 вересня 2015, 00:04 користувачем Denon, всього редагувалось 1 раз.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Re: Гасіння транспортних засобів
В товариша від замикання проводки в машині вночі згоріла і машина і гараж. Взагалі правила зберігання тз на стоянках зобовязують зняти клеми з акума. Інша справа шо так ніхт не робить.
Механічний вимикач плюса в салоні в мене є. Дякую Тарасу Верті що вняв моїй дивній на той час просьбі і мені його поставив.
Механічний вимикач плюса в салоні в мене є. Дякую Тарасу Верті що вняв моїй дивній на той час просьбі і мені його поставив.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Гасіння транспортних засобів
специфіка така, що авто стоїть по 5 днів на стоянці, тому я планую тросики використовувати для вимикання маси регулярно. такий варіант має працювати.robosol писав: тросик який буде 99.99% часу в бездіяльному стані, скоріш за все в самий критичний момент відмовиться працювати
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Гасіння транспортних засобів
В основному споживачі сидять мінусом на масі, тому вимкнути мінус батареї від мінуса споживачів, маси і від генератора. Сам генератор, лебідку є сенс розривати плюсом, бо вони і так на масі сидять. Якщо два акумулятори з автоматичним перемикачем для підзарадки двох, то все складніше .Denon писав:А що ліпше - вимикання плюса чи маси?
В такому разі раджу перевірити чи справді в вас вимикається маса при вимкнутих вимикачах, бо схема не проста і десь можна забути про один з мінусових проводів, наприклад для індикації.
Re: Гасіння транспортних засобів
В Патрулях всьо сидить на плюсі, тому тра ставити туди.
- Astr0
- Повідомлень: 58
- З нами з: 05 січня 2011, 14:02
- Ім'я: Андрій
- Авто: Nissan Patrol Y61, BMW e34 525i
- Звідки: Lviv
Re: Гасіння транспортних засобів
Якщо ставити вимикач маси то маса лебідки йде в обід вимикача? На форумах пишуть що камазовського вимикача на довго не вистачає якщо часто лебідкою користуватись - горять контактні пластини. Власне не ставлю поки нічого бо незнаю шо з лебідкою робити. Хотілось би її теж вимикати коли не треба і поки це робиться простим барашком, 2 шайбами і довшим болтом на клемі. На ниві без лебідки нормально працював автоматичний вимикач 150а на дін рейку, який був куплений за дуже дешево в епіцентрі. Вимикач реально вимикав КЗ, хоча розрахований на 220в, а на стартерний струм реагував нормально.
А ще таке чудо знайшов - плавкий запобіжник на багато ампер. Від кз мали б рятувати якщо його всунути послідовно в + чи -, правда незнаю наскільки безпечним буде автоматичне від"єднання маси на ходу...
А ще таке чудо знайшов - плавкий запобіжник на багато ампер. Від кз мали б рятувати якщо його всунути послідовно в + чи -, правда незнаю наскільки безпечним буде автоматичне від"єднання маси на ходу...
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гасіння транспортних засобів
Треба ставити вимикач який розрахований на струм на якому експлуатується. Якщо є лебідки це постійних 400 А або більше і миттєвих 1000А. Для важких машин із суперлебідками і люстри на 200 А може бути потрібно і більше.
Олексій