Гасіння транспортних засобів

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Гасіння транспортних засобів

Повідомлення Alex67 »

На мою думку система має бути чисто механічною, без кнопочки. Мені простіше - акумулятори в салоні, відповідно ручка розриву під праву руку водія або ліву штурмана. Але бачив акуратно реалізовані систему із тросиком яким керується розрив біля акумулятора під капотом.
Олексій
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Гасіння транспортних засобів

Повідомлення robosol »

Вимикач має аварійне призначення, наскільки я зрозумів. Вимикачі - це чудово, якщо хтось побачив завчасно як дим валить, але це зовсім не панацея. В данному випадку я би це сталося вночі на стоянці - то не факт що був би такий хепіенд. Перерубати силовий дріт можна хоч сокирою, яку жипер зазвичай мав би мати в машині.

А на рахунок повного знеструмлення під час стоянки: в машині є споживачі що мають живитися на стоянці. сигналка, память магнітоли і т.д. тому їх знеструмлення не бажане з точки зору користувача. Звичайно вимикач поставити можна/треба, але ви щось не згадуєте про чудовий винахід який створено саме для таких випадків - запобіжник. Його можна поставити при самій клемі і заживити через нього пристрої що потребують живлення під час стоянки. Попередньо помірявши струм споживання та підібравши номінал запобіжника. А решта споживачів - хоч банально через силове реле яке поставити також біля самого акумулятора з мінімальною довжиною незахищеного провода. В такому варіанті маємо повне знеструмлення при вимкненні запалення окрім малострумної ланки що захищена плавким запобіжником правильного номіналу.
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Гасіння транспортних засобів

Повідомлення climber »

поставив вимикачі маси , бо дротів вже уйма всіляких всюди і хоч всі під запобіжниками, але... тепер думаю провести тросики від велосипеда до салону, щоб мати можливість потягнути і все обезструмити. в магічні дистанційні кнопки не вірю ібо сам автоматчик і айтішник по професії.
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Гасіння транспортних засобів

Повідомлення robosol »

Все що може зламатися - зламається, все що не може зламатися в принципі - зламається обовязково. :D
До чого це я, особисто знаю непоодинокі випадки проблем з тросами ручників, сцеплення, акп, капота і т.д. І на маю скромну думку, тросик який буде 99.99% часу в бездіяльному стані, скоріш за все в самий критичний момент відмовиться працювати :) Так що ні магічні кнопки, а ні магічні тросики не дадуть повної гарантії, але з тросіком бачу ще більше проблем. Окрім обсипання оболонки тросіка всередині і його закисання, є ще дуже ненадійня частина що повинна повернути навколо осі силовий вимикач...
Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Гасіння транспортних засобів

Повідомлення Denon »

А що ліпше - вимикання плюса чи маси?
Востаннє редагувалось 06 вересня 2015, 00:04 користувачем Denon, всього редагувалось 1 раз.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Гасіння транспортних засобів

Повідомлення Denon »

В товариша від замикання проводки в машині вночі згоріла і машина і гараж. Взагалі правила зберігання тз на стоянках зобовязують зняти клеми з акума. Інша справа шо так ніхт не робить.
Механічний вимикач плюса в салоні в мене є. Дякую Тарасу Верті що вняв моїй дивній на той час просьбі і мені його поставив.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Гасіння транспортних засобів

Повідомлення climber »

robosol писав: тросик який буде 99.99% часу в бездіяльному стані, скоріш за все в самий критичний момент відмовиться працювати :)
специфіка така, що авто стоїть по 5 днів на стоянці, тому я планую тросики використовувати для вимикання маси регулярно. такий варіант має працювати.
Аватар користувача
climber
Повідомлень: 479
З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
Ім'я: Andy Bosyi
Авто: Hilux 2.5D
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Гасіння транспортних засобів

Повідомлення climber »

Denon писав:А що ліпше - вимикання плюса чи маси?
В основному споживачі сидять мінусом на масі, тому вимкнути мінус батареї від мінуса споживачів, маси і від генератора. Сам генератор, лебідку є сенс розривати плюсом, бо вони і так на масі сидять. Якщо два акумулятори з автоматичним перемикачем для підзарадки двох, то все складніше :).
В такому разі раджу перевірити чи справді в вас вимикається маса при вимкнутих вимикачах, бо схема не проста і десь можна забути про один з мінусових проводів, наприклад для індикації.
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Гасіння транспортних засобів

Повідомлення Khimik »

В Патрулях всьо сидить на плюсі, тому тра ставити туди.
Аватар користувача
Astr0
Повідомлень: 58
З нами з: 05 січня 2011, 14:02
Ім'я: Андрій
Авто: Nissan Patrol Y61, BMW e34 525i
Звідки: Lviv

Re: Гасіння транспортних засобів

Повідомлення Astr0 »

Якщо ставити вимикач маси то маса лебідки йде в обід вимикача? На форумах пишуть що камазовського вимикача на довго не вистачає якщо часто лебідкою користуватись - горять контактні пластини. Власне не ставлю поки нічого бо незнаю шо з лебідкою робити. Хотілось би її теж вимикати коли не треба і поки це робиться простим барашком, 2 шайбами і довшим болтом на клемі. На ниві без лебідки нормально працював автоматичний вимикач 150а на дін рейку, який був куплений за дуже дешево в епіцентрі. Вимикач реально вимикав КЗ, хоча розрахований на 220в, а на стартерний струм реагував нормально.

А ще таке чудо знайшов - плавкий запобіжник на багато ампер. Від кз мали б рятувати якщо його всунути послідовно в + чи -, правда незнаю наскільки безпечним буде автоматичне від"єднання маси на ходу...
1370.jpg
1370.jpg (5.05 Кіб) Переглянуто 8138 разів
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Гасіння транспортних засобів

Повідомлення Alex67 »

Треба ставити вимикач який розрахований на струм на якому експлуатується. Якщо є лебідки це постійних 400 А або більше і миттєвих 1000А. Для важких машин із суперлебідками і люстри на 200 А може бути потрібно і більше.
Олексій
Відповісти