Міняю проводку....
Стріляти, сцуко, всіх японців.
Коли бракне патронів - бити рульовими тягами і пхати паяльники в сраки.
Заборонити робити машини.
Всіх конструкторів і їх сімей - в табори.
Ше тако вдень, я старався тримати себе в руках:
від генератора до акума - 40 см. Нє, шоб кинути дроти зарядки напряму - то курва, треба затягнути дроти в салон, потям знов витягти в моторний відсік, вже з другого боку, набравши під три метри.
Ну то таке.
ідіоти поміняли роз"єми.
Частина співпадає, частину приходиться перепаювати.
НАХИРА, питання?....
Кількість/переріз дротів однакові, а форма роз"єма - інша.
Памітаю, міняв на Вектрі вмерлий автомат на механіку....
Жодної пайки, жодного сверління, всі отвори з привареними гайками вже були, іно ВеДешку в них пшикнути, щоб болото змити.
Всі заглушки перебачені.
За ніч всьо зробив.
Ну але то арійці, а не азіати...
Не в виправдання твого ніссана, але чув недавно фразу від одного ПМа. "Якщо ви не розумієте чому саме так зроблено, це не завжди може означати що той хто робив помилявся, можливо ви просто не змогли розібратись чому саме так".
Вже колись таке чув
Но тим не менше, як конструктор радіоапаратури за освітою, в даному випадку можу хіба вважати, що цю зміну роз"ємів, як і певні інші речі в нісцані, проектував діверсант з "Тойоти"
Volodymyr писав:І як воно однією рукою крутити,а іншою тримати?
ще багато думав над ситуацією, і можливо, не клав капот на підставку також спеціально, щоб у разі активізовування горіння збити полум"я киданням капоту.
Khimik писав:ще багато думав над ситуацією, і можливо, не клав капот на підставку також спеціально, щоб у разі активізовування горіння збити полум"я киданням капоту.
Ти полум'я не зіб'єш так. Немає герметичності (принаймні в наших машинах). Раз відкрили - гасіть. А закриєш, усе-рівно буде горіти, звісно не так як з відкритим капотом, але горіти буде. Просто в тебе -1 рука, ти прив'язаний і ти постійно знаходишся біля епіцентру (що є небезпечним). От і вся логіка.
Головне не губитися.
А ще дуже цікава ідея виникла з первинної назви теми. Чи не провести дійсно навчання по гасінню ТЗ. Для цього не обов'язково їх підпалювати. Суть у відпрацюванні послідовності дій.
Так, Мар'ян. Саме така послідовність.
При чому поки клему не знімеш чи не відрубаєш (я не кажу возити болторез в багажнику, але...) проводка і далі розігріватиметься і горітиме поки не розірве ланцюг. Так що тут ідеальний варіант у 2-х, поки 1 гасить - другій знімає клему.
І повертаючись до вимикачів мас... це саме воно. + дехто навіть ставить вимикання "+". Я розумію що засунути в нову кемрі це проблема, але власне мова за наші машини, це причини як в Хіміка не рідкість, все треться, вібрує та гниє. Вимикач і під капотом міг би бути, це не завадить його вимкнути, а клеми гарно прикручувати.
Отже десь такій набір в послідовності:
1. Два вогнегасники мінімум по 2 кг.
2. Плоскугубці, рукавиці в лехко доступному місці.
3. Знання і вміння що робити і в який послідовності.
4. Вимикач маси та Слідкувати за проводкою
Мар'ян. Наскільки складно технічно поставити вимикач? Чи то реально кусок правильного дроту, сам вимикач і пара годин?
Масу можна зробити дистанційну
Наприклад підключити під сигналку ,машину закрив масу рубануло
Або так як в ЗУБ мобілі в салоні маса стоїть , масу виключив машина вирудилась повністю
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!