Сторінка 25 з 27

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 25 жовтня 2016, 16:08
Katonych
s.pal писав:Он є гарний УАЗ, Бурьонка, чемпіонська машина. Гарно зроблена, можна брати і кататись.
При чому продає її автор цієї теми :)

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 25 жовтня 2016, 16:12
Katonych
bugan писав:Може щось і куплю, але напевно УАЗ не буду продавати, залишу собі.
Доречі мені сьогодні снився сон, що мій УАЗ хотіли купити а я не продавав, бо готувався до Кубку Львова.
О, а може й не продасть!

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 29 жовтня 2016, 23:33
AM
pilgrim писав:
Drift писав:І чому всі кричать "Патруль"???
УАЗ дешевше, кліренс більше, вага легше, в обслуговуванні дешевше.
Вам машина нужна что бы ездить или что бы её чинить? :)
блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 29 жовтня 2016, 23:39
pilgrim
AM писав:блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Говорю по опыту владения совковым автопромом в лице нивы, а так же общения с владельцами других совковых машин ... не делают в эРэФии нормальных авто, и пока там не падет режим, и страна не изменится думаю и не будут ... до тех пор все так же будут клепать телеги из говна и палок с вечноломающимися запчастями ...

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 30 жовтня 2016, 00:05
AM
pilgrim писав:
AM писав:блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Говорю по опыту владения совковым автопромом в лице нивы, а так же общения с владельцами других совковых машин ... не делают в эРэФии нормальных авто, и пока там не падет режим, и страна не изменится думаю и не будут ... до тех пор все так же будут клепать телеги из говна и палок с вечноломающимися запчастями ...
а з чим совковий автопром рівняємо. Як можна рівняти уаз 77 року (як наприклад у мене) і нове авто, або навіть десятирічної давності.
Повторю вже вкотре - за всі мої поїздки з іншими авто (в тому числі з патрулями) - вони ламались частіше чим мій уаз. Наприклад патрулі дуже часто перегріваються (не ясно чому, і навіть ті, які мали додаткові резервуари для охолоджуючої рідини), були крім того зірвані кардани (діско), хаби (сузукі вітара), глюки електроніки (патрулі від 61, вранглер, мерс гелік коротиш), відірвані панари (новий рубікон), задовбана куліса включення передач на коробці автомат (інший новий рубікон), загнана роздатка (інша вітара коротиш), загнана турбіна (тойота 73), переставали включатись передні мости (л200) ітд, ітд, ітд... Багато просто вже не згадаю. Доходило до такого абсурду, що в відносно новій машині (тойота прадо 120) банально відкрутилась цапфа.
Єдина свята правда - ламаються всі. І те, наскільки часто ламаєтся машина залежить від віку, вчасності обслуговування і голови водія.

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 30 жовтня 2016, 00:08
марік
AM писав:
pilgrim писав:
Drift писав:І чому всі кричать "Патруль"???
УАЗ дешевше, кліренс більше, вага легше, в обслуговуванні дешевше.
Вам машина нужна что бы ездить или что бы её чинить? :)
блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Я мав УАЗ і говорю бо знаю шо говорю !!!!!
Не обовязково Патруль просто не Уаз :)
А той шо цю тему створив чухає рєпу вже тіки не признається :) :) :)

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 30 жовтня 2016, 00:10
AM
pilgrim писав:
AM писав:блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Говорю по опыту владения совковым автопромом в лице нивы, а так же общения с владельцами других совковых машин ... не делают в эРэФии нормальных авто, и пока там не падет режим, и страна не изменится думаю и не будут ... до тех пор все так же будут клепать телеги из говна и палок с вечноломающимися запчастями ...
а з чим совковий автопром рівняємо. Як можна рівняти уаз 77 року (як наприклад у мене) і нове авто, або навіть десятирічної давності.
Повторю вже вкотре - за всі мої поїздки з іншими авто (в тому числі з патрулями) - вони ламались частіше чим мій уаз. Наприклад патрулі дуже часто перегріваються (не ясно чому, і навіть ті, які мали додаткові резервуари для охолоджуючої рідини), були крім того зірвані кардани (діско), хаби (сузукі вітара), глюки електроніки (патрулі від 61, вранглер, мерс гелік коротиш), відірвані панари (новий рубікон), задовбана куліса включення передач на коробці автомат (інший новий рубікон), загнана роздатка (інша вітара коротиш), загнана турбіна (тойота 73), переставали включатись передні мости (л200), текли прокладки головки блока (патруль 61), застукували двіжки (патруль 60, тойота 73), ітд, ітд, ітд... Багато просто вже не згадаю. Доходило до такого абсурду, що в відносно новій машині (тойота прадо 120) банально відкрутилась цапфа. При цьому у всіх цих поїздкаї якраз уаз не треба було ремонтувати, а ремонтувались вони (якщо можна було відремонтувати, а то і вертались на лафеті додому). І відремонтувати іномарку суттєво тяжче чим уаз.
Єдина свята правда - ламаються всі. І те, наскільки часто ламаєтся машина залежить від віку, вчасності обслуговування і голови водія.

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 30 жовтня 2016, 00:12
AM
Вирішив доповнити своє попереднє повідомлення, а його чомусь повторило. Читати останнє

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 30 жовтня 2016, 00:12
марік
AM писав:
pilgrim писав:
AM писав:блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Говорю по опыту владения совковым автопромом в лице нивы, а так же общения с владельцами других совковых машин ... не делают в эРэФии нормальных авто, и пока там не падет режим, и страна не изменится думаю и не будут ... до тех пор все так же будут клепать телеги из говна и палок с вечноломающимися запчастями ...
а з чим совковий автопром рівняємо. Як можна рівняти уаз 77 року (як наприклад у мене) і нове авто, або навіть десятирічної давності.
Повторю вже вкотре - за всі мої поїздки з іншими авто (в тому числі з патрулями) - вони ламались частіше чим мій уаз. Наприклад патрулі дуже часто перегріваються (не ясно чому, і навіть ті, які мали додаткові резервуари для охолоджуючої рідини), були крім того зірвані кардани (діско), хаби (сузукі вітара), глюки електроніки (патрулі від 61, вранглер, мерс гелік коротиш), відірвані панари (новий рубікон), задовбана куліса включення передач на коробці автомат (інший новий рубікон), загнана роздатка (інша вітара коротиш), загнана турбіна (тойота 73), переставали включатись передні мости (л200) ітд, ітд, ітд... Багато просто вже не згадаю. Доходило до такого абсурду, що в відносно новій машині (тойота прадо 120) банально відкрутилась цапфа.
Єдина свята правда - ламаються всі. І те, наскільки часто ламаєтся машина залежить від віку, вчасності обслуговування і голови водія.
В мене машині 25 років і якось ізде на відміно від трьох букв ;)

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 30 жовтня 2016, 00:28
AM
марік писав:В мене машині 25 років і якось ізде на відміно від трьох букв ;)
Ти не повіриш, але в мене машині 39 років і теж їздить. І як на мене файно їздить.

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 30 жовтня 2016, 00:30
AM
AM писав:
марік писав:В мене машині 25 років і якось ізде на відміно від трьох букв ;)
Ти не повіриш, але в мене машині 39 років і теж їздить. І як на мене файно їздить.
Я ж сказав - те, наскільки часто ламаєтся машина залежить від віку, вчасності обслуговування і голови водія. Ну і умов експлуатації теж, але це скоріше впливає на період техобслуговування.

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 30 жовтня 2016, 04:01
автобат
Ну суперечка між власниками модногаджетів самсунг і ябко була майже закінчена, коли еден з них дістав з кішені ключи від вуваза, а другий від пруля... Тим часом щасливий власник місіпісіі насолоджувався звуком хрумтіння кокпорну

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 30 жовтня 2016, 04:03
автобат
До речи, мав колись вуваза. Періодичності обслуговування не мав, бо не встигав ремонтувати

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 30 жовтня 2016, 06:10
max
Частота ремонту залежить від якості міняних запчастин і взагалі наявності в природі нормальних. Грає роль ціна на ці запчастини. Це треба враховувати, бо шо 25, шо 39 - там певно вже все перебране.

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Додано: 30 жовтня 2016, 08:08
автобат
Тіко в томк шо 25 два рази, а в 39 - 78. А з рештою, кожному свое. Мені, наприклад, не можливо доказати, що моя машина гірше іншоі, але не впеанений, що як би в мкне була інша, вона була б гірша