Пошуки авто для позашляхової їзди

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
ZUB
Повідомлень: 1175
З нами з: 29 березня 2011, 23:07
Ім'я: Ярослав
Авто: Нісан Патрол
Звідки: Великий Любінь

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення ZUB »

Машина яка ніколи не бачила болота!!!!
Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення pilgrim »

надо брать
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення Katonych »

Нидорага, дайте два. И луноход ещё на сдачу.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
ZUB
Повідомлень: 1175
З нами з: 29 березня 2011, 23:07
Ім'я: Ярослав
Авто: Нісан Патрол
Звідки: Великий Любінь

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення ZUB »

Машина яка ніколи не бачила болота!!!!
Аватар користувача
bugan
Повідомлень: 1403
З нами з: 02 червня 2015, 14:58
Ім'я: Andriy
Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення bugan »

Я вот порівнюю характеристики УАЗа і Патруля короткого і різниця не суттева. УАЗ на 300кг легший, колісна база на 2см коротша, правда якщо на порталах, то кліренс на 9,5 см більший, на звичайних тільки на 0,5см. Просто кажуть що перевага УАЗа над Патрульом, у легкості ваги, короткій базі і кліренсі. 300 кг погоди не зробе, 2 см колісної бази теж нічого не міняє, правда кліренс суттевий. Але якщо поставити колеса на 3 розміри більші, то це питання вирішується.
Під сидячий зад долар не засунеш.
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення Katonych »

Гигиги. 300кг погоди не робе :)
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
bugan
Повідомлень: 1403
З нами з: 02 червня 2015, 14:58
Ім'я: Andriy
Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення bugan »

1650 і 1950 різниця в 15%
Під сидячий зад долар не засунеш.
Аватар користувача
krust
Повідомлень: 548
З нами з: 24 жовтня 2013, 21:13
Ім'я: Павлік
Авто: Deep 4WD , SUBARU Legacy
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення krust »

В мене хуабей i то важчий) хаха
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення Khimik »

Андрію, я наприклад чітко бачу різницю в поведінці машини з пустим і повним баком, (а то 60 кг всього, на мінуточку!)
А 300 - то є повний екіпаж, з яким по асфальті тяжко, не кажучи вже про гівна....
Аватар користувача
bugan
Повідомлень: 1403
З нами з: 02 червня 2015, 14:58
Ім'я: Andriy
Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення bugan »

Khimik писав:Андрію, я наприклад чітко бачу різницю в поведінці машини з пустим і повним баком, (а то 60 кг всього, на мінуточку!)
А 300 - то є повний екіпаж, з яким по асфальті тяжко, не кажучи вже про гівна....
В машині це відчутно +/- 300кг, але не рівняйте двигуни УАЗа і Патруля.
Роман, згадай Східницю 2015, швидкісну трасу, як ми швідко проїхали і то причому 4 людей було в машині. Та я би один на своєму УАЗі ніколи так швидко не проїхав.
Під сидячий зад долар не засунеш.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення AM »

bugan писав:
Khimik писав:Андрію, я наприклад чітко бачу різницю в поведінці машини з пустим і повним баком, (а то 60 кг всього, на мінуточку!)
А 300 - то є повний екіпаж, з яким по асфальті тяжко, не кажучи вже про гівна....
В машині це відчутно +/- 300кг, але не рівняйте двигуни УАЗа і Патруля.
Роман, згадай Східницю 2015, швидкісну трасу, як ми швідко проїхали і то причому 4 людей було в машині. Та я би один на своєму УАЗі ніколи так швидко не проїхав.
Блін, мотори різні, передаточні числа різні...
300 кг не вага ?... Хм... А що ж тоді вага? Бо від 300 до 600 тих самих 15 %, які погоди не роблять... Тобто 600 кг це теж не вага.
Для того, щоб скомпенсувати 9,5 см (я не перевіряв який кліренс на патрулі і на яких колесах, але беру твою цифру) патрулю потрібно резину на 8 дюймів більше, як штатна (а це десь 37-38").
Аватар користувача
ZUB
Повідомлень: 1175
З нами з: 29 березня 2011, 23:07
Ім'я: Ярослав
Авто: Нісан Патрол
Звідки: Великий Любінь

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення ZUB »

Я незнаю де ти таку вагу найшов, я важив свого потрола без каркасу без зад лебідки і задн бампера, і з пустим багажником і пустим баком 2550 кг!!!!!!!
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення Khimik »

Понаварував на мости підсилень, втулив додаткові аморти... Генератор додатковий також з усіма кріпленнями з десятку додав...
Аватар користувача
bugan
Повідомлень: 1403
З нами з: 02 червня 2015, 14:58
Ім'я: Andriy
Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення bugan »

ZUB писав:Я незнаю де ти таку вагу найшов, я важив свого потрола без каркасу без зад лебідки і задн бампера, і з пустим багажником і пустим баком 2550 кг!!!!!!!
У Вікіпедії
https://uk.wikipedia.org/wiki/Nissan_Patrol
Nissan Patrol Y60 5-дв.
Також називається Nissan Safari
Роки виробництва 1997-2013
Колісна база 2970 мм (5-дв.)
2400 мм (3-дв.)
Довжина 4845 мм (5-дв.)
4285 мм (3-дв.)
Ширина 1930 мм
Висота 1815 мм (5-дв.)
1810 мм (3-дв.)
Вага 1950-2050 кг
Під сидячий зад долар не засунеш.
Аватар користувача
bugan
Повідомлень: 1403
З нами з: 02 червня 2015, 14:58
Ім'я: Andriy
Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення bugan »

AM писав: Для того, щоб скомпенсувати 9,5 см (я не перевіряв який кліренс на патрулі і на яких колесах, але беру твою цифру) патрулю потрібно резину на 8 дюймів більше, як штатна (а це десь 37-38").
На штатній резині у Патруля кліренс 21,5 см. В УАЗа 22см на звичайних і 30см на поталах, але... на звичайних мостах штатна резина 30" а на порталах штатна резина 31". Не знаю яка штатна в Патруля. Один дюйм це 2,5см, але для кліренса нам потрібен не діаметр а радіус, тобто ділимо на 2. 8х2,5/2=10. Андрій тут правий. Я прорахувався :oops: Буває :|
Під сидячий зад долар не засунеш.
Відповісти