Пошуки авто для позашляхової їзди
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Машина яка ніколи не бачила болота!!!!
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
надо брать
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Нидорага, дайте два. И луноход ещё на сдачу.
Главная дорога та, по которой едет танк
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Машина яка ніколи не бачила болота!!!!
- bugan
- Повідомлень: 1403
- З нами з: 02 червня 2015, 14:58
- Ім'я: Andriy
- Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Я вот порівнюю характеристики УАЗа і Патруля короткого і різниця не суттева. УАЗ на 300кг легший, колісна база на 2см коротша, правда якщо на порталах, то кліренс на 9,5 см більший, на звичайних тільки на 0,5см. Просто кажуть що перевага УАЗа над Патрульом, у легкості ваги, короткій базі і кліренсі. 300 кг погоди не зробе, 2 см колісної бази теж нічого не міняє, правда кліренс суттевий. Але якщо поставити колеса на 3 розміри більші, то це питання вирішується.
Під сидячий зад долар не засунеш.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Гигиги. 300кг погоди не робе
Главная дорога та, по которой едет танк
- krust
- Повідомлень: 548
- З нами з: 24 жовтня 2013, 21:13
- Ім'я: Павлік
- Авто: Deep 4WD , SUBARU Legacy
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
В мене хуабей i то важчий) хаха
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Андрію, я наприклад чітко бачу різницю в поведінці машини з пустим і повним баком, (а то 60 кг всього, на мінуточку!)
А 300 - то є повний екіпаж, з яким по асфальті тяжко, не кажучи вже про гівна....
А 300 - то є повний екіпаж, з яким по асфальті тяжко, не кажучи вже про гівна....
- bugan
- Повідомлень: 1403
- З нами з: 02 червня 2015, 14:58
- Ім'я: Andriy
- Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
В машині це відчутно +/- 300кг, але не рівняйте двигуни УАЗа і Патруля.Khimik писав:Андрію, я наприклад чітко бачу різницю в поведінці машини з пустим і повним баком, (а то 60 кг всього, на мінуточку!)
А 300 - то є повний екіпаж, з яким по асфальті тяжко, не кажучи вже про гівна....
Роман, згадай Східницю 2015, швидкісну трасу, як ми швідко проїхали і то причому 4 людей було в машині. Та я би один на своєму УАЗі ніколи так швидко не проїхав.
Під сидячий зад долар не засунеш.
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Блін, мотори різні, передаточні числа різні...bugan писав:В машині це відчутно +/- 300кг, але не рівняйте двигуни УАЗа і Патруля.Khimik писав:Андрію, я наприклад чітко бачу різницю в поведінці машини з пустим і повним баком, (а то 60 кг всього, на мінуточку!)
А 300 - то є повний екіпаж, з яким по асфальті тяжко, не кажучи вже про гівна....
Роман, згадай Східницю 2015, швидкісну трасу, як ми швідко проїхали і то причому 4 людей було в машині. Та я би один на своєму УАЗі ніколи так швидко не проїхав.
300 кг не вага ?... Хм... А що ж тоді вага? Бо від 300 до 600 тих самих 15 %, які погоди не роблять... Тобто 600 кг це теж не вага.
Для того, щоб скомпенсувати 9,5 см (я не перевіряв який кліренс на патрулі і на яких колесах, але беру твою цифру) патрулю потрібно резину на 8 дюймів більше, як штатна (а це десь 37-38").
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Я незнаю де ти таку вагу найшов, я важив свого потрола без каркасу без зад лебідки і задн бампера, і з пустим багажником і пустим баком 2550 кг!!!!!!!
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Понаварував на мости підсилень, втулив додаткові аморти... Генератор додатковий також з усіма кріпленнями з десятку додав...
- bugan
- Повідомлень: 1403
- З нами з: 02 червня 2015, 14:58
- Ім'я: Andriy
- Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
У ВікіпедіїZUB писав:Я незнаю де ти таку вагу найшов, я важив свого потрола без каркасу без зад лебідки і задн бампера, і з пустим багажником і пустим баком 2550 кг!!!!!!!
https://uk.wikipedia.org/wiki/Nissan_Patrol
Nissan Patrol Y60 5-дв.
Також називається Nissan Safari
Роки виробництва 1997-2013
Колісна база 2970 мм (5-дв.)
2400 мм (3-дв.)
Довжина 4845 мм (5-дв.)
4285 мм (3-дв.)
Ширина 1930 мм
Висота 1815 мм (5-дв.)
1810 мм (3-дв.)
Вага 1950-2050 кг
Під сидячий зад долар не засунеш.
- bugan
- Повідомлень: 1403
- З нами з: 02 червня 2015, 14:58
- Ім'я: Andriy
- Авто: УАЗ 3151 і ВАЗ 21093
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
На штатній резині у Патруля кліренс 21,5 см. В УАЗа 22см на звичайних і 30см на поталах, але... на звичайних мостах штатна резина 30" а на порталах штатна резина 31". Не знаю яка штатна в Патруля. Один дюйм це 2,5см, але для кліренса нам потрібен не діаметр а радіус, тобто ділимо на 2. 8х2,5/2=10. Андрій тут правий. Я прорахувався БуваєAM писав: Для того, щоб скомпенсувати 9,5 см (я не перевіряв який кліренс на патрулі і на яких колесах, але беру твою цифру) патрулю потрібно резину на 8 дюймів більше, як штатна (а це десь 37-38").
Під сидячий зад долар не засунеш.