Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
Ото поставив собі отакуво штучку:
http://www.aliexpress.com/snapshot/6499 ... 9585321797
Купив тому, що були в мене підозри на мертву турбіну - інколи якось ще їде авто, інколи рве, як молодий, а інколи іно свистить, мотор реве, а авто ледве котиться.
Що хочу сказати... Штири роки я ну не те, щоб неправильно, але неефективно використовував потужності мотора.
Ще від карбових авто я звик тиснути педальку рівно до межі реакції на неї - нема змісту тулити в підлогу, якщо приросту потужності все одно нема.
Ну і зара датчик показує, же при розгоні, чи під гору, при такому режимі тиск в системі починає плавно рости, ну і через деякий час десь на 0.5 атм мене вже влаштовує тяга, і я зменшую натиск на педаль.
А тепер як правильно: різко на секунду-другу тисну в підлогу, солярки ллється більше, відповідно вихлопних газів також більше, і турбінка радо майже сходу видає аж до 0.7 атм, (мотор ще не розкручений, але тиск вже є), через секунду обороти різко ростуть, педальку вже мож привідпустити і далі їхати собі вже знов "внатяг" - тиск вже нікуди не дівається, а підтримується майже на такому самому рівні, забезпечуючи досить хорошу тягу і реакцію на наступний розгін.
Ну і про непостійність: очевидно, клапан скиду тиску на турбіні (вест ґейт, чи як там його), має здатність інколи закисати і не тримати герметичність.
тому і турбінка реве, а не тягне.
2-3 рази прогазувати до його відкривання - 0.7 атм (я майже ніколи так не газував в місті, бо вже на 0.5, як я написав вище, тяга мене влаштовувала і я припиняв далі дотискати педаль)) - і все, він собі розрухується ,і після того машина робиться "живчиком". Ну наскільки то можна сказати до 20-річного древнього трактора
отаке...
пс. ще на днях спробую трохи перестроїти актуатор клапану, щоб дотискало хоча б до 1 атм, бо от розгін пішов, тіко розігнався, бракує ще чуть-чуть, а тиск вже 0.7 і не росте далі...
Ну і зараз при переключенні вверх тиск з 0.7 паде до 0.2-0.3, що ніачом, і далі все тра починати з початку, а так теоретично мав би впасти до 0.5, що вже є досить тяговитою цифрою...
http://www.aliexpress.com/snapshot/6499 ... 9585321797
Купив тому, що були в мене підозри на мертву турбіну - інколи якось ще їде авто, інколи рве, як молодий, а інколи іно свистить, мотор реве, а авто ледве котиться.
Що хочу сказати... Штири роки я ну не те, щоб неправильно, але неефективно використовував потужності мотора.
Ще від карбових авто я звик тиснути педальку рівно до межі реакції на неї - нема змісту тулити в підлогу, якщо приросту потужності все одно нема.
Ну і зара датчик показує, же при розгоні, чи під гору, при такому режимі тиск в системі починає плавно рости, ну і через деякий час десь на 0.5 атм мене вже влаштовує тяга, і я зменшую натиск на педаль.
А тепер як правильно: різко на секунду-другу тисну в підлогу, солярки ллється більше, відповідно вихлопних газів також більше, і турбінка радо майже сходу видає аж до 0.7 атм, (мотор ще не розкручений, але тиск вже є), через секунду обороти різко ростуть, педальку вже мож привідпустити і далі їхати собі вже знов "внатяг" - тиск вже нікуди не дівається, а підтримується майже на такому самому рівні, забезпечуючи досить хорошу тягу і реакцію на наступний розгін.
Ну і про непостійність: очевидно, клапан скиду тиску на турбіні (вест ґейт, чи як там його), має здатність інколи закисати і не тримати герметичність.
тому і турбінка реве, а не тягне.
2-3 рази прогазувати до його відкривання - 0.7 атм (я майже ніколи так не газував в місті, бо вже на 0.5, як я написав вище, тяга мене влаштовувала і я припиняв далі дотискати педаль)) - і все, він собі розрухується ,і після того машина робиться "живчиком". Ну наскільки то можна сказати до 20-річного древнього трактора
отаке...
пс. ще на днях спробую трохи перестроїти актуатор клапану, щоб дотискало хоча б до 1 атм, бо от розгін пішов, тіко розігнався, бракує ще чуть-чуть, а тиск вже 0.7 і не росте далі...
Ну і зараз при переключенні вверх тиск з 0.7 паде до 0.2-0.3, що ніачом, і далі все тра починати з початку, а так теоретично мав би впасти до 0.5, що вже є досить тяговитою цифрою...
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
В мене росте до 1 бара при 2,8 тис об двигуна, коли переключаюсь зразу падає на 0, чуть газу піднімається до 0,5 а до 1 тре чикати десь 2.6-2.8 тис об двигуна!!!!
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
А коли довго тримати то після 3 тис об двигуна набуває 1.1 бара!!!
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
Ми маєм приблуду шоб виставити тиск !
Вже бавились на машинах)))))))
Заїжай і тобі підкрутим)))))
Вже бавились на машинах)))))))
Заїжай і тобі підкрутим)))))
Востаннє редагувалось 03 березня 2015, 23:26 користувачем марік, всього редагувалось 1 раз.
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
ну то буду крутити актуатор.
тому що після 2.7 десь тисяч робиться 0.7 атм і далі на тому рівні тримається, скіко не крути мотор.
2 Марік: я бачив вашу приблуду
тоді якраз вапрос, якщо ви з нею бавились:
той клапан на актуаторі відкривається зразу і різко на виставленому тиску?
чи потрошку починає підтравлювати скоріше, а на заданому вже в повний ріст?
веду до того, що при перенастройці актуатора посунеться тільки верхня границя тиску, чи і набирати тиск почне скоріше?
тому що після 2.7 десь тисяч робиться 0.7 атм і далі на тому рівні тримається, скіко не крути мотор.
2 Марік: я бачив вашу приблуду
тоді якраз вапрос, якщо ви з нею бавились:
той клапан на актуаторі відкривається зразу і різко на виставленому тиску?
чи потрошку починає підтравлювати скоріше, а на заданому вже в повний ріст?
веду до того, що при перенастройці актуатора посунеться тільки верхня границя тиску, чи і набирати тиск почне скоріше?
Востаннє редагувалось 03 березня 2015, 23:32 користувачем Khimik, всього редагувалось 2 разів.
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
На 0.7 починає відкриватись клапан і вихлоп втікає через нього
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
тільки верхня межа тиску
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
Прошем пана, то до всіляких моделів авто, чи то тікону пререгатива патрулів? Га?марік писав:Ми маєм приблуду шоб виставити тиск !
Вже бавились на машинах)))))))
Заїжай і тобі підкрутим)))))
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
Всі авто які мають турбіну з "стравлювачом"автобат писав:Прошем пана, то до всіляких моделів авто, чи то тікону пререгатива патрулів? Га?марік писав:Ми маєм приблуду шоб виставити тиск !
Вже бавились на машинах)))))))
Заїжай і тобі підкрутим)))))
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
На наші машинки вже давно все придумано. В нас, як і в Патрулів механічний вестгейт (клапан). На нього можна ставити або проставку (збільшує на фіксоване значення наддув) або регульований свисток (сам крутиш собі як тобі хочеться). Є готові свистки (звертатись до Ігор ФГС або Міші-ОД) або самому можна скрутити з всяких там базарних жилізячок. Десь стрічав схему зборки з переліком необхідного. Але це пів-діла.автобат писав:Прошем пана, то до всіляких моделів авто, чи то тікону пререгатива патрулів? Га?марік писав:Ми маєм приблуду шоб виставити тиск !
Вже бавились на машинах)))))))
Заїжай і тобі підкрутим)))))
Далі треба ще мозги набрехати, шоб не кіпішували що їм дує засильно. Тут варіантів три - або крутити свисток так щоб мозги не сварились, але там нема де сильно розгулятись 1- 1,1 очка максимум. або можна паяти резистор на датчик і регулювати його шоб получити 1,3 очка і мозги не сварились. Або шити мозги до того ж значення - 1,3, максимум 1,4. Більше ніж 1,4 - це вже троха небезпечно.
Таку приблуду яка показує тиск наддуву ставити обов"язково, бо пікові передуви можливі і до 1,5 очка і тре вважати. Бо мозги перейдуть в аварійний режим десь посеред підйому в Карпатах і буде не солодко.
Є ще нюанс. Якщо брешемо мозги по повітрю, то і по паливу вже тре брехати, бо інакше ефект буде неповний. Тут вже тре або коробочку ставити, або полюдськи шити мозги і насолоджуватись
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
Огого... Та ну його вбаню. Краще най так буде. Легше голові.
Бачив на форумі, що всі собі тих свистульок понаставляли, але щось не рішився. Най вже буде так, як вузькооки придумали.
Бачив на форумі, що всі собі тих свистульок понаставляли, але щось не рішився. Най вже буде так, як вузькооки придумали.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
Та воно не так вже і складно. Якщо дуже хочеться, то можна побавитись з проставкою на вестгейт. Нічого страшного машині не буде. І махом можна все вернути назад
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
хм, в книжці пише інакше:ZUB писав:тільки верхня межа тиску
Re: Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
Посунув актуатор на міліметра 2.
Почало таки дути скоріше - вже на 1400 оборотів починається підхват, відповідно "робочий" тиск змістився з 0.3 на 0.45 десь.
Максимум не пробував, але вже на 0.9-1 атм скидаю, бо кінчаються передачі
Почало таки дути скоріше - вже на 1400 оборотів починається підхват, відповідно "робочий" тиск змістився з 0.3 на 0.45 десь.
Максимум не пробував, але вже на 0.9-1 атм скидаю, бо кінчаються передачі