Сторінка 1 з 1

Вопрос по картерным газам

Додано: 21 травня 2014, 13:42
sp_grind
Привет.
Кажется тему я назвал правильно =)

Вот фото моего двигателя и идентичной машины:
Зображення
Зображення
Зображення
Длинная толстая трубка, которая идёт с левой стороный двигателя в патрубок после воздушного фильтра - я так понимаю, что это "картерные газы" перенаправляются в систему подачи воздуха.
У меня же эта трубка обрезана и выведена "в никуда" - просто упёрта в раму возле подушки двигателя, и оттуда постоянно валит ели заметный дымок.
Читал, что так делают, чтоб, дословно, "двигатель не дышал своим же пердежом".
Как правильно? Как лучше? Чем чревато?
Спасибо.

Re: Вопрос по картерным газам

Додано: 21 травня 2014, 13:58
pooh
Колись на усіляких жигулях, також виводили той шланг під машину. Коли двигун був вже "підуставший" то через ту вентиляцію йшли "пари" масла в циліндр разом з повітрям. Різниці якоїсь, що зі шлангом на місці, що без нього, мною виявлено не було.
Моя думка: не лізь до двигуна, не заважай йому працювати. ;)

Re: Вопрос по картерным газам

Додано: 21 травня 2014, 15:10
sp_grind
кто-то уже полез до меня =)
Вот думаю, или оставить как есть, или кинуть трубку, как было от завода.

Re: Вопрос по картерным газам

Додано: 21 травня 2014, 15:40
Volodymyr
Раз поліз, значить була потреба. Воно ж працює.

Re: Вопрос по картерным газам

Додано: 21 травня 2014, 15:45
pooh
sp_grind писав:кто-то уже полез до меня =)
Вот думаю, или оставить как есть, или кинуть трубку, как было от завода.
Заради експеримента можеш протягнути шланг так як має бути. Але якщо хтось його звідтіля викинув і заглушив значить на то була причина. Я би тим не переймався.

Re: Вопрос по картерным газам

Додано: 21 травня 2014, 17:41
Khimik
якщо не заважає - то мож їздити.
Колись на Асконі увалив мотор, то поки чекав запчасті, то тиждень також їздив з шлангом вниз.
Думав повішуся.... На світлофорах той дим піднімався вверх і прекрасненько так засмоктувався в салон системою вентиляції...

Re: Вопрос по картерным газам

Додано: 21 травня 2014, 19:59
nick2121
А я б прикрутив сепаратор картерних газів, напр. від Чері Амулет.
И баба с возу, и волки сыты (с)
:)

Re: Вопрос по картерным газам

Додано: 21 травня 2014, 22:03
Alex67
Ще можна купити спеціальну фірмову заглушку, тоді шланг лежить "як має бути" але не приносить жодної шкоди. Такий варіант як у тебе трохи додає потужності (пару сил), трохи економить паливо (пару грам), і трохи погіршує екологічність двигуна (викиди NO)
Трохи подробиць тут http://www.discovery2.co.uk/egr.html

Re: Вопрос по картерным газам

Додано: 21 травня 2014, 22:46
Steady2102
Це часом не про EGR йде мова (система рециркуляції вихлопних газів)?

Re: Вопрос по картерным газам

Додано: 21 травня 2014, 22:54
Steady2102

Re: Вопрос по картерным газам

Додано: 22 травня 2014, 00:14
Сергій
На рахунок власного пєрдєжа: саме це конструктивно і задумано виробником. На 90% це екологічна заморочка і тільки на 10% економічна. З роками відсоткове співвідношення змінюється явно не на користь економічного, а тому повністю погоджуюсь з думкою про абсорбер. На відносно втомленому двигуні відновлення оригінальної схеми підмішування частки картерних газів тільки погіршить показники роботи двигуна.

Re: Вопрос по картерным газам

Додано: 22 травня 2014, 01:59
AM
Цікаве питання. Не думаю що тут основне екологія, оскільки на машинах 77 року вази уази тощо, теж така сама шняга. Там мені пояснювали, що в карб попадає підігріте повітря а не холодне, що краще (можливо і не таке вологе як на вулиці). Виводять вниз, оскільки якщо йде прорив вихлопних газів в картер (вроді правильно говорю ) то вони резко засирають фільтр і мотор дуситься, тому з двох зол вибирають менше - хай краще засосує холодне повітря чим засирається.