Вопрос по картерным газам
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- sp_grind
- Повідомлень: 289
- З нами з: 24 грудня 2012, 01:52
- Ім'я: Саша
- Авто: лисапед, LR Discovery 2 td5 1999(sold), LR Discovery 1993(теперь у robosol'a)
- Звідки: Львов, Варшава
- Контактна інформація:
Вопрос по картерным газам
Привет.
Кажется тему я назвал правильно =)
Вот фото моего двигателя и идентичной машины:
Длинная толстая трубка, которая идёт с левой стороный двигателя в патрубок после воздушного фильтра - я так понимаю, что это "картерные газы" перенаправляются в систему подачи воздуха.
У меня же эта трубка обрезана и выведена "в никуда" - просто упёрта в раму возле подушки двигателя, и оттуда постоянно валит ели заметный дымок.
Читал, что так делают, чтоб, дословно, "двигатель не дышал своим же пердежом".
Как правильно? Как лучше? Чем чревато?
Спасибо.
Кажется тему я назвал правильно =)
Вот фото моего двигателя и идентичной машины:
Длинная толстая трубка, которая идёт с левой стороный двигателя в патрубок после воздушного фильтра - я так понимаю, что это "картерные газы" перенаправляются в систему подачи воздуха.
У меня же эта трубка обрезана и выведена "в никуда" - просто упёрта в раму возле подушки двигателя, и оттуда постоянно валит ели заметный дымок.
Читал, что так делают, чтоб, дословно, "двигатель не дышал своим же пердежом".
Как правильно? Как лучше? Чем чревато?
Спасибо.
Re: Вопрос по картерным газам
Колись на усіляких жигулях, також виводили той шланг під машину. Коли двигун був вже "підуставший" то через ту вентиляцію йшли "пари" масла в циліндр разом з повітрям. Різниці якоїсь, що зі шлангом на місці, що без нього, мною виявлено не було.
Моя думка: не лізь до двигуна, не заважай йому працювати.
Моя думка: не лізь до двигуна, не заважай йому працювати.
- sp_grind
- Повідомлень: 289
- З нами з: 24 грудня 2012, 01:52
- Ім'я: Саша
- Авто: лисапед, LR Discovery 2 td5 1999(sold), LR Discovery 1993(теперь у robosol'a)
- Звідки: Львов, Варшава
- Контактна інформація:
Re: Вопрос по картерным газам
кто-то уже полез до меня =)
Вот думаю, или оставить как есть, или кинуть трубку, как было от завода.
Вот думаю, или оставить как есть, или кинуть трубку, как было от завода.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Вопрос по картерным газам
Раз поліз, значить була потреба. Воно ж працює.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Вопрос по картерным газам
Заради експеримента можеш протягнути шланг так як має бути. Але якщо хтось його звідтіля викинув і заглушив значить на то була причина. Я би тим не переймався.sp_grind писав:кто-то уже полез до меня =)
Вот думаю, или оставить как есть, или кинуть трубку, как было от завода.
Re: Вопрос по картерным газам
якщо не заважає - то мож їздити.
Колись на Асконі увалив мотор, то поки чекав запчасті, то тиждень також їздив з шлангом вниз.
Думав повішуся.... На світлофорах той дим піднімався вверх і прекрасненько так засмоктувався в салон системою вентиляції...
Колись на Асконі увалив мотор, то поки чекав запчасті, то тиждень також їздив з шлангом вниз.
Думав повішуся.... На світлофорах той дим піднімався вверх і прекрасненько так засмоктувався в салон системою вентиляції...
- nick2121
- Повідомлень: 586
- З нами з: 15 травня 2006, 21:30
- Ім'я: Микола
- Авто: УАЗ 3164
- Звідки: Львів, Україна
Re: Вопрос по картерным газам
А я б прикрутив сепаратор картерних газів, напр. від Чері Амулет.
И баба с возу, и волки сыты (с)
И баба с возу, и волки сыты (с)
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Вопрос по картерным газам
Ще можна купити спеціальну фірмову заглушку, тоді шланг лежить "як має бути" але не приносить жодної шкоди. Такий варіант як у тебе трохи додає потужності (пару сил), трохи економить паливо (пару грам), і трохи погіршує екологічність двигуна (викиди NO)
Трохи подробиць тут http://www.discovery2.co.uk/egr.html
Трохи подробиць тут http://www.discovery2.co.uk/egr.html
Олексій
- Steady2102
- Повідомлень: 252
- З нами з: 02 червня 2013, 13:03
- Ім'я: Юра
- Авто: Nissan Terrano I 2.7TD
- Контактна інформація:
Re: Вопрос по картерным газам
Це часом не про EGR йде мова (система рециркуляції вихлопних газів)?
Salshop.com.ua - спорядження
Georgehouse.com.ua - хостел
Georgehouse.com.ua - хостел
- Steady2102
- Повідомлень: 252
- З нами з: 02 червня 2013, 13:03
- Ім'я: Юра
- Авто: Nissan Terrano I 2.7TD
- Контактна інформація:
Re: Вопрос по картерным газам
Певне, тут про це - http://terranoirk.ru/forums/viewtopic.p ... A0#p606203
Salshop.com.ua - спорядження
Georgehouse.com.ua - хостел
Georgehouse.com.ua - хостел
Re: Вопрос по картерным газам
На рахунок власного пєрдєжа: саме це конструктивно і задумано виробником. На 90% це екологічна заморочка і тільки на 10% економічна. З роками відсоткове співвідношення змінюється явно не на користь економічного, а тому повністю погоджуюсь з думкою про абсорбер. На відносно втомленому двигуні відновлення оригінальної схеми підмішування частки картерних газів тільки погіршить показники роботи двигуна.
Re: Вопрос по картерным газам
Цікаве питання. Не думаю що тут основне екологія, оскільки на машинах 77 року вази уази тощо, теж така сама шняга. Там мені пояснювали, що в карб попадає підігріте повітря а не холодне, що краще (можливо і не таке вологе як на вулиці). Виводять вниз, оскільки якщо йде прорив вихлопних газів в картер (вроді правильно говорю ) то вони резко засирають фільтр і мотор дуситься, тому з двох зол вибирають менше - хай краще засосує холодне повітря чим засирається.