Вопрос по картерным газам

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
sp_grind
Повідомлень: 289
З нами з: 24 грудня 2012, 01:52
Ім'я: Саша
Авто: лисапед, LR Discovery 2 td5 1999(sold), LR Discovery 1993(теперь у robosol'a)
Звідки: Львов, Варшава
Контактна інформація:

Вопрос по картерным газам

Повідомлення sp_grind » 21 травня 2014, 13:42

Привет.
Кажется тему я назвал правильно =)

Вот фото моего двигателя и идентичной машины:
Зображення
Зображення
Зображення
Длинная толстая трубка, которая идёт с левой стороный двигателя в патрубок после воздушного фильтра - я так понимаю, что это "картерные газы" перенаправляются в систему подачи воздуха.
У меня же эта трубка обрезана и выведена "в никуда" - просто упёрта в раму возле подушки двигателя, и оттуда постоянно валит ели заметный дымок.
Читал, что так делают, чтоб, дословно, "двигатель не дышал своим же пердежом".
Как правильно? Как лучше? Чем чревато?
Спасибо.

Аватар користувача
pooh
Повідомлень: 1262
З нами з: 07 жовтня 2012, 20:40
Ім'я: Євгеній
Авто: УАЗ Патріот

Re: Вопрос по картерным газам

Повідомлення pooh » 21 травня 2014, 13:58

Колись на усіляких жигулях, також виводили той шланг під машину. Коли двигун був вже "підуставший" то через ту вентиляцію йшли "пари" масла в циліндр разом з повітрям. Різниці якоїсь, що зі шлангом на місці, що без нього, мною виявлено не було.
Моя думка: не лізь до двигуна, не заважай йому працювати. ;)

Аватар користувача
sp_grind
Повідомлень: 289
З нами з: 24 грудня 2012, 01:52
Ім'я: Саша
Авто: лисапед, LR Discovery 2 td5 1999(sold), LR Discovery 1993(теперь у robosol'a)
Звідки: Львов, Варшава
Контактна інформація:

Re: Вопрос по картерным газам

Повідомлення sp_grind » 21 травня 2014, 15:10

кто-то уже полез до меня =)
Вот думаю, или оставить как есть, или кинуть трубку, как было от завода.

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6912
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Вопрос по картерным газам

Повідомлення Volodymyr » 21 травня 2014, 15:40

Раз поліз, значить була потреба. Воно ж працює.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

Аватар користувача
pooh
Повідомлень: 1262
З нами з: 07 жовтня 2012, 20:40
Ім'я: Євгеній
Авто: УАЗ Патріот

Re: Вопрос по картерным газам

Повідомлення pooh » 21 травня 2014, 15:45

sp_grind писав:кто-то уже полез до меня =)
Вот думаю, или оставить как есть, или кинуть трубку, как было от завода.

Заради експеримента можеш протягнути шланг так як має бути. Але якщо хтось його звідтіля викинув і заглушив значить на то була причина. Я би тим не переймався.

Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Вопрос по картерным газам

Повідомлення Khimik » 21 травня 2014, 17:41

якщо не заважає - то мож їздити.
Колись на Асконі увалив мотор, то поки чекав запчасті, то тиждень також їздив з шлангом вниз.
Думав повішуся.... На світлофорах той дим піднімався вверх і прекрасненько так засмоктувався в салон системою вентиляції...

Аватар користувача
nick2121
Повідомлень: 586
З нами з: 15 травня 2006, 21:30
Ім'я: Микола
Авто: УАЗ 3164
Звідки: Львів, Україна

Re: Вопрос по картерным газам

Повідомлення nick2121 » 21 травня 2014, 19:59

А я б прикрутив сепаратор картерних газів, напр. від Чері Амулет.
И баба с возу, и волки сыты (с)
:)

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Вопрос по картерным газам

Повідомлення Alex67 » 21 травня 2014, 22:03

Ще можна купити спеціальну фірмову заглушку, тоді шланг лежить "як має бути" але не приносить жодної шкоди. Такий варіант як у тебе трохи додає потужності (пару сил), трохи економить паливо (пару грам), і трохи погіршує екологічність двигуна (викиди NO)
Трохи подробиць тут http://www.discovery2.co.uk/egr.html
Олексій

Аватар користувача
Steady2102
Повідомлень: 252
З нами з: 02 червня 2013, 13:03
Ім'я: Юра
Авто: Nissan Terrano I 2.7TD
Контактна інформація:

Re: Вопрос по картерным газам

Повідомлення Steady2102 » 21 травня 2014, 22:46

Це часом не про EGR йде мова (система рециркуляції вихлопних газів)?
Salshop.com.ua - спорядження
Georgehouse.com.ua - хостел

Аватар користувача
Steady2102
Повідомлень: 252
З нами з: 02 червня 2013, 13:03
Ім'я: Юра
Авто: Nissan Terrano I 2.7TD
Контактна інформація:

Re: Вопрос по картерным газам

Повідомлення Steady2102 » 21 травня 2014, 22:54

Salshop.com.ua - спорядження
Georgehouse.com.ua - хостел

Сергій
Повідомлень: 13
З нами з: 01 жовтня 2010, 10:27
Ім'я: Сергій
Авто: Humer H3

Re: Вопрос по картерным газам

Повідомлення Сергій » 22 травня 2014, 00:14

На рахунок власного пєрдєжа: саме це конструктивно і задумано виробником. На 90% це екологічна заморочка і тільки на 10% економічна. З роками відсоткове співвідношення змінюється явно не на користь економічного, а тому повністю погоджуюсь з думкою про абсорбер. На відносно втомленому двигуні відновлення оригінальної схеми підмішування частки картерних газів тільки погіршить показники роботи двигуна.

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Вопрос по картерным газам

Повідомлення AM » 22 травня 2014, 01:59

Цікаве питання. Не думаю що тут основне екологія, оскільки на машинах 77 року вази уази тощо, теж така сама шняга. Там мені пояснювали, що в карб попадає підігріте повітря а не холодне, що краще (можливо і не таке вологе як на вулиці). Виводять вниз, оскільки якщо йде прорив вихлопних газів в картер (вроді правильно говорю ) то вони резко засирають фільтр і мотор дуситься, тому з двох зол вибирають менше - хай краще засосує холодне повітря чим засирається.


Повернутись до “Техніка, Спорядження, Навігація”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей