Сторінка 2 з 2

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Додано: 02 лютого 2014, 13:27
Толстяк
На днях собі встановлю і поділюся враженнями. Бо помітив, що паперові у мене дуже швидко забиваються і мотор починає тупити. Як тільки поміняю, знову все пару поїздок нормально і починає помалу тупо розганятися. Тож вирішив купити нульовик, він один-в-один по розмірах із рідним, але я вже казали є можливість промити і користуватися далі.

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Додано: 02 лютого 2014, 23:12
bobikus
Volodymyr писав:Відео не о чем. На нових фільтрах і не буде різниці. Питання в тому що робиться з фільтрами при засиранні, на що власне і проектувався нульовик. По суті це невелике наближення фільтра до сепаратора.
http://auto.bigmir.net/practice/service/1502417mydrive
На мою думку, якщо фільтр забруднюється менше значить він менше фільтрує, тобто більше пропускає піску і бруду в двигун. Думаю, всім зрозуміло, чим поганий пропущений фільтром пісок у камері згоряння.

Взагалі "мокрі" фільтри або "фільтри-нульовики" серійно ставились виробниками автомобілів ще у 40-50-х роках (наприклад ГАЗ-69), причому вони там мали досконалішу конструкцію, дрібна сітка постійно омивалася мастилом яке не лише змочувало її щохвилини а і змивало бруд постійно під час їзди. Але недовго, бо скоро були визнані як малоефективні і всі подальші моделі вже комплектувалися і комплектуються паперовими, як більш ефективними. Те саме стосується і пластиночних масляних фільтрів.

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Додано: 03 лютого 2014, 10:27
Толстяк
Паперові фільтри теж різні є. Якщо він одношаровий, постійної щільності, то як тільки верхній шар заліпить - все, на заміну. Якщо папір багатошаровий із структурою, що змінюється від крупнопористої до дрібнопористої - він здатний вловити пилу у десятки разів більше. Нульовик, наразі той що приїде, має багатошарову конструкцію, яка складається з металевих сіток різної крупності і бавовняного текстилю, теж різної крупності. Поверхня фільтру обробляється спеціальним липким мастилом, яке в свою чергу виловлює пил. У 2010 році поїхав на КК горами, було дуже пилюки багато. Паперовий фільтр забився за два дні. А прямоток можна мити хоч кожний вечір. І бути впевненим, що двигунові достатньо повітря і не палиш лишню солярку.
Якби була можливість постійно купувати оригінальний нісановський фльтр, я б на нульовик не заморочувався. Але вже кілька років возять китайське гівно з лейбою нісан.

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Додано: 03 лютого 2014, 10:55
Khimik
оппа... а як відрізнити оригінал від китайського гівна з лейбою?

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Додано: 03 лютого 2014, 12:06
Толстяк
Не знаю точно, думаю, не тільки на коробці лейба повинна бути, а на фільтрі також.

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Додано: 03 лютого 2014, 21:39
Steady2102
Дивився щойно на Екзисті на 60 Патруля 2.8ТД фільтр оригінальний є, але ціна в районі 350грн і доставка в 10-15 днів..

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Додано: 03 лютого 2014, 23:20
Khimik
233 грн і 3 дні доставки.
На Генин - 165 грн. Так само 3 дні...

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Додано: 04 лютого 2014, 12:33
Толстяк
дай но подивитися ссилку?

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Додано: 04 лютого 2014, 12:38
Khimik

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Додано: 04 лютого 2014, 13:13
Толстяк
У Рахів не довозять. Найближче Тячів 70 км.

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Додано: 04 лютого 2014, 14:40
Khimik
тра говорити з менеджерами тячівськими тоді.
колись, коли ше у Львові не було екзіста, я зареєструвався на київський офіс, і вони без питань мені відправляли запчастини перевізником.
тобто ше 16-20 грн.

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Додано: 30 липня 2014, 18:47
max
Толстяк писав:На днях собі встановлю і поділюся враженнями. Бо помітив, що паперові у мене дуже швидко забиваються і мотор починає тупити. Як тільки поміняю, знову все пару поїздок нормально і починає помалу тупо розганятися. Тож вирішив купити нульовик, він один-в-один по розмірах із рідним, але я вже казали є можливість промити і користуватися далі.
Ну як там враження?