Разрушенный миф о нулевиках

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Толстяк »

На днях собі встановлю і поділюся враженнями. Бо помітив, що паперові у мене дуже швидко забиваються і мотор починає тупити. Як тільки поміняю, знову все пару поїздок нормально і починає помалу тупо розганятися. Тож вирішив купити нульовик, він один-в-один по розмірах із рідним, але я вже казали є можливість промити і користуватися далі.
067 З12 4З З6
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення bobikus »

Volodymyr писав:Відео не о чем. На нових фільтрах і не буде різниці. Питання в тому що робиться з фільтрами при засиранні, на що власне і проектувався нульовик. По суті це невелике наближення фільтра до сепаратора.
http://auto.bigmir.net/practice/service/1502417mydrive
На мою думку, якщо фільтр забруднюється менше значить він менше фільтрує, тобто більше пропускає піску і бруду в двигун. Думаю, всім зрозуміло, чим поганий пропущений фільтром пісок у камері згоряння.

Взагалі "мокрі" фільтри або "фільтри-нульовики" серійно ставились виробниками автомобілів ще у 40-50-х роках (наприклад ГАЗ-69), причому вони там мали досконалішу конструкцію, дрібна сітка постійно омивалася мастилом яке не лише змочувало її щохвилини а і змивало бруд постійно під час їзди. Але недовго, бо скоро були визнані як малоефективні і всі подальші моделі вже комплектувалися і комплектуються паперовими, як більш ефективними. Те саме стосується і пластиночних масляних фільтрів.
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Толстяк »

Паперові фільтри теж різні є. Якщо він одношаровий, постійної щільності, то як тільки верхній шар заліпить - все, на заміну. Якщо папір багатошаровий із структурою, що змінюється від крупнопористої до дрібнопористої - він здатний вловити пилу у десятки разів більше. Нульовик, наразі той що приїде, має багатошарову конструкцію, яка складається з металевих сіток різної крупності і бавовняного текстилю, теж різної крупності. Поверхня фільтру обробляється спеціальним липким мастилом, яке в свою чергу виловлює пил. У 2010 році поїхав на КК горами, було дуже пилюки багато. Паперовий фільтр забився за два дні. А прямоток можна мити хоч кожний вечір. І бути впевненим, що двигунові достатньо повітря і не палиш лишню солярку.
Якби була можливість постійно купувати оригінальний нісановський фльтр, я б на нульовик не заморочувався. Але вже кілька років возять китайське гівно з лейбою нісан.
067 З12 4З З6
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Khimik »

оппа... а як відрізнити оригінал від китайського гівна з лейбою?
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Толстяк »

Не знаю точно, думаю, не тільки на коробці лейба повинна бути, а на фільтрі також.
067 З12 4З З6
Аватар користувача
Steady2102
Повідомлень: 252
З нами з: 02 червня 2013, 13:03
Ім'я: Юра
Авто: Nissan Terrano I 2.7TD
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Steady2102 »

Дивився щойно на Екзисті на 60 Патруля 2.8ТД фільтр оригінальний є, але ціна в районі 350грн і доставка в 10-15 днів..
Salshop.com.ua - спорядження
Georgehouse.com.ua - хостел
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Khimik »

233 грн і 3 дні доставки.
На Генин - 165 грн. Так само 3 дні...
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Толстяк »

дай но подивитися ссилку?
067 З12 4З З6
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Khimik »

Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Толстяк »

У Рахів не довозять. Найближче Тячів 70 км.
067 З12 4З З6
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення Khimik »

тра говорити з менеджерами тячівськими тоді.
колись, коли ше у Львові не було екзіста, я зареєструвався на київський офіс, і вони без питань мені відправляли запчастини перевізником.
тобто ше 16-20 грн.
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Разрушенный миф о нулевиках

Повідомлення max »

Толстяк писав:На днях собі встановлю і поділюся враженнями. Бо помітив, що паперові у мене дуже швидко забиваються і мотор починає тупити. Як тільки поміняю, знову все пару поїздок нормально і починає помалу тупо розганятися. Тож вирішив купити нульовик, він один-в-один по розмірах із рідним, але я вже казали є можливість промити і користуватися далі.
Ну як там враження?
Відповісти