Хаби
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Хаби
Вот хора тема. Ніяк не можу зрозуміти, таки хаби на машині можна не виключати? Чі це трба робити на сухій дорозі і чому? Бо в нас вдома чуть не до бійкі доходить
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
хаби
Вот хора тема. Ніяк не можу зрозуміти, таки хаби на машині можна не виключати? Чі це трба робити на сухій дорозі і чому? Бо в нас вдома чуть не до бійкі доходить
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: хаби
Можна не виключати!!!
Но при включиних хабах більший розхід і погіршується динаміка розгону.
Можна вимикати повний привід в салоні на прогонах по сухому.
А на кожен день рекомендовано вимикати інакше іх би ніхто не придумував
Но при включиних хабах більший розхід і погіршується динаміка розгону.
Можна вимикати повний привід в салоні на прогонах по сухому.
А на кожен день рекомендовано вимикати інакше іх би ніхто не придумував
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: хаби
Можна не виключати!!!
Но при включиних хабах більший розхід і
погіршується динаміка розгону.
Можна вимикати повний привід в салоні на
прогонах по сухому.
А на кожен день рекомендовано вимикати
інакше іх би ніхто не придумував
Но при включиних хабах більший розхід і
погіршується динаміка розгону.
Можна вимикати повний привід в салоні на
прогонах по сухому.
А на кожен день рекомендовано вимикати
інакше іх би ніхто не придумував
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: хаби
Багато чого можна. Але якщо хочеш подовжити ресурс агрегатів - вимикай хаби після того як вимикаєш передній міст. Так не будуть крутитись півосі і т.п. Отже довше будуть служити. Це тупо написано в мануалах від заводів виробників. Вони знають краще. Але кожен вибирає свій шлях експлуатації. Фул-тайм теж ніхто не скасовував.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: хаби
божечко, най Ілоночка то прочитае.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- goric
- Повідомлень: 177
- З нами з: 05 листопада 2009, 17:45
- Ім'я: Петро
- Авто: Mercedes 126SEC 3.0TD. TLK Prado-3.0D OPEL MOVANO ГАЗ-69
- Звідки: Львів
Re: хаби
Полуосі,кардан,редуктор віддихають,вібрації меньше,динаміка розгону каща,розхід меньше, вообщем стає задньйо приводна машина.Я як мав Патруля виключав ОБОВ*ЯЗКОВО.
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: хаби
Колись якісь теорії проскакували шо в деяких машинах шось в роздатці (чи то мова йшла про міст передній) змащується від обретання і тому деколи треба включати хаби (якшо вони довго виключені) шоб воно там змастилось. Вибачаюсь за ламерске пояснення.
Re: хаби
тут палка з двома кінцями: (про то пишут всі патрулячі і не тільки форуми)Volodymyr писав:Але якщо хочеш подовжити ресурс агрегатів - вимикай хаби після того як вимикаєш передній міст. Так не будуть крутитись півосі і т.п. Отже довше будуть служити.
та, сальніки полуосей послужать довше. Но!
Від того, що кардан нерухомий, розбиває шліцеву, оскільки вона в одному положенні товчесі на ямах/бруківці.
Колия ся крутить - то по перше - кожен раз в нове місце товче, а по друге - гіроскопічний ефект робить частини кардана інертнішими.
І багато люду плюнуло на перерозхід в один літр, но їздить з залоченими.
пс. А також в інструкції пише, що не рідше, ніж раз на місяць мус проїжджати на повнім приводі не памітаю скіко, але най буде 20 км.
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: хаби
Я теж включаю зимою хаби і так їзджу, бо коли потрібен повний, не станеш десь по серед міста хаби включати.
Про кардан передній, так він більше розбивається коли тупо висить.
Все прсто, включаеш тоді коли потрібно та вимикаєш коли не потрібно, сніг, приморозки, мокро включив та шоркаешся, сухий асфальт виключив і льотаеш.
Про кардан передній, так він більше розбивається коли тупо висить.
Все прсто, включаеш тоді коли потрібно та вимикаєш коли не потрібно, сніг, приморозки, мокро включив та шоркаешся, сухий асфальт виключив і льотаеш.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
Re: хаби
А то ніхно не їздить на повному приводі, хочаби раз на місяць Особливо у вихідні
Я вожуся з вимкненими. Вест міст в стані спокою. Особливо. на сухій дорозі і у міському циклі, де багато поворотів. Диференціал моста не працює, так само, легко, при різній швидкості обертання коліс, як вільні колеса не зчеплені з піввісями.
Перевірте з якою легкістю крутиться колесо з вимкненим хабом, а тоді увімкніть і знову крутніть колесо. (Руками на домкраті). Ніжними жіночими руками.
Думаю після того питання відпаде саме по собі. В мене так і сталось
P.S.
Мабуть, що турбінка приїхала. І знову машинка їздить.
А кардану не страшно, так як кілька разів на місяць, все рівно, в якесь багно кожен з нас залазить.
Я вожуся з вимкненими. Вест міст в стані спокою. Особливо. на сухій дорозі і у міському циклі, де багато поворотів. Диференціал моста не працює, так само, легко, при різній швидкості обертання коліс, як вільні колеса не зчеплені з піввісями.
Перевірте з якою легкістю крутиться колесо з вимкненим хабом, а тоді увімкніть і знову крутніть колесо. (Руками на домкраті). Ніжними жіночими руками.
Думаю після того питання відпаде саме по собі. В мене так і сталось
P.S.
Мабуть, що турбінка приїхала. І знову машинка їздить.
А кардану не страшно, так як кілька разів на місяць, все рівно, в якесь багно кожен з нас залазить.
Re: хаби
кардану то не поможе.pooh писав:А кардану не страшно, так як кілька разів на місяць, все рівно, в якесь багно кожен з нас залазить.
раз в місяць - то щоб змастити сальніки, аби не дубіли і збовтати оливу.
кардан альбо ся крутить, альбо нє/
Якшо го потовче в однім положенні місяць - то потім хоч рік крути - виробітку то не зніме.
Re: хаби
Так через місяць буде товкти в іншому місці, через 2тижні в третьому місці і т.д.Khimik писав: Якшо го потовче в однім положенні місяць - то потім хоч рік крути - виробітку то не зніме.
А чому ніхто не згадує про виробітку хрестовин при крутінні, того ж кардану?
Вони набанато швидше ломаються ніж шліци в кардані. А за місяць, ніц тій залізяці не станется, як воно в однім місці буде стояти. Все жтаки то не пластилін.