Гідроруль
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- MOTOR
- Повідомлень: 1000
- З нами з: 11 вересня 2012, 23:21
- Ім'я: Seruy
- Авто: Y60 Gorbachev
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гідроруль
А шо то за система?
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Гідроруль
Trail-Gear представляет Вам первый полный комплект Гидравлического Рулевого Управления для Тойоты. Этот комплект включает все, что нужно построения системы Гидравлического Рулевого Управления. Все монтажные кронштейны были специально разработаны для Тойоты, что делает установку легкой.
Комплект включает:
• 6" гидроцилиндр с 2-мя штоками и комплектом хомутов
• Рулевая машинка (100 мл)
• Гидравлический насос со шкивом
• Комплект соединительных тяг
• Кронштейны для установки гидроцилиндра
• Рулевая колонка
• Комплект установки рулевой машинки
• Резервуар с фильтром
• Кронштейн резервуара
• Радиатор
• Ремень гидроусилителя
• Полный комплект шлангов
• Остальное необходимое оборудование
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гідроруль
В чому плюси в порівнянні з класичним гідропідсилювачем? Так розумію що при поломці такої системи пересуватися стає неможливо, на відміну від жорсткого вала з підсилювачем. Звичайно що зламатися може все що завгодно, але все ж таки це не додає надійності. Стосовно зворотнього звязку на руль також якось не зрозуміло. При заглушеному моторі машина мабуть також не керована.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Гідроруль
Це інший тип керма по суті, а не підсилювач. При поломці так само не можливо керувати і класичним кермом (мається на увазі не поломка підсилювача, а якраз самого керма, вала, рейка, тощо). А що стосовно зворотнього зв'язку? Чи треба що б по рукам било? При заглушеному моторі не працює. Взагалі це все потрібно на прототип в котрого морда коротка і ще купа нюансів з підвіскою + компактність цієї системи. На спецтехніку і трактори ставлять. Ставити це на простого поза-шляховика не дуже зрозуміло для чого.
P.S. Певне малось на увазі гідравлічне управління (hydraulic steering), а не гідростатичне.
P.S. Певне малось на увазі гідравлічне управління (hydraulic steering), а не гідростатичне.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гідроруль
Така конструкція стоіть на ВУВАЗі у Андре. Встановлювали у Верти.
Завдякі ній на триалі у Зуба Андре протаранив чирка. Виглядало забавно, але болісно.
Завдякі ній на триалі у Зуба Андре протаранив чирка. Виглядало забавно, але болісно.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- Andre
- Повідомлень: 365
- З нами з: 15 вересня 2010, 20:51
- Ім'я: Андрій
- Авто: 469, Соренто
- Звідки: м. Львів
Re: Гідроруль
От не треба.
Вже лежить в гаражі, а не стоїть на машині.
Вже лежить в гаражі, а не стоїть на машині.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гідроруль
автобат писав:Така конструкція стоіть на ВУВАЗі у Андре. Встановлювали у Верти.
Завдякі ній на триалі у Зуба Андре протаранив чирка. Виглядало забавно, але болісно.
Хоть розкажіть що було. Який результат ясно, а що стало причиною?Andre писав:От не треба.
Вже лежить в гаражі, а не стоїть на машині.
Re: Гідроруль
Дійсно цікаво почути про всі можливі "косяки", бо де не читаєш і кого не питаєш одні позитивні відгуки.
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Гідроруль
Ну це Андрійко хіба розскаже. Зі сторони склалося враження, що воно якось само собі керувало, як хтіло і Чірка замандюрило.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- Andre
- Повідомлень: 365
- З нами з: 15 вересня 2010, 20:51
- Ім'я: Андрій
- Авто: 469, Соренто
- Звідки: м. Львів
Re: Гідроруль
В передньому мості стоїть самоблок + повний ГАЗ.robosol писав: Хоть розкажіть що було. Який результат ясно, а що стало причиною?
Руль вліво (а на кермі нічого не змінюється в той момент) і вже в Черокі.
Як я Вам вже писав в ПП, якщо брати і встановлювати, то тільки такого плану (мін. люфти в дозаторі) як на картинці вище.Сергій писав:Дійсно цікаво почути про всі можливі "косяки", бо де не читаєш і кого не питаєш одні позитивні відгуки.
Тобто ні в якому разі не від погрузчика/трактора/ескаватора.
Косяки
- колеса постійно в невідомо якому положенні
- при перегріві насоса ГУР - ставало зовсім "печально"
- гідроциліндр регулярно починав текти, хоча на ньому вже стояв пильник
- по трассі взагалі відчуття не передати
Єдиним суттєвим плюсом є те що руки по бездору, нічого, з того що було в коліях (дерева, каміння, коріння), не відчувають.
Я цю байду зняв і Вам би не радив встановлювати.
Re: Гідроруль
Дякую за правдиву інформацію!!! Спеціальний кроулерівський комплект із штатів для мене задорого і по великому рахунку не потрібно так що залишу все без змін.