Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
Пацані, вот зовсім не розумію. Ну при чому тут стружка в піддоні від турбіни, якщо срань, яка ніби то від нее летить, дик вона летить у впускний колектор і валить в циліндри. Ну, тіпа теоретично. Масляне голодання? могло б і бути, но тількі при умові, що водій повний дебіл і їздить , не контролюючі рівень масла. Признаюсь, сам дебіл: коли потріскали кільця , зпочатку просто не очікував такої біди. Коли лямпочка аварійного рівня масла засвітилась, то я ганяв в магазин кілька разів. Оказалось, що Л200 - офігенний кінь. Я долив 6 літрів масла, тобто в піддоні лишалось 1,2 л масла. При тому він ніякого масляного голоду не іспитав, слава тобі Господи. Розборка показала, що вкладиші були целякові.
Не бачу ніякої логики в зниманні піддону, т.як система змазки і впускний тракт аж ну ніяк не спілкуються, хіба кілець зовсім неє. Знимати піддон і вскривати вкладиші...ну то вже тількі якщо тиску неє і тре їх міняти. Тиск-то можна перевірити підключенням механичного приладу без знимання двигуна.
Може я в чомусь не правий - аргументуйте.
Не бачу ніякої логики в зниманні піддону, т.як система змазки і впускний тракт аж ну ніяк не спілкуються, хіба кілець зовсім неє. Знимати піддон і вскривати вкладиші...ну то вже тількі якщо тиску неє і тре їх міняти. Тиск-то можна перевірити підключенням механичного приладу без знимання двигуна.
Може я в чомусь не правий - аргументуйте.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- goric
- Повідомлень: 177
- З нами з: 05 листопада 2009, 17:45
- Ім'я: Петро
- Авто: Mercedes 126SEC 3.0TD. TLK Prado-3.0D OPEL MOVANO ГАЗ-69
- Звідки: Львів
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
Сергій все Ти пишеш правильно,просто коли я пригнав машину з ранку вигладав я свіжо,побрито,охайно вбраний бо мав в 11.00 зустріч,за мною приїхала дружина на прадо,вот і подумали хлопці:мажор,дєлєтант,0-в машинах і механіці і рішили навішати всякої лапши.автобат писав:Пацані, вот зовсім не розумію. Ну при чому тут стружка в піддоні від турбіни, якщо срань, яка ніби то від нее летить, дик вона летить у впускний колектор і валить в циліндри. Ну, тіпа теоретично. Масляне голодання? могло б і бути, но тількі при умові, що водій повний дебіл і їздить , не контролюючі рівень масла. Признаюсь, сам дебіл: коли потріскали кільця , зпочатку просто не очікував такої біди. Коли лямпочка аварійного рівня масла засвітилась, то я ганяв в магазин кілька разів. Оказалось, що Л200 - офігенний кінь. Я долив 6 літрів масла, тобто в піддоні лишалось 1,2 л масла. При тому він ніякого масляного голоду не іспитав, слава тобі Господи. Розборка показала, що вкладиші були целякові.
Не бачу ніякої логики в зниманні піддону, т.як система змазки і впускний тракт аж ну ніяк не спілкуються, хіба кілець зовсім неє. Знимати піддон і вскривати вкладиші...ну то вже тількі якщо тиску неє і тре їх міняти. Тиск-то можна перевірити підключенням механичного приладу без знимання двигуна.
Може я в чомусь не правий - аргументуйте.
А коли заїхав після дзвінка і сказав шо робіть все решта крім турбіни,бо Я її сам знімлю і завезу в Пошу то рошки поняття про ремонт і про Мене в них помінялись.
В понеділок маю забирати то відпишу конкретну відповідь на питання: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
Как Вам такой веский аргумент?автобат писав: Не бачу ніякої логики в зниманні піддону, т.як система змазки і впускний тракт аж ну ніяк не спілкуються, хіба кілець зовсім неє. Знимати піддон і вскривати вкладиші...ну то вже тількі якщо тиску неє і тре їх міняти. Тиск-то можна перевірити підключенням механичного приладу без знимання двигуна.
Може я в чомусь не правий - аргументуйте.
TANKist писав:вкладиші тут ніпричом томайстер підар
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
О і майстри починають вигороджувати своїх товаришівМикола STARyy писав:Якщо турбіна кидає масло, то на поворотах, підйомах-спусках має право бути масляне голодування. Вкладиші можуть бути підтерті і деформовані.Зі свого досвіду можу стверджувати, що як мінімум шатунні деформовані. При подальшій експлуатаціі може провернути вкладиш, або навіть обірвати шатун.
Пану танкісту порадив би написати, що він не бачить звязку між описаними явищами, а висновки щодо сексуальної орієнтації майстра залишити для іншої компаніі.
Дуже багато майстрів (майже всі) пишуть вот такі космічні історії ,про то як космічесці вкладиші бороздят простори масляного піддону а в реальності незнають елементарного
Як писав вже раніше ,мені майсти залили 8л,масла замість 7л, і всьо лишне успішно кинуло в кулер
На запитання чому так сталось почались вот такі космічні відповіді то шо в мене мотор вже підгуляний (на той момент пробіг машини був 38тис)
Тому і написав про оріентацію (наболіло)
- goric
- Повідомлень: 177
- З нами з: 05 листопада 2009, 17:45
- Ім'я: Петро
- Авто: Mercedes 126SEC 3.0TD. TLK Prado-3.0D OPEL MOVANO ГАЗ-69
- Звідки: Львів
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
На мою думку якшо б на всіх поворотах,підомах було б голодування масла то вкладиші з розпредвалом заклинило першими!!! а турбіна собі крутиться.Да вона тоже змазується тимже маслом, тимже тиском, але нагрузка на її вісь не така як на вкладиші.Микола STARyy писав:Якщо турбіна кидає масло, то на поворотах, підйомах-спусках має право бути масляне голодування. Вкладиші можуть бути підтерті і деформовані.Зі свого досвіду можу стверджувати, що як мінімум шатунні деформовані. При подальшій експлуатаціі може провернути вкладиш, або навіть обірвати шатун.
Пану танкісту порадив би написати, що він не бачить звязку між описаними явищами, а висновки щодо сексуальної орієнтації майстра залишити для іншої компаніі.
А майстер мав би в першу чергу перевірити: рівень масла,тиск масла на холостих і високих оборотах приблизно 2500-3000об.на холодний і теплий двигун. І якщо з тиском щось не так тоді пхати свою голову в піддон
-
- Повідомлень: 412
- З нами з: 30 липня 2009, 22:43
- Ім'я: Микола Васильович
- Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
- Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
Ви запитали "Що мають вкладиші до кидання маслом?", я вам відповів.
Майстер зробив мудро, він прокукурікав, а сонце хоч і не сходь.
Як у вас завтра (не приведи господь) вилізе братська рука, то ви ж його не просто підаром будете взивати, а так, він вас попередив, а ви собі думайте.
Пан ТАНКіст зробив глибокодумний висновок про вашого майстра:
Майстер зробив мудро, він прокукурікав, а сонце хоч і не сходь.
Як у вас завтра (не приведи господь) вилізе братська рука, то ви ж його не просто підаром будете взивати, а так, він вас попередив, а ви собі думайте.
Пан ТАНКіст зробив глибокодумний висновок про вашого майстра:
на підставі:TANKist писав:вкладиші тут ніпричом томайстер підар
Зрештою, якщо ви чекали саме таких відповідей на своє питання, воля ваша...TANKist писав:я колись масло міняв
каталог показуе 8л, в л200 я ливанув і а,,,,,,,,ел всьо турбіною в кулер загнало
Підари ті шо пишуть каталоги
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
Пане Микола а ви так грамотно про вкладиші написали ви напевно майстер моторист
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
О! Зчіпились... Чого? Сваритисі не мона. А зрештою, поїду ко я сі кокпорнику куплю
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- goric
- Повідомлень: 177
- З нами з: 05 листопада 2009, 17:45
- Ім'я: Петро
- Авто: Mercedes 126SEC 3.0TD. TLK Prado-3.0D OPEL MOVANO ГАЗ-69
- Звідки: Львів
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
То виходить треба майстрів слухати! Чуть-шо міняти вкладиші.Микола STARyy писав:Ви запитали "Що мають вкладиші до кидання маслом?", я вам відповів.
Майстер зробив мудро, він прокукурікав, а сонце хоч і не сходь.
Як у вас завтра (не приведи господь) вилізе братська рука, то ви ж його не просто підаром будете взивати, а так, він вас попередив, а ви собі думайте.
Пан ТАНКіст зробив глибокодумний висновок про вашого майстра:на підставі:TANKist писав:вкладиші тут ніпричом томайстер підарЗрештою, якщо ви чекали саме таких відповідей на своє питання, воля ваша...TANKist писав:я колись масло міняв
каталог показуе 8л, в л200 я ливанув і а,,,,,,,,ел всьо турбіною в кулер загнало
Підари ті шо пишуть каталоги
- goric
- Повідомлень: 177
- З нами з: 05 листопада 2009, 17:45
- Ім'я: Петро
- Авто: Mercedes 126SEC 3.0TD. TLK Prado-3.0D OPEL MOVANO ГАЗ-69
- Звідки: Львів
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
Сказав пан майтер шо вкладиші сі стирают і під турбіну попадає стружка О.
Значить якшо робити турбіну то тре робити капіталка моториска.ГИ-ГИ-ГИ!!!
Знаходяться на Конюшинна 24.Наразі за їхню роботу ніц не скажу но по цінах: Зняти і поставити головку 2000грв.
Значить якшо робити турбіну то тре робити капіталка моториска.ГИ-ГИ-ГИ!!!
Знаходяться на Конюшинна 24.Наразі за їхню роботу ніц не скажу но по цінах: Зняти і поставити головку 2000грв.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
Фігасе, якщо там стружка з вкладишів полізка - то хана мотору. В принципі, вкладиші ковзають на масляній подушці, і якщо її нема - то це капіталка застуканого мотора. Важко звичайно судити не бачивши навіть машини, але якщо проблема була лише з турбіною - то треба її відреставрувати, а не лізти до "коліна". А "зробити" нормальний робочий мотор - мотористу на шматок масла на хліб, хоча судячи з цін, то ще й на банку ікри - тому не дивно коли таким чином хочуть розвести на скорше всього не потрібні роботи. Пояснення таке ж лажове як і політика нашого президента. Вскрити мотор, поміняти вкладиші, зробити якусь мінімальну капіталку і лише тому що тому "майстрові" так здалося?! Тікати з того сервіса!
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
Основные причины выхода турбины (турбокомпрессора) из строя.
Загрязненное масло
Загрязненное масло ведет к повреждению турбокомпрессора в форме сильного коксования в каналах подачи масла, а также некачественной работы фильтров. Загрязнение крупными частицами приводит к появлению глубоких царапин на подшипнике скольжения. Для предотвращения повреждений должно быть гарантировано применение масла и фильтров высокого качества, а также гарантирована их своевременная замена согласно предписаниям завода-изготовителя.
Недостаток масла
Длительный процесс непоступления масла (от 8 до 10 сек.) ведет к тому, что на подшипнике скольжения и опорных шейках ротора турбокомпрессора образуются как следы износа, так и характерные следы перегрева на поверхностях.
Недостаточное количество масла может объясняться следующими причинами:
обрыв маслопроводов;
недостаточный уровень масла в поддоне;
выход из строя масляного насоса
неисправности системы смазки двигателя;
доступ воздуха в систему смазки.
Повреждение от попадания инородных предметов
Твердый посторонний предмет в воздушном всасывающем тракте компрессора.
Повреждение происходит при попадании постороннего предмета в компрессор. Предмет, попавший в компрессор, отскакивает от стенок входа компрессора, приводя к серьезным повреждениям. Соль и песок вызывают сильную эрозию и разрушение лопастей.
Мягкий посторонний предмет в воздушном всасывающем тракте компрессора.
Попадание в турбину мягких посторонних предметов, таких как куски бумаги, резины, ткани или ветоши приводят к деформации лопастей (загиб, накат) и откалыванию от них кусков металла.
Твердый посторонний предмет в выхлопном тракте турбины.
Посторонние предметы, обломки деталей двигателя (клапанов, порш невых колец), попадающие в турбину, приводят к характерному повреждению лопастей. Даже небольшие кусочки ржавчины могут вызвать серьезное разрушение по причине высокой скорости вращения ротора.
Затрудненный доступ масла
Кратковременный, повторяющийся процесс прерывания доступа масла (от 4 до 5 сек.) ведет к сильному износу на поверхностях подшипников скольжения турбокомпрессора. Это происходит тогда, когда двигатель не смазывается и не прокручивается после следующих операций:
Замена турбокомпрессора без предварительного заполнения системы смазки;
Замена масла, фильтра;
Длительный простой;
Непрофессиональный запуск двигателя, особенно в холодное время года;
Пониженное давление масла вследствие неисправности системы смазки;
Загрязнение масла топливом и частицами герметика;
Эксплуатация турбокомпрессора с изношенным двигателем.
Перегрев турбокомпрессора
Отказ работы турбокомпрессора вследствие высоких температур отработанных газов или выключение двигателя без достаточного времени для охлаждения турбокомпрессора, что ведет к образованию нагара. Поэтому рекомендуется перед остановкой двигателя дать ему поработать 2-3 мин. на холостом ходу, для охлаждения турбокомпрессора.
Работа турбокомпрессора при чрезмерной температуре ведет к коксованию масла и коррозии системы подшипников скольжения. Значительные повреждения возникают при этом на валу, его уплотнениях, подшипниках, а также вследствие засорения выпуска масла в крышке. Тяжелые случаи ведут к деформации впускного фланца крышки турбины.
Причинами этого являются:
Засорение воздушного фильтра;
Остановка двигателя без работы на холостом ходу в течении 2-3 мин. перед выключением;
Низкокачественное масло;
Большой интервал при замене масла;
Неплотное соединение подводов воздуха и отводов отработанных газов;
Неправильно выставлен момент впрыска или зажигание, что приводит к обгоранию колеса турбины;
Превышение ограничения скорости приводит к перегреву посадочных мест подшипников, а также сгоранию масла, на валу образуется нагар;
Непрофессиональный монтаж турбины;
Затрудненный доступ масла.
Загрязненное масло
Загрязненное масло ведет к повреждению турбокомпрессора в форме сильного коксования в каналах подачи масла, а также некачественной работы фильтров. Загрязнение крупными частицами приводит к появлению глубоких царапин на подшипнике скольжения. Для предотвращения повреждений должно быть гарантировано применение масла и фильтров высокого качества, а также гарантирована их своевременная замена согласно предписаниям завода-изготовителя.
Недостаток масла
Длительный процесс непоступления масла (от 8 до 10 сек.) ведет к тому, что на подшипнике скольжения и опорных шейках ротора турбокомпрессора образуются как следы износа, так и характерные следы перегрева на поверхностях.
Недостаточное количество масла может объясняться следующими причинами:
обрыв маслопроводов;
недостаточный уровень масла в поддоне;
выход из строя масляного насоса
неисправности системы смазки двигателя;
доступ воздуха в систему смазки.
Повреждение от попадания инородных предметов
Твердый посторонний предмет в воздушном всасывающем тракте компрессора.
Повреждение происходит при попадании постороннего предмета в компрессор. Предмет, попавший в компрессор, отскакивает от стенок входа компрессора, приводя к серьезным повреждениям. Соль и песок вызывают сильную эрозию и разрушение лопастей.
Мягкий посторонний предмет в воздушном всасывающем тракте компрессора.
Попадание в турбину мягких посторонних предметов, таких как куски бумаги, резины, ткани или ветоши приводят к деформации лопастей (загиб, накат) и откалыванию от них кусков металла.
Твердый посторонний предмет в выхлопном тракте турбины.
Посторонние предметы, обломки деталей двигателя (клапанов, порш невых колец), попадающие в турбину, приводят к характерному повреждению лопастей. Даже небольшие кусочки ржавчины могут вызвать серьезное разрушение по причине высокой скорости вращения ротора.
Затрудненный доступ масла
Кратковременный, повторяющийся процесс прерывания доступа масла (от 4 до 5 сек.) ведет к сильному износу на поверхностях подшипников скольжения турбокомпрессора. Это происходит тогда, когда двигатель не смазывается и не прокручивается после следующих операций:
Замена турбокомпрессора без предварительного заполнения системы смазки;
Замена масла, фильтра;
Длительный простой;
Непрофессиональный запуск двигателя, особенно в холодное время года;
Пониженное давление масла вследствие неисправности системы смазки;
Загрязнение масла топливом и частицами герметика;
Эксплуатация турбокомпрессора с изношенным двигателем.
Перегрев турбокомпрессора
Отказ работы турбокомпрессора вследствие высоких температур отработанных газов или выключение двигателя без достаточного времени для охлаждения турбокомпрессора, что ведет к образованию нагара. Поэтому рекомендуется перед остановкой двигателя дать ему поработать 2-3 мин. на холостом ходу, для охлаждения турбокомпрессора.
Работа турбокомпрессора при чрезмерной температуре ведет к коксованию масла и коррозии системы подшипников скольжения. Значительные повреждения возникают при этом на валу, его уплотнениях, подшипниках, а также вследствие засорения выпуска масла в крышке. Тяжелые случаи ведут к деформации впускного фланца крышки турбины.
Причинами этого являются:
Засорение воздушного фильтра;
Остановка двигателя без работы на холостом ходу в течении 2-3 мин. перед выключением;
Низкокачественное масло;
Большой интервал при замене масла;
Неплотное соединение подводов воздуха и отводов отработанных газов;
Неправильно выставлен момент впрыска или зажигание, что приводит к обгоранию колеса турбины;
Превышение ограничения скорости приводит к перегреву посадочных мест подшипников, а также сгоранию масла, на валу образуется нагар;
Непрофессиональный монтаж турбины;
Затрудненный доступ масла.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
Як то кажуть 100500 причин, майстер мав би для початку вскрити турбіну і глянути на характер пошкодження. Його стружка мала б затриматися у фільтрі, якщо фільтр нормальний. А відповідь на питання "чого турбіна зламалася" - "мотор капіталити" - ну ви самі все зрозуміли...
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
Тваюметь...таки Танкіст, схоже був правий з оприділенням про того майстра. Да не образяться на мене други люди, які займаються ремонтом машинgoric писав:Сказав пан майтер шо вкладиші сі стирают і під турбіну попадає стружка О.
Значить якшо робити турбіну то тре робити капіталка моториска.ГИ-ГИ-ГИ!!!
Знаходяться на Конюшинна 24.Наразі за їхню роботу ніц не скажу но по цінах: Зняти і поставити головку 2000грв.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Що мають вкладиші колінвала до кідання масла турбіною?
нехотів втручатися в розмову але . буде корисно знати.
чув таки часто і від багатьох, що на конюшинні дизелісти погані . але зато чув і знаю конкретно , по відгукам мого швагра і друзів котрі робили щось в дизелях своїх , а це від октавії до лт і всякі модні нові машини , що добре робить майстер. виключно по дизелях на пасічні коло ямахи є вуличка від дск на право, там місце знаходження того спеціаліста.
чув таки часто і від багатьох, що на конюшинні дизелісти погані . але зато чув і знаю конкретно , по відгукам мого швагра і друзів котрі робили щось в дизелях своїх , а це від октавії до лт і всякі модні нові машини , що добре робить майстер. виключно по дизелях на пасічні коло ямахи є вуличка від дск на право, там місце знаходження того спеціаліста.